Уақыт алтыннан қымбат

Тақырыбы. Уақыт алтыннан қымбат.

Мақсаты: білімділік: Оқушылардың   тақырып бойынша  білімдерін  жаттығу жұмыстарын жүргізу арқылы тереңдету. дамытушылық: Оқушылардың  ойлау,сөйлеу тілін, түрлі жаттығу жұмыстары арқылы есте сақтау , шығармашылық қабілеттерін дамыту; сауаттылығын арттыру дағдыларын, оқушылардың дүниетанымын, ауызекі сөйлеу тілдерін дамыту. тәрбиелік: Оқушыларды дұрыс сөйлей білуге, ұқыптылыққа, байқағыштыққа, жылдамдыққа,ойын ашық,еркін жеткізуге , өз білімін бағалай білуге тәрбиелеу;

Әдіс-тәсілдер:  жаттығу ,ой жинақтау, сұрақ-жауап,талдау

Көрнекіліктер: тірек сызба, карточкалар.

Сабақ түрі: дәстүрлі  сабақ

Пәнаралық байланыс: орыс тілі

Сабақ барысы:

   І. Ұйымдастыру кезеңі

Оқушыларды сабақ процесіне дайындау

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: семантикалық карта.

ІІІ. Жаңа сабақ:

Сөздікпен жұмыс:

мұғалім жаңа сөздерді оқып, түсіндіреді;

оқушылар жаңа сөздерді  тізбекпен оқиды;

оқушылар жаңа сөздермен сөйлем құрастырады.

1)Мәтінмен жұмыс:

Видео көрсету.

Уақыт алтыннан қымбат. Неліктен олай айтылған? Өйткені адам уақытты сезінгенде ғана өзін-өзі қадағалап отырады. Өзіне бағыт белгілейді. Халықтың тіршілігі, мәдениеті, тарихы, сол тарихтағы өзгерістер уақыттан тыс бола алмайды.

Адамзаттың дамуы да уақытқа байланысты. Уақыт кері жүрмейді, қаншама тарихи өзгерістердің бәріне куә — уақыт. Сондықтан біз “уақыт – алтынды” бағала

Тапсырмалар:

  1. Мәтінді оқиды.
  2. Мәтінді аударады.
  3. Мәтін бойынша сұрақтар құрайды.
  4. Мәтінді өз сөздермен әңгімелеп береді.

Уақыт алтыннан қымбат. Неліктен олай айтылған? Өйткені адам уақытты сезінгенде ғана өзін-өзі қадағалап отырады. Өзіне бағыт белгілейді. Халықтың тіршілігі, мәдениеті, тарихы, сол тарихтағы өзгерістер уақыттан тыс бола алмайды.

Адамзаттың дамуы да уақытқа байланысты. Уақыт кері жүрмейді, қаншама тарихи өзгерістердің бәріне куә — уақыт. Сондықтан біз “уақыт – алтынды” бағалаймыз.

2) Грамматикалық тақырып:

Карточкамен  тапсырма.

  1. Қорытындылау.

«Уақыт» тақырыбына топтастыру.

  1. Үй тапсырмасы: сөздікті, ережені жаттап келу
  2. Бағалау.