ПЕДАГОГТЫҢ КӘСІБИ ӨСУІНІҢ АЛДЫН-АЛА ҚҰРЫЛҒАН ЖЕКЕ ЖОСПАРЫ
ПЕДАГОГТЫҢ КӘСІБИ ӨСУІНІҢ АЛДЫН-АЛА ҚҰРЫЛҒАН
ЖЕКЕ ЖОСПАРЫ
(Өз білімін жетілдіру жоспары)
(2014-2019ж.ж)
Келес Маншук
Ақмола облысы Целиноград ауданы
Қараөткел №2 орта мектебінің
математика пәні мұғалімі
Шығармашылық тақырыбы: Оқытудың жаңа технологиялары арқылы оқушылардың
пәндік сауаттылығын және логикалық ойлау қабілеттерін дамыту
Болжауы:
«…Егер алған білімі оқушылар күнделікті өмірде қолдана алатын болса, онда өз көз қарасын дұрыс дәлелдей алатын заманауи бәсекеге қабілетті жеке дамыған тұлға қалыптасар еді.»
Мақсаты:
Қазіргі заман талаптарына сай үздіксіз ақпараттық білім алу және кәсіби біліктілікті жетілдіруе отырып, оқушылардың пәндік икемділігін, логикалық ойлау қабілеттерін қалыптастыру мүмкіндіктерін анықтау
Міндеттері:
— білім беру үрдісінде мұғалімнің теориялық білімі мен біліктілігін үнемі жетілдіріп отыру;
— оқушыға білім мен тәрбие беруде сыныптан тыс жұмыстардың түрлі әдістерін қолдану;
— оқушылардың ойлау есте сақтау және шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру;
— жаңа ақпараттық мәліметтерді үнемі қарау және тиімді оқытудың интербелсенді әдістерін меңгеру;
— оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру;
— жаңа педагогикалық технологияы күнделікті іс-әрекетке енгізу;
-озық педагогикалық тәжірибелерді талдау, өңдеу, баспаға беру, кеңінен тарату
Күтілетін нәтиже:
Оқу мен тәрбие үрдісінде жаңа АКТ –ды меңгерген, еркін ойлы, кәсіби жан-жақты дамыға, білім-біліктілігі заман талабына сәйкес келетін шығармашылықты тұлға қалыптастыру
ПЕДАГОГТЫҢ КӘСІБИ ӨСУІНІҢ АЛДЫН-АЛА ҚҰРЫЛҒАН
ЖЕКЕ ЖОСПАРЫ
(2014-2019ж.ж)
Оқу жылы | Жұмыстың мазмұны | Мерзімі: | |
басталуы | аяқталуы | ||
2013-2014
оқу жыл
Диагнос тикалық кезеңі
|
Қиындықты сараптау. Жеке қызығушылыққа байланысты мәселені /шешімін күтіп тұрған мәселені/ қарап, анықтау. | қыркүйек
|
қазан |
Жеке қызығушылық мәселесіне байланысты көмекші оқу әдебиеттерді жинақтау.
Нормативтік құжаттарды қарау |
қараша
|
желтоқсан
|
|
Тақырып бойынша жұмыстың мақсаты мен міндеттерін анықтау. | қаңтар
|
ақпан
|
|
Мәселені шешуге бағытталған іс-шаралар жоспарын жасау. Күтілетін нәтижені болжау | наурыз | сәуір | |
2014-2015
оқу жыл
Болжамды кезеңі |
Баспа басылымдар және ақпараттық әдістемелік құралдарға үнемі шолу жасау | қыркүйек
|
қазан |
Өзара тәжірибе алмасу, ағымдағы сабақтарға талдау жасауды үйрену | қараша
|
желтоқсан
|
|
Өз білімін көтеру курстарынан өту. | қаңтар
|
ақпан
|
|
Жаңа инновациялық технологияларды үйрену мақсатында оқу семинарларына қатысу | наурыз | сәуір | |
2015-2016
оқу жыл
Практика лық (әс-әрекет) кезеңі
|
Оқытудың жаңа технологиясы бойынша материалдарды қарау | қыркүйек
|
қазан |
Ашық сабақтар өткізу | қараша
|
желтоқсан
|
|
Дарынды оқушылармен жұмыс. Қажетті құжаттарды жинақтау | қаңтар
|
ақпан
|
|
Үлгермейтін оқушылармен жұмыс. Қажетті құжаттарды жинақтау | наурыз | сәуір | |
2016-2017
оқу жылы
Жалпылау кезеңі |
Мемлекеттік стандарт, бағдарлама бойынша өзгерістерді және нормативтік құжаттарды, пән бойынша ғылыми әдістемелік баспа басылымдарды үнемі қарау | қыркүйек
|
қазан |
Кәсіби біліктілік арттыру курстарына үнемі қатысу | қараша
|
желтоқсан
|
|
БжС технологиясы бойынша жаңа тапсырмалар құру, оны сабақта қолдануға үйрену | қаңтар
|
ақпан
|
|
Өз кәсіби біліктілігін көтеру | наурыз | сәуір | |
2017-2018
оқу жылы
Енгізу кезеңі
|
Жинақталған материалдарды түзету, өңдеу. Сараптама жасау. Ағымдық, аралық нәтежелерді анықтау. | қыркүйек
|
қазан |
Педагогикалық оқуларға, ғылыми практикалық конференцияларға қатысу | қараша | желтоқсан
|
|
Өздік тапсырмаларды деңгейлеп саралап оқытуға қолдану.Тәжірибені таратуы | наурыз | сәуір
|
|
Өзіндік білім көтеру тақырыбы бойынша жұмыс материалдарын өңдеп баспаға ұсыну | мамыр | маусым
|
|
Ағымдық, аралық нәтежелерді анықтау.
Озық тәжірибелі педагогтармен пікір алмасу |
шілде | тамыз
|
|
2018-2019
оқу жылы
ОПТ тарату |
Өздік тапсырмалар жинағын деңгейлеп саралап оқытуға қолдану.Ашық сабақ өткізу | қыркүйек
|
қазан |
Түзету /реттеу/ жұмыстары.
Озық тәжірибелі педагогтармен пікір алмасу |
қараша
|
желтоқсан
|
|
Ағымдық, аралық нәтежелерді анықтау.
Тәжірибені таратуы |
қаңтар
|
ақпан
|
|
Жұмыс барысында мәселені шешуге бағытталған іс-әрекет жүйесі алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибені /ОПТ/ енгізу. | наурыз | сәуір
|
|
Жинақталған материалдарды өңдеп ғылыми негіздегі баяндама әзірлеу және республикалық басылымдар арқылы көпшілікке ұсыну | мамыр | маусым
|
|
Жұмыс қорытындысы бойынша ең таңдаулы материалдарды жүйелеп, жинақтап,«Тамыз» конференциясына ұсыну. Озық тәжірибелі педагогтармен тәжірибе алмасу. | шілде | тамыз
|