Сыйлық

Пәні: қазақ тілі

Мектеп: № 3 ЖОББМ, г. Жезказган

Мұғалімнің аты-жөні: Альмишева Ляззат Шайзаевна

Сынып: 6

Қатыспаған оқушылар саны: ______________________                                                      Қатысқан оқушылар саны: ________________________

 

Сабақ тақырыбы: Сыйлық
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Білімділік: Тілдік коммуникация барысында кітап, кітапхана тарихы жайлы ақпарат бере білуге үйрету.
Дамытушылық: Әртүрлі тілдік тапсырмалар арқылы оқушылардың қазақша байланыстырып сөйлеу дағдысын қалыптастыру.
Тәрбиелік: Қазақша берілген мәтіндер арқылы көркем өнерге деген қызығушылығын арттыру.
Жетістік критерийлері: Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақ тілінде кітап, кітапхана тарихы жайлы ақпараттар береді, оларды таныстыра алады.
Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): қазақша қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы сүйікті жазушысын сипаттайды.
Оқушының жоғарғы жетістігі (ОЖЖ): тақырып аясында сыныптастарымен қазақша сүйікті жазушылары жайлы тілдеседі,шағын мәтін құрай алады.
Күтілетін нәтижелер: Тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді толық меңгереді, мәтіннің мазмұнын түсінеді, өз ойын дәлелдеп жеткізеді
Жаңа сөздер: туған күн, қуаныш, құттықтаймын, шаттанып, сыйлық,                                мереке, сыйлау, ағайын – туыс, тілек, көңілдену
Сабақта қолданылатын материалдар: Интерактивті тақта, плакаттар, маркерлер, карточкалар, стикерлер, смайликтер
Оқыту әдістері: Метод «Подари камушек», Стратегия: «Визуальные изображения. Работа с фотографиями», «Смотри-закрой-скажи-напиши-проверь» тәсілі, Стратегия: «Визуальные изображения. Работа с фотографиями», Стратегия: “Своя игра”, Метод: «Лист оценивания»
Дереккөздері: Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік.

 

Тапсырмалар :

Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

 

              Тапсырма      Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу Метод: «Подари камушек»

Ведущий: Возьмите, пожалуйста, из коробки по одному камешку и подарите его тому, кому захотите, но обязательно со словами: «Я дарю тебе этот камешек, потому что ты самый…»

Тем участникам, которым ничего не досталось, камешки дарит ведущий, но обязательно отмечая при этом лучшие качества каждого участника, которому он дарит подарок

— Топқа бөлу. /Оқушыларды геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу/

Топтың ережесін қайталау:

1.Тыңдай білейік.

2. Біреу сөйлегенде, оның сөзін бөлмейік!

3. Басқалардың пікірлерін сыйлайық!

4. Жеке бастың қасиеттері сыналмай, тек пікірлері ғана сыналады.

5. Әрбір қатысушы өз пікірін келтіруі керек.

6. Мәселе жеңіске жетуде емес, басқалардың пікірін тыңдай білу.

7. Бірлесе жұмыс істеуге ұмтылайық!

8. Жанжалдарды болдырмауға ұмтылайық!

Топтар бір-біріне сәттілік тілейді: топтар ашық хатты оқып, бір — біріне жақсы тілек айтады.

— Балалар, сонымен бүгін біздің сабақтың тақырыбын кім айтады? /Оқушылар сабақтың тақырыбын айтады/.

Оқушылар өздеріне сабақтың мақсатын қояды:

І топ: 1-2 оқушы өздеріне қойған сабақтың мақсатын айтады;

ІІ топ: 1-2 оқушы өздеріне қойған сабақтың мақсатын айтады;

ІІІ топ: 1-2 оқушы өздеріне қойған сабақтың мақсатын айтады

Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі, өздерінің қолыңдағы тастарды бір — біріне сыйлайды.

Топқа бөлінеді, топтың ережесін еске түсіреді

Өткен сабақты тексеру Үй жұмысын тексеру: Стратегия. «Визуальные изображения. Работа с фотографиями».

Гүлдердің мағынасы. /Значения цветов/

/Оқушылар жазған мәліметтерді оқиды/

Бағалалу. Метод «Кулакладонь»

Оқылым. Айтылым. Гүлдердің мағынасы туралы мәліметтерді оқиды
Қызығушылықты ояту Сөздікпен жұмыс: «Смотри-закрой-скажи-напиши-проверь»

1. Сөздерге мұқият қара;

2. Бір неше рет қайтала;

4. Сөздік дәптеріне жаз;

5. Өзіңді тексер;

туған күн — день рождения

қуаныш — радость

құттықтаймын — поздравляю

шаттанып — радостно

сыйлық — подарок

мереке — праздник

сыйлау — подарить

фғайын — туыс – родные

тілек — пожелание

көңілдену – веселиться

Бағалау. Метод «Голосование точками»

Жазылым. Жаңа сөздерді жазады, өздерің бағалайды
Мағынаны тану Топпен жұмыс: Мәтінмен жұмыс: Стратегия: «Своя игра»

