Ұлы Жібек жолы халықаралық байланыстардың нығаюына әкелді ме?

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.2A Х – XІІІ ғғ. Қазақстан территориясындағы мемлекеттер Мектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 7 Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

 
Сабақ тақырыбы Ұлы Жібек жолы халықаралық байланыстардың нығаюына әкелді ме?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 7.4.2.2 Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастарды нығайтудағы орнын анықтау

 

Сабақ мақсаттары  

Ұлы Жібек жолының тарихи маңызын аша біледі.

Жетістік критерийлері                                              

 

Білу және түсіну: Ұлы Жібек жолы, айырбас сауда, динар, дирхем, солид ұғымдарының мағынасын біледі;

Қолдану: Контур картадан «Ұлы жібек жолының» тармақтарын көрсетеді;

Зерттеу: «Әңгімені кадрлап бөлу» тапсырмасы бойынша мәтіндегі әр азат жолға тақырыпша не атау береді (Мысалы, «Жібек жолының саясаттағы орны», «Жібек жолының экономикаға әсері», «Ұлы Жібек

жолындағы мәдениет» және Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастың дамуына әсер еткенін дәлелдейтін үш факті келтіреді;

Рефлексия: «Ұлы  Жібек  жолы халықаралық қатынастарда қайшылықтардың күшеюіне әкелді» ұстанымына 60-75 сөзден тұратын ой-түйін жазады.

Тілдік  мақсаттары Бірқатар факторлар келесі факторларға әсер етті, мысалы…

Ең басты өзгерістер / жетістіктер болды…

Xғ — Yғ қарағанда маңыздырақ болды, өйткені

Бұл оқиға /өзгеріс маңызды болды / айтарлықтай, өйткені

Біздің анықтағанымыз…

Құндылықтарды дарыту

 

 

Ашықтық,жауапкершілік

өзін қандай да бір ұлттың өкілі ретінде сезіну

— патриотизм

— өз елі үшін мақтаныш

Өзгелерге, өзіне құрмет – оқушы мұғалімді, басқа оқушыларды тыңдайды және талқылауға ат салысады.

Академиялық шыншылдық – берілген жеке тапсырмаларды өздігімен орындайды.

Өмірбойы оқу – ақпарат көздерін іздейді және тапсырманы орындауда тиімді қолданады.

Пәнаралық байланыстар География, әдебиет, дүние жүзі тарихы
АКТ қолдану дағдылары Сабақ барысында интерактивті тақта мен жеке ноутбук қолдануға рұқсат етіледі.
Бастапқы білім Қазақ даласы не себепті «Дешті Қыпшақ» деп аталды?
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет  

 

Ресурстар
  Б Оқушылардан «Қыпшақ даласы» сөз тіркесінің

мағынасын қалай түсінетінін жайлы  талқылау ұйымдастыру.

 

 
  Бірнеше суреттер ұсынылады. Видео көрсетіледі. Жаңа тақырыпты анықтайды.

 Оқу мақсатымен таныстыру. Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен оқу мақсаттарымен оқушыларға таныстырылады

http://yandex.kz/video/search? filmId =8gykJoQkUXI&text=%D2% D0%B5%D0%BE&redircnt= 1433408181.1&path=wizard
 

 

Жұптық жұмыс. Оқушыларға «Ұлы жібек жолының тармақтары туралы»  бейнебаян көрсету.

—          не естідіңіз,

—          не көрдіңіз,

—          не ойландырды?- деген сұрақтар қойып,  оқушылармен пікір алмасу жүргізу.

Ұлы жібек жолының тармақтары туралы

 

 

 

 

 Топтық жұмыс. Зерттеу сұрақтары:  

Ұлы Жібек жолы халықаралық қатынастарды нығайтты ма?

Мемлекетаралық байланыстарды дамытудағы Қазақстан территориясындағы мемлекеттердің рөлі қандай?

 

 

www.nci.kz Ақпараттық білім ресурстары орталығы.

7 сынып. Қазақстан тарихы. Электронды оқулығы. 2011ж.

  Картамен жұмыс. ҰЖЖ басталу аймағы, бағыттары және халықаралық қатынастарды қарастыру. Контур карта
  Топтық жұмыс. Талдау және талқылау.

Оқушыларға топтық жұмыста Жібек жолының тарихи маңызын саяси, экономикалық және мәдени салаларға топтастырып, маңыздылық дәрежесіне қарай орналастыру.

Ұлы Жібек жолы халықаралық қатынастарда экономикалық (сауда байланыстары) қатынастарды күшейтті ме, әлде саяси (дипломатиялық қатынастар, әскери шарттар) байланыстарды күштірек нығайтты ма? сұрағын беріп,  пікірталас ұйымдастыру.

 

 

 

 

 

 

 

Байпақов. К., Нұржанов А. Ұлы Жібек жолы және ортағасырлық қалалар – Алматы, 2005 ж.

 

Мамраимов, А.  Ұлы Жібек жолындағы киелі жерлер. – Алматы: Алматыкітап, 2009.

 

10-15 Ыдырауы. Оқушыларға сурет арқылы ыдырау себептерін анықтау және қосымша мәлімет арқылы түсіндіру.  
15-30 Б Сабақ соңында «Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың нығаюына әкелді ме, әлде керісінше қайшылықтардың күшеюіне әкелді ме?» сұрақпен дәлелді қорытынды жасату.60-75 сөзден тұратын ой-түйін жазу.  
37-40  Кері байланыс: «Екі жұлдыз бір тілек»

 

 
 

 

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғарыоқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Топтық жұмыста қабілеті С деңгейдегі оқушы, А деңгейдегі оқушыға көмек көрсетеді және мұғалімнің бақылауында болады.

Оқушылардың коммуникативтік дағдылары анықталады.Ұсынылған тапсырмалар мен дидактикалық материалдар оқушылардың  оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту әдістерін және іс-әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктіреді.

Бағалау критерийлеріне сәйкес оқушылардың жаңа материалды меңгеру кезінде тапсырманы орындау, оқу мақсаттары мен күтілетін нәтижелеріне қаншалықты дұрыс жеткендігі бағаланады. Партада дұрыс отыру ережелері еске салынады. Мойынға жаттығулар жүргізіледі.

 

 

Сабақбойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

 

Жеткізбесе, неліктен?

 

 

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

 

 

 

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. 
Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқы тутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?