1836-1838 ж Бөкей ордасындағы қазақтар көтеріліс

 

ҚМЖ Мектеп: №24 Ж Сүлейменов  
Күні:27.10.2017 Мұғалімнің аты-жөні:Нұрпейсова Х  
Сынып: 8а,ә Қатысқандар  саны:

Қатыспағандар саны:

 
Сабақтың тақырыбы  

1836-1838 ж Бөкей ордасындағы қазақтар көтеріліс

 
Осы сабақта қол жеткізілетін оқыу мақсаттары.    ХІХ ғ. басындағы қазақ халқының тұрмыс жағдайын сараптай отырып, Бөкей хандығының құрылуының негізгі себептері туралы түсінік беру. Жәңгір ханның тарихи тұлғасын сомдау.

 

 
Сабақ мақсаттары  Қосымша материалдарды пайдалана отырып, оқушылардың өздік, топтық жұмыс жасау дағдысын жетілдіру, тарихи фактілерді саралай білуге үйрету, шығармашылыққа баулу, ойлау, зерттеу, салыстыру қабілетін арттыру  
Тілдікмақсаттар

 

Пәндік  лексика және терминология:

Мешіт- мұсылман қауымының намаз оқитын жері

Зайырлы-діни емес ,азаматтық өмір салты

 
Пәнаралық байланыстар География, дүние жүзі тарихы.

 

 
АКТ,қолдану дағдылары Интерактивті тақта,таратпа қағаздар  
Бастапқы білім   Қазақстанның Ресеге бодан болуы

 

 
Сабақбарысы  
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекеттер

 

Ресурстар  
Сабақтың басы 5 мин

 

Ұйымдастыру.

Оқушылармен амандасу ,оларды түгелдеу.

Оқушыларды ыңғайына қарап топқа бөлу.

Үй тапсырмасын сұрау

  •   Қазақтардың Жайықтың оң жақ бетіне өтуінің негізгі себептері
  • Бөкей сұлтан бастаған қазақтардың 1801 ж. Жайықтың оң жақ бетіне жаппай өтуі
  • Жәңгірдің билік басына келуі
  • Әлеуметтік – экономикалық, саяси дамудағы өзгерістер
  • Жәңгір ханның мәдени – ағарту саласындағы қызметі
  • Жәңгір ханнан кейінгі Бөкей ордасындағы өзгерістер
  • Бөкей хандығының Қазақстан тарихындағы алатын орны
 

 

 

 

 

 

Оқулықпен жұмыс

 

 

Таратпа парақтар А4 фармат

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулуық, тақта

 
Сабақтың ортасы25 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтң

Соңы:10 мин

 

ДЖИГСО әдісін пайдалана отырып, топтар өздерінің тақырыщаларындағы ақпараттарымен бөлісіп, талқылайды. Бөкей хандығын беріледі.

 

Қазақтардың Жайықтың оң жақ бетіне өтуінің негізгі себептері

Қазақтар өздерінің бұрынғы ата қонысына қайтып баруға тырысты

Патша үкіметі «Бөліп ал да, билей бер» деген империялық пиғыл принципімен әрекет етті

2 топ тапсырмасы:

2-тапсыр Әлеуметтік – экономикалық, саяси дамудағы өзгерістер

Жәңгір ханның толық ішкі автономиясы, өз алдына дербестігі сақталды Жер учаскесі жеке меншікке берілд Жер жалға берілді Қазақтар отырықшылыққа көшті Сауда – саттық дамыды

1832 ж. жәрмеңке ашылды

 Қорытынды

Бөкей халқы (рулар): Байбақты, адай, шеркеш, тама, беріш, ысық, алаша, табын,

кердері, қызылқұрт, тана, кете, есентемір, таз, жаппас, масқар т.б

   Кері байланыс:

            Б.Б.Б

   
Саралау–оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы  
Сабақбойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылғанба? Оқушылардыңбарлығы ОМ қолжеткіздіме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме?

Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма?

Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды ма, неліктен?

Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз.  
   
Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралынені білдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?