«Құстар-біздің досымыз».

 

 

«Болашақ» балабақшасы.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ашық сабақ.

Тақырыбы:  «Құстар-біздің досымыз».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тәрбиеші: Тұрмағамбет Ә.А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2017 жыл.

 

                  Ортаңғы тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің

технологиялық картасы.

Тәрбиеші: Тұрмағамбет Ә.А.

2017 жыл

 

Білім беру саласы:«Әлеумет»,«Шығармашылық»,«Таным»,«Қатынас»

Область: «Социум», «Творчество», «Познание», «Коммуникация».

Бөлімі:«Экология», «Жапсыру», «Математика», «Тіл дамыту».

Раздел: «Экология», «Аппликация», «Математика», «Развитие речи».

Тақырыбы: «Құстар- біздің досымыз!»

Тема: «Птицы- наши друзья».

Мақсаты: Құстар: соның ішінде жыл құстары туралы түcініктерін кенейту, құстардың тіршілігі туралы баяндау.

Құстар бағына саяхаттауды техникалық құрылғылардың көмегімен тамашалай отырып құстарды қорғауға деген сезімін арттыруға жетелеу. Балаларды қағазды қайшымен қиюды үйретуді жалғастыру.Геометриалық фигураларды, сандар туралы білімдерін бекіту.

Сөздік қорын дамыту. Балалардың  ойлау қабілетін  дамыту, өз  бетімен  жұмыс істеуге машықтандыру.  Балаларға экологиялық тәрбие беру, яғни құстарды қорғауға, оларға тиіспеуге, ұя жасап қарсы алуға тәрбиелеу. Жауапкершілік сезімін  ояту.                                                                                Цель:закрепить знания детей о зимующих и перелётных птицах, называть их, различать по внешнему виду. Закреплять навыки детей пользоваться ножницами. Развивать  способности детей думать,  и пользоваться с собственными навыками. Развивать экологическое воспитание т.е защищать птиц, не разбивать гнезда. Воспитывать чувство  ответственности.

Қостілділік компоненті: қарлығаш- ласточка, көкек- кукушка, көгершін- голубь, торғай- воробей, қарға-ворона,  тауық- курица, қаз- гусь, үйрек -утка, әтеш- петух, балапан- цыпленок, ұя қорап- скворечник .                                                                                               Сөздік жұмыс:   қарлығаш, көкек,  көгершін, торғай, қарға,  тауық, қаз, үйрек, әтеш, балапан, ұя қорап.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Словарная работа: ласточка,голубь, воробей, ворона, курица,гусь, утка, петух, цыпленок, скворечник.                                                                                                                                                                                                             Құрал-жабдықтар: Қайшы, қағаз, сүлгі,  құстардың  суреттері, құстардың дауыстары, жапырақтар,  бұтақтар,себет,  хат, ТСО.

Оборудование:Ножницы, бумага, салфетки, рисунки,звуки птиц, листья,письмо, карзинка.

 

 

 

Іс-әрекет

Кезеңдері

Тәрбиешінің  іс-әрекеті Баланын іс-әрекеті
Мотивациялық

қозғаушылық

 

— Қайырлы  таң балалар! Ал енді балалар орнымыздан тұрып, келген қонақтармен, тәрбиеші апайлармен сәлемдесіп алайық.

Балалар кәне енді шаттық шеңберіне жиналып, бүгінгі күніміз жақсы қызықты болып өтушін бір-бірімізбен амандасайық.

Біз қандаймыз, қандаймыз.

Шұғылалы таңдаймыз,

Күлімдеген күндейміз,

Еш уайымды білмейміз.

-Балалар қазір жылдың қай мезгілі?

Аптаның нешінші күні?

Жарайсындар!

Бүгін біз орманға саяхатқа барамыз. Балалар біз орманға сиқырлы кілемшемен барамыз.

Көзімізді жауып беске дейін санайық.

Қонақтармен амандасады.
Шаттық шеңберін орындайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Көктем мезгілі.

Үшінші күні, сәрсенбі.

 

 

Балалар сиқырлы кілемшеге отырады.

 

-бір, екі, үш, төрт, бес.

 

Ұйымдастырушылық- ізденістік

 

Міне, бәріміз ормандамыз. Орман жапырақтармен бұтақтар шашылып жатыр екен, соны жинап тазаласақ бізге жылы жақтан құстар ұшып келеді.Ол үшін ағаш бұтақтарын, жапырақтарды жинаңдар.
(Осы кезде құстардың дауыстары шығады).                                                           -Балалар қандай құстардың дауыстарын естіп тұрмыз?                           -Балалар теледидардан құстарды қарайықшы.

Балалар біз бүгін сендермен сабақта «Құстар — біздің досымыз» — атты тақырыппен танысамыз деп балалардың назарына сабақ қарату. Балалар әдетте құстар 2-ге бөлінеді:

1.Үй құстары: тауық, әтеш, қаз, үйрек, қораз, балапан т.б.

2.Дала құстары: Сауысқан, көгершін, торғай, қарға, тоқылдақ т.б.

Дала құстары екіге бөлінеді: олар жыл құстары және қыстап қалатың құстар.

Жылдық құстар деп қарғаны,торғай шымшықты, кептерді айтамыз. Өйткені олар суыққа шыдамды және мамықтары өте қалың болады.

