Жоңғар шапқыншылы ғына қарсы бүкіл халықтық  Отан соғысы.

Қысқа мерзімдік жоспар

Сабақ: Қазақстан тарихы Мектеп: Ақтау қаласы №3 жббом КММ
Күні: Мұғалімнің есімі: Асанова. Рахия Жадрасиновна
Сынып: 11 а

Тақырыбы: Жоңғар шапқыншылы ғына қарсы бүкіл халықтық  Отан соғысы.

Қатысқандар саны: Қатыспағандар  саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Жоңғар шапқыншылығына қарсы бүкілхалықтық Отан соғысына жалпы шолу жасау арқылы, тарихи маңызын ашу.
 

 

Сабақ мақсаттары

 

Барлық оқушылар мынаны орындай алады:
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Сұраққа жауап береді. Жоңғар шапқыншылығына қарсы бүкілхалықтық Отан соғысы тақырыбын меңгереді.
Оқушылардың басым бөлігі мынаны орындай алады:
Жоңғар шапқыншылығына қарсы бүкілхалықтық Отан соғысы тақырыбының маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. Сұраққа жауап береді. Қосымша ресурстармен жұмыс жасайды.
Кейбір оқушылар мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, Жоң ғар шапқыншылығына қарсы бүкілхалықтық Отан соғысы тақыры бы бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Оқушылар: Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер: жоңғарлар, қонтайшы, «Бұланты шайқасы», «Қалмаққырылған»,» Аңырақай шайқасы». Абылай хан.
Тілдік құзыреттілік Қазақстан тарихы. Жоңғар шапқыншылығына қарсы бүкілхалықтық Отан соғысы.
Пәнаралық байланыс Әдебиет, музыка, география
Құндылықтардағы байланыс Отан тарихын құрметтеу, Отанды сүю және отанды қорғауға дайын болу
Алдыңғы оқу                              5 минут Зерттеу сұрағы:  Қазақ тарихында «Ақтабан шұбырынды, Алқакөл сұлама» деген ұғымның келіп шығу себебі не? «Алғыр оқушы» (Тест)
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (жаттығулар мен ескертпелер) Ресурстар
Басталуы                      5 минут

 

 

Топқа бөлу. 2 минут

Тақырыптағы оқиғаларға қатысушы батырлар мен билеушілердің аттарына байланысты 3 топқа бөлінеді.                                                                                    «Ой қозғау» «Екі жұлдыз бір тілек» стратегиясы бойынша сабақта күтілетін 2 мақсат 1 үміттерін жазып жүректің суреті салынған плакатқа іледі.

І топ. Бөгенбай  батыр.

ІІ топ. Әбіл қайыр хан.

ІІІ топ. Абылай хан

 

Ортасы                                      20 минут

 

 

 

 

 

 

Білу және түсіну. 10 мин

І топ. Отан соғысы және «Бұланты шайқасы».                   ІІ топ. «Аңырақай шайқасы».                                                    ІІІ топ. Абылай хан.

 

 

 

 

 

 

Жалпыға арналған тапсырма.

Қолдану. 10 мин. «Егер де мен …..» стратегиясы бойынша Қазақ халқының жоңғар басқыншыларына қарсы азаттық күресіне не істер едің?  деген жағдаят ты талқылату.

Зерттеу сұрағы: Жоңғар шапқыншылығына қар сы күрестің көшбасшылары кімдер және олардың тарихтағы орны қандай?

«Болжам кесте сі» әдісі арқылы әр топ үзіндіні мұқият тыңдап постерге түсіреді Дәлелдейді. Пікір алмасады.

 Оқушылар топ тасып жағдаятты талқылайды. Пікір алмасады.

Эссе жазу

 

Аяқталуы                            5 минут

 

 

 

Қорытындылау

Екі түрлі түсініктеме күнделігі.

Оқушылардан дәптердің бетін  ортасынан верти каль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу бары сында олар:

Бөліктің оң жағына                  Сол жағына

Мәтіндегі қатты әсер                  Сол әсер еткен үзінділер

еткен тұстарды, үзінді               жайлы пікір жазады (нені

лерді жазады                              еске түсіреді, себеп – салда

                                                      ры қандай, қандай сұрақ

                                                      бар т.б)                       

 

 

Оқушылар кестемен жұмыс жасайды

 

 

 

Бағалау                                     5 минут Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, бағалау парақшасына өз – өздерін бағалап, қорытынды бағаларын шығарады.    

           Бағалау парақшасы

Оқушының аты – жөні 1 тапсыр ма 2 тапсыр ма 3 тапсыр ма 4 тапсыр ма ұпай Баға сы
             
             
             
             
             

                                                       

 Бағалау парақ шасы, түрлі – түсті стикерлер
Кері байланыс                               5 минут «Екі жұлдыз бір үміт» стратегиясы бойынша сабақ тың кіріспе бөлімінде жазған 2 мақсат, бір үмітке жете алдыма, стикерге ойларын жаздыру. Рефлексия парағы, стикер лер
Қосымша ақпарат. Оқушылардың деңгейлеріне, қабілеттеріне қарай Жоңғар шапқыншылығы туралы бейне ролик және әртүрлі суреттер ғалым жазушылар, қоғам қайраткерлерінің сөздері нен пайдалануды жоспарлаймын. Ізденуші оқушы келтірілген сөздерге қарата ой – пікірлерін, өз тұжырымдарын айтуға мүмкіндік алады.
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
1.      Әртүрлі оқушылардың қабілеттерін ескере отырып жоспарлауды назарда ұстаймын.

2.      Блум таксономиясын негізге ала отыр ып, сұрақтарды күрделендіруді қолданамын

Тақырыпты бастамас бұрын оқушылардың не білетінін, нені түсінетінін анықтауға, тиісті баға лау әдістерін қолдана отырып, барлық оқушылар дың білім алу мүмкіндіктерін пайдалануға жағ дай жасау арқылы жоспарлауды  назарда ұстай мын.
Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгер дім бе? Мен өз жоспарыма қандай  түзетулер енгіздім және неліктен?

 
 
Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуда да, оқуда да)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуда да, оқуда да)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?