ПЕДАГОГТЫҢ КӘСІБИ ӨСУІНІҢ АЛДЫН-АЛА ҚҰРЫЛҒАН ЖЕКЕ  ЖОСПАРЫ

ПЕДАГОГТЫҢ КӘСІБИ ӨСУІНІҢ АЛДЫН-АЛА ҚҰРЫЛҒАН

ЖЕКЕ  ЖОСПАРЫ

(Өз білімін жетілдіру жоспары)

(2014-2019ж.ж)

 

Келес Маншук

Ақмола облысы Целиноград ауданы

Қараөткел №2 орта мектебінің

математика пәні мұғалімі

 

Шығармашылық тақырыбы: Оқытудың жаңа технологиялары арқылы оқушылардың

пәндік сауаттылығын және логикалық ойлау қабілеттерін дамыту

 

Болжауы:

«…Егер алған білімі оқушылар күнделікті өмірде қолдана алатын болса, онда өз көз қарасын дұрыс дәлелдей алатын заманауи бәсекеге қабілетті жеке дамыған тұлға қалыптасар еді.»

Мақсаты:

Қазіргі заман талаптарына  сай үздіксіз ақпараттық білім алу және кәсіби біліктілікті жетілдіруе отырып, оқушылардың пәндік икемділігін, логикалық ойлау қабілеттерін қалыптастыру мүмкіндіктерін анықтау

Міндеттері:

— білім беру үрдісінде мұғалімнің теориялық білімі мен біліктілігін үнемі жетілдіріп отыру;

— оқушыға білім мен тәрбие беруде сыныптан тыс жұмыстардың түрлі әдістерін қолдану;

— оқушылардың ойлау есте сақтау және шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру;

— жаңа ақпараттық мәліметтерді үнемі қарау және тиімді оқытудың интербелсенді әдістерін меңгеру;

— оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру;

— жаңа педагогикалық технологияы күнделікті іс-әрекетке енгізу;

-озық педагогикалық тәжірибелерді талдау, өңдеу, баспаға беру, кеңінен тарату

Күтілетін нәтиже:

Оқу мен тәрбие үрдісінде жаңа АКТ –ды меңгерген, еркін ойлы, кәсіби жан-жақты дамыға, білім-біліктілігі заман талабына сәйкес келетін шығармашылықты  тұлға қалыптастыру

 

ПЕДАГОГТЫҢ КӘСІБИ ӨСУІНІҢ АЛДЫН-АЛА ҚҰРЫЛҒАН

ЖЕКЕ  ЖОСПАРЫ

(2014-2019ж.ж)

Оқу жылы       Жұмыстың мазмұны         Мерзімі:
басталуы аяқталуы
2013-2014

оқу жыл

 

Диагнос

тикалық

кезеңі

 

 

Қиындықты сараптау. Жеке қызығушылыққа байланысты мәселені /шешімін күтіп тұрған мәселені/ қарап, анықтау. қыркүйек

 

қазан
Жеке қызығушылық мәселесіне  байланысты көмекші оқу әдебиеттерді жинақтау.

Нормативтік құжаттарды қарау

қараша

 

желтоқсан

 

Тақырып бойынша жұмыстың мақсаты  мен  міндеттерін анықтау. қаңтар

 

ақпан

 

Мәселені шешуге бағытталған іс-шаралар жоспарын жасау. Күтілетін нәтижені болжау наурыз сәуір
2014-2015

оқу жыл

 

Болжамды

кезеңі

Баспа басылымдар және ақпараттық әдістемелік құралдарға үнемі шолу жасау қыркүйек

 

қазан
Өзара тәжірибе алмасу, ағымдағы сабақтарға талдау жасауды үйрену қараша

 

желтоқсан

 

Өз білімін көтеру курстарынан өту. қаңтар

 

ақпан

 

Жаңа инновациялық технологияларды үйрену мақсатында оқу семинарларына қатысу наурыз сәуір
2015-2016

оқу жыл

 

Практика

лық

(әс-әрекет)

кезеңі

 

 

Оқытудың жаңа технологиясы бойынша материалдарды қарау қыркүйек

 

қазан
Ашық сабақтар өткізу қараша

 

желтоқсан

 

Дарынды оқушылармен жұмыс. Қажетті құжаттарды жинақтау қаңтар

 

ақпан

 

Үлгермейтін оқушылармен жұмыс. Қажетті құжаттарды жинақтау наурыз сәуір
2016-2017

оқу жылы

 

Жалпылау

кезеңі

Мемлекеттік стандарт, бағдарлама бойынша өзгерістерді және нормативтік құжаттарды, пән бойынша ғылыми әдістемелік баспа басылымдарды үнемі қарау қыркүйек

 

қазан
Кәсіби біліктілік арттыру курстарына үнемі қатысу қараша

 

желтоқсан

 

 БжС  технологиясы бойынша жаңа тапсырмалар құру, оны сабақта қолдануға үйрену қаңтар

 

ақпан

 

Өз кәсіби біліктілігін көтеру наурыз сәуір
2017-2018

оқу жылы

 

Енгізу

кезеңі

 

Жинақталған материалдарды түзету, өңдеу. Сараптама жасау. Ағымдық, аралық нәтежелерді анықтау. қыркүйек

 

қазан
Педагогикалық оқуларға, ғылыми практикалық конференцияларға қатысу қараша желтоқсан

 

Өздік тапсырмаларды деңгейлеп саралап оқытуға қолдану.Тәжірибені  таратуы наурыз сәуір

 

Өзіндік  білім көтеру тақырыбы бойынша  жұмыс материалдарын өңдеп баспаға ұсыну мамыр маусым

 

Ағымдық, аралық нәтежелерді анықтау.

Озық тәжірибелі педагогтармен пікір алмасу

шілде тамыз

 

2018-2019

оқу жылы

 

ОПТ

тарату

Өздік тапсырмалар жинағын деңгейлеп саралап оқытуға қолдану.Ашық сабақ өткізу қыркүйек

 

қазан
Түзету /реттеу/ жұмыстары.

Озық тәжірибелі педагогтармен пікір алмасу

қараша

 

желтоқсан

 

Ағымдық, аралық нәтежелерді анықтау.

Тәжірибені  таратуы

қаңтар

 

ақпан

 

Жұмыс барысында мәселені шешуге бағытталған іс-әрекет жүйесі алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибені /ОПТ/ енгізу. наурыз сәуір

 

Жинақталған материалдарды өңдеп ғылыми негіздегі баяндама әзірлеу және республикалық басылымдар арқылы көпшілікке ұсыну мамыр маусым

 

Жұмыс қорытындысы бойынша ең таңдаулы материалдарды жүйелеп, жинақтап,«Тамыз» конференциясына ұсыну. Озық тәжірибелі педагогтармен тәжірибе алмасу. шілде тамыз