Ал маусымдық құстар күн жылыда үшып келіп күн салқындағанда жылы жаққа ұшып кетеді.
Маусымдық құстарға: Қарлығаш, көкек, қара торғай, аққу, қаздар, тырна жатады.

Құстардың адамдарға тигізер пайдасы өте көп.

Мысалы: Үй құстары бізге не береді?

Ал дала құстары ше?

Оларды теріп жеп ағаштардың өсуін қадағалап қорғайды.
Құстар туған жерге топ — тобымен ұшып келіп жатыр. Олар жолда талай қиындықтарды бастан кешіреді.

-Балалар біз құстарға көмек береміз бе?

-Балалар менімен бірге құстарға ұя қорап жасайық.

Саусақ гимнастикасы:

Торғай, торғай ,торғайсын

Таяу келіп қонғайсын.

Жем шашайын, жей ғой,

Сонда қыста тонбайсын.

Жұмысты жалғастырамыз.

 

Жарайсыңдар балалар !Рахмет .

Сергіту сәті:

Тербелейді ағаштар
Алдымнан жел еседі.
Кіп-кішкентай бұтақтар
Үлкен болып өседі.

Ой, балалар мен балабақшаға қайта оралу үшін айтатын сиқырлы сөзді ұмытып қалдым. Енді не істейміз?        Балалар қарандаршы мынау ағаштың қасында хат жатыр екен.
Мына хаттың ішінде орман құстарының ойын тапсырмалары бар екен.Себеттегі құстардың тапсырмасын орындай отырып,оларды ағашқа қондырамыз. Тапсырмаларды орындау үшін әртүрлі сынақтардан өтеміз. Тапсырмаларды орындаймыз ба?

Тапсырмалық сұрақтар:

1.Қандай құстарды білесіндер?

 

2.Қай құс өзінің атын қайталайды?

3. Қандай құс хат тасушы атанған?  4. Адам қай құсты аң аулауға пайдаланады?                                                      5. Құстың негізгі мекені?                                      (Бала бес құсты ағашқа қондырады).

2 тапсырмасы.

Ойын: «Құстарды сана».

Ойын шарты: суреттегі құстарды санап, белгілеу.
3 тапсырма:

Сиқырлы іздер .Балалар қараңдаршы мына жерде іздер жатыр екен.Бұл іздер бізді қайда апарады екен жанына барып көрейік.

-Балалар біз сендермен не туралы әңгімелестік?

Жарайсындар!

-Ендеше үйге қайтуымыз үшін құстардың іздерімен жүруіміз керек.

-Өте жақсы балалар біз енді тобымызға оралдық.

Ортада жатқан  ағаш жапырақтарды, бұтақтарды жинайды,

 

 

Балалар мұқият тындап,құстардың дауыстарын ажыратып айтады.

 

 

 

 

 

 

Балалар теледидардан құстарды қарап,тәрбиешіні тындап,сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Ет, мамық, жұмыртқа.

Олар ағаштарды құрт-құмырсқадан, шыбын-шіркейден құтқарады.

 

 

 

Иә! Көмектесеміз!

 

Балалар геометриялық фигуралар арқылы ұя жасайды.

 

Тәрбиешінін артынан гимнастика жасайды.

Торғай, торғай ,торғайсын

Таяу келіп қонғайсын.

Жем шашайын, жей ғой,

Сонда қыста тонбайсын.

 

Балалар орындарына тұрып, сергіту жаттығуларын жасайды.

 

Тәрбиешіні тындайды.

 

 

 

 

 

 

 

-иә,орындаймыз

 

 

 

Тырна,тауык, сауысқан т.б.

(көкек)

(көгершін)

(Бүркіт)

(Ұя)

 

 

Тәрбиешіні тындап, ойын ойнайды.

 

 

 

 

Құстар туралы.

 

 

Іздерге назар аударып дұрыс іздерді табады.

 

Рефлексиялық

түзетушілік

Балалар сендерге сабақ ұнады ма?

— Біз сабақта нелер туралы әңгімелестік?

.

— Өте жақсы балалар.

 

— Құстардың қандай пайдасы бар?

Балаларды мақтап, мадақтау.

 

— Ұнады.

— Құстар туралы әңгімелестік..

— Ойын ойнадық.

— Құстар ағаштарды құрт – құмырсқадан, шыбын – шіркейлерден тазалайды.

 

Күтілетін нәтиже:

Қабылдайды: Құстар туралы,соның ішінде жыл құстары туралы, құстардың тіршілігі туралы білімдерді.Өз беттерінше ойларын қорытындылай алып, сұрақтарға толық жауап беруді.                                                                                                                    Түсінеді: Құстар туралы мәліметтерді, айырмашылықтарын, құстардың өмірін.

Қолдана алады: Қағазды қайшымен қиюды,қағаз бетіне жабыстыруды, геометриалық фигураларды, сандарды ажыратуды.Өз  бетімен  жұмыс істеуді.

 

Ожидаемый результат

Воспроизводит: различать перелетных и зимующих птиц.умение думать самостоятельно и правильно отвечать на вопросы.

Понимает: о пользе птиц, и о их  роли в жизни человека.

Применяет: Используют полученные знания  и умения в самостоятельной деятельности.