«Оқушылардың білім сапасын арттырудағы сынып жетекшінің рөлі.»
Ж.Нұрлыбаев атындағы№ 49 жалпы орта мектебі коммуналдық
мемлекеттік мекемесі
Коучинг жоспары
2018-2019 оқу жылы.
Коучинг тақырыбы | Коучинг мақсаты | Күтілетін нәтиже | Қамтылатын модульдер мен сұрақтар |
«Оқушылардың білім сапасын арттырудағы сынып жетекшінің рөлі.» | Оқушылардың білім сапасын арттырудағы сынып жетекшінің рөлін түсіндіру | Мұғалімдер оқушылардың білім сапасын арттырудағы сынып жетекшінің рөлін түсінеді
|
СТО,АКТ, Қалай оқу керектігін уйрену жаңа әдіс тәсілдер.
Көшбасшылық |
Кезеңдер |
Мерзімі |
Коучтің іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
І .Ұйымдастыру кезеңі
Жақсы көңіл күй қалыптастыру. 1) «Досыңның бейнесі»
2). «Сиқырлы қобдиша»әдісі арқылы топқа біріктіру |
3 минут
2минут
|
1.«Досыңның бейнесі» мұғалімдерді шеңберге тұрғызып, досының бейнесін бейнелейді. 2.Мұғалімдерді « Сиқырлы қобдиша» әдісі арқылы түстермен топқа біріктіремін.
|
Мұғалімдер орындарынан тұрады, коучтің іс-әректін қайталайды Әріптестер үш түс арқылы топқа бөлінеді. |
3) Ой қозғау
4) Миға шабуыл |
5 минут
3 минут |
Коуч мұғалімдерге жоғары деңгейдегі сұрақ қояды?
1.Оқушылардың қандай түрлерін білесіздер? 2.Мұғалімдер үшін не маңызыды? 3.Біздің проблемамыз не?. «Сіз қандай мұғалімсіз ?» Қатардағы дөңгелектің біреуін таңда. |
Мұғалімдер өзара топта ой бөліседі
Өздерінің іс-әрекеттеріне баға береді.Коуч қойған сұрақтарға жауап береді. |
ІІ. Негізгі бөлім
1)Тақырыппен таныстыру
«Ойлан,жұптас,бөліс» |
5 минут
5 мин
10 минут |
Презентациялық көрсетілім, слайд тарихи шолу.
« Менің елім» бейнеролик көрсету арқылы пікіралмасу
Сен өзгерсең ,сенің әлеміңде өзгереді . «Оқушы рөліне ену».
|
Мұғалімдер слайдты презентациямен таныса отырып ,өздерінің ой пікірін ортаға салады.
Мұғалімдер өздерінің ойларын ортаға салады, туындаған сұрақтар төңірегінде әңгіме-дебат жүргізеді. Өз эмоцияларымен диалогтік талқылауда ой бөліседі.
|
ІІІ.Қорытынды. | 2 минут | Сіз оқушыңыздың табысты болуы үшін қандай жаңа тәсілдерді қолданар едіңіз?
|
Өзін-өзі бағалаудың шыңына жетеді. |
ІV.Кері байланыс. | 5 минут | «Ойлаудың бес гүлі» стратегиясы бойынша бүгінгі сабағымызға рефлексия жасап көрейік. | Кері байланыс жазу |
Коуч: Э.Жаманқараева
« Ж.Нұрлыбаев атындағы №49 жалпы орта мектебі»коммуналдық
мемлекеттік мекемесі
Коучинг жоспары
Коучинг тақырыбы | Коучинг мақсаты | Күтілетін нәтиже | Қамтылатын модульдер мен сұрақтар |
«Критериалды бағалау арқылы оқушы бейіні мен қабілетін ашу» | Мұғалімдерге оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау теориясын сабақта қолдануға үйрету,критериалды бағалаудың тиімділігін көрсету. | Мұғалімдер критериалды бағалаудың тиімді әдіс тәсілдерін меңгеріп,оларды сабақ барысында тиімді пайдаланады. | СТО,АКТ, жаңа әдіс тәсілдер.ОҮБ және ОБ Көшбасшылық |
Кезеңдер |
Мерзімі |
Коучтің іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
І .Ұйымдастыру кезеңі «Комплимент»әдісі арқылы көңіл күйді көтеру
2). «Мозайка»әдісі арқылы топқа біріктіру |
5 минут
5минут
|
1. «Комплимент» әдісі арқылы мұғалімдерді шеңберге тұрғызып жақсы комплимент айтқызу.
2.Мұғалімдерді « Мозайка» әдісі арқылы топқа біріктіремін.
|
Мұғалімдер орындарынан тұрады, коучтің іс-әректін қайталайды Әріптестер мозайка арқылы топқа бөлінеді.
|
3)Көңіл күйді зерттеу
4) «Әнұран»бейнебаян |
5минут
5минут |
Топтардың көңіл күйлерін анықтау үшін «Мен…. өйткені..»әдісі арқылы анықтайды.
Топпен бейнебаян көріп баға беру.(тамаша,керемет т.б)1.Баға дегеніміз не? 2. Сіз баға қоюда өзіңізді қанщалықты бағалайсыз? 3. Оны адам не үшін қолданады?
|
Топтар көңіл күйлерін смайлк арқылы білдіру.
Әріптестер ой бөліседі. Бағалау парақшасын белгілейді. |
ІІ. Негізгі бөлім 1)Тақырыппен таныстыру(слайд)
Ой қозғау «Ойлан,жұптас,бөліс» стратегиясы арқылы |
20 минут
20мин
10минут
|
Мұғалімдерге критериалды бағалау жүйесі,оның түрлері туралы жалпы мәлімет беру, түсіндіру.(слайд) Коуч мұғалімдерге 1-топқа «Ұялы телефонды» 2-топқа «Гүлдің» суретін салады және әр топ мүшесіне оны бағалауды сұрайды.Соңынан критерий арқылы бағалайды. Коуч тапсырмадан кейін әріптестерінің не ұққанын анықтау үшін сұрақ қояды. 1 Оқушының қабілетін ашуда қалыптастырушы бағалау қаншалықты тиімді деп ойлайсыз? Не ұқтыңыз?
|
Тыңдайды,көреді.Критериалды бағалаудың тиімділігі ,оның маңыздылығы туралы түсінік қалыптастырады, тәжірибелерінде қолданады.
Ойларын ортаға салу және қорғау.
Коуч қойған сұрақтарға жауап береді. |
ІІІ.Қорытынды. | 5минут | Сіз енді баға қоюда өзіңізді қаншалықты бағалайсыз?
Бағалау парақшасы. |
Мәліметтерді есте сақтау |
ІV.Кері байланыс. | 10 минут | «БББ» әдісі арқылы коучингтен алған әсерлерін білдіру | Кері байланыс жазу |