І топ: Мәтінді мәнерлеп оқу, аудару

Сыйлық алуды ұнатпайтын адам жоқ деуге болар. Сыйлық ешбір адамды немқұрайды қалдырмайды. Сыйлық адамның талғамына, жасына сәйкес болу керек. Ең бастысы сыйлықтың бағасы емес, сіздің көңіліңіз. Сыйлық сыйлау — үйренуді қажет ететін шеберлік.
Кітап — асыл қазына.  Кітапты ең жақсы сыйлық ретінде қабылдайтын адамдар қазір де кездеседі. Кітапты туған күнге де, мерекеге де, балаға да, үлкенге де сыйлауға болады. Қазіргі таңда сыйға беретін полиграфиялық туындыларды да таңдап алуға болады. Балаларға қазақша, орысша немесе үш тілді энциклопедиялар сыйлауға болады. Үйінде бай кітапханасы бар адамдардың коллекциясына әйгілі авторлардың шығармалар жинағын сыйға тартуға болады. Кітап  қай заманда да болсын ең жақсы сыйлық болып қала бермек.

 

ІІ топ: мәтінді мәнерлеп оқу, аудару

Кітап

Мені халық сүйеді, құрметтейді. Мен де адамды жақсы көремін. Мен адамға бақытты өмір сүруді үйретемін. Балаларды білімді, өнерлі болуға баулимын, Ойлаңдаршы, балалар! Мен сонда кіммін? Мен-адамның досымын. Менің атым-кітап. Мен сенің қолыңда тұрмын. Мені жыртпай, күтіп, таза ұста! Мен-сенің сенімді досымын.

(Ө. Тұрманжанов)

ІІІ топ: мәтінді мәнерлеп оқу, аудару

Кітап тарихына саяхат

Ең алғашқы кітап — ол жартас бетіне жазылған тас кітаптар. Адамдар сан мыңдаған жылдар бұрын балшыққа жазған. Балшықтан тақта даярлаған. Тақтаның бетіне таңба салған. Американдық үндістер бизонның терісіне сурет-жазулар салған. Египеттіктер иероглифпен жазған. Жазу материалына теріні пайдаланған. Бұл пергаменттер жаңа кітаптың пайда болуына бастау болады.

Бағалау. «Бағдаршам» әдісі

 

Оқылым. Айтылым. Жазылым. Мәтінді мәнерлеп оқиды, аударады, бір — бірін бағалайды
Сергіту сәті. Разминка «Дорисуй»
Каждый участник игры задумывает какой-либо рисунок и начинает рисовать его на листе бумаги. Затем рисунок передается следующему по кругу. Получив чужой рисунок, каждый участник дорисовывает то, что считает нужным. Обойдя круг, рисунки возвращаются к их авторам. При обсуждении сравниваются первоначальный замысел и его воплощение как результат понимания и уважения чужой идеи или наоборот — желания сделать все по-своему. С помощью игры можно также подойти к проблеме соотношения жизненных планов и результатов деятельности (или этапа жизни)

 

Сергіту сәтін орындайды
Топпен жұмыс. Совместное обучение: Талантливые и одаренные. Деңгейлік тапсырмалар.

І топ: Суреттер бойынша  ұл бала мен қыз балаға арналған сыйлықтарды екі бағанға бөліп жазыңдар.

ІІ топ:  Үлгі бойынша шақыру қағаздарын  өзің жасап көр

Санат!                                                                       

Қазанның   29-ы күні                               

сағат 12.00 — де болатын

туған күніме шақырамын.

                               Омар.

ІІІ топ: Сұрақтарға жауап бер

Кім не сыйлады?

Әкем

Ағам

Атам

Досым

Інім

Бағалау. Метод: «Кулак-ладонь»

 

Айтылым. Жазылым. Деңгейлік тапсырмаларды орындайды
Бекіту Метод: «Лист оценивания»

1.Что самое главное вы узнали сегодня на уроке?
2. Какие вопросы остались для вас непонятными?

Айтылым. Сұрақ -жау  жауап
Үйге тапсырма «Сыйлықтар» тақырыбына эссе жазу

 

 
Қосымша ақпарат
Рефлексия

Сабақ барысында оқу мақсатына қол жеткізілді ме? Оқу мақсатына қол жетпеудің себебі неде? Бүгін оқушылар не біліп, не үйренді? Сыныптағы психологиялық ахуал қандай болды? Жоспардан ауытқы болды ма? Себебі неде? Өзім жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Уақыт тиімді пайдаланылды ма? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім? Неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңіздлі жазыңыз, сұрақтарға жауап беріңіз (сабақ жүйелі жоспарлағандықтан, сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды.

Оқушылар мәтін мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді, сөздікпен жұмыс жасайды. Сабақ жоғары деңгейде өтеді, өйткені оқу мақсаттары дұрыс таңдалды, уақытты тиімді пайдалану барысында саралау жұмыстары да орындалады).

Қорытынды бағалау:

Қандай екі нәрсе (оқытудың да, оқуды да ескеріңіз) табысты болды? Сабақтың ұнаған 2 түсін анықтап жазыңыз.

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз), жақсарта алды?

1:

2:

Сабақ барысында өзіңіздің көңіліңіз толмаған 2 әрекетті (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) атаңыз.

1:

2:

Осы сабақ барысында келесі сабағымда сынып не жекелеген оқушының сапалы білім алуы үшін нені жетілдіруге болатынын білдім…