«Оқушылардың білім сапасын арттырудағы сынып жетекшінің рөлі.»

 

                       

 

           

                               

                                                     Ж.Нұрлыбаев атындағы№ 49 жалпы орта мектебі коммуналдық  

                                                                                        мемлекеттік мекемесі

 

                                                                                        Коучинг жоспары

2018-2019  оқу жылы.

 Коучинг тақырыбы Коучинг мақсаты Күтілетін нәтиже Қамтылатын модульдер мен сұрақтар
«Оқушылардың білім сапасын арттырудағы сынып жетекшінің рөлі.» Оқушылардың білім сапасын арттырудағы сынып жетекшінің рөлін түсіндіру  Мұғалімдер оқушылардың білім сапасын арттырудағы сынып жетекшінің рөлін түсінеді

 

 

СТО,АКТ, Қалай оқу керектігін уйрену жаңа әдіс тәсілдер.

Көшбасшылық

 

Кезеңдер

 

Мерзімі

 

Коучтің іс-әрекеті

 

Мұғалімдердің іс-әрекеті

  І .Ұйымдастыру кезеңі    

     Жақсы көңіл күй      

     қалыптастыру.

1)      «Досыңның бейнесі»

 

 

2). «Сиқырлы

қобдиша»әдісі арқылы

топқа біріктіру

 

 

 

3 минут

 

 

2минут

 

 

 

 

1.«Досыңның бейнесі»   мұғалімдерді шеңберге тұрғызып,  досының бейнесін  бейнелейді.

2.Мұғалімдерді « Сиқырлы қобдиша» әдісі арқылы түстермен топқа біріктіремін.

 

 

 

 

Мұғалімдер орындарынан тұрады, коучтің іс-әректін қайталайды

Әріптестер үш түс арқылы топқа бөлінеді.

 

3)  Ой қозғау

 

 

 

4) Миға шабуыл

 

5  минут

 

 

 

3 минут

Коуч мұғалімдерге жоғары деңгейдегі сұрақ қояды?

1.Оқушылардың қандай түрлерін білесіздер?

2.Мұғалімдер үшін не маңызыды?

3.Біздің проблемамыз не?.

«Сіз қандай мұғалімсіз ?»

Қатардағы дөңгелектің біреуін таңда.

 

Мұғалімдер өзара топта ой бөліседі

 

 

Өздерінің іс-әрекеттеріне баға береді.Коуч қойған сұрақтарға жауап береді.

        ІІ. Негізгі бөлім

1)Тақырыппен

таныстыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Ойлан,жұптас,бөліс»

 

5 минут

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

10 минут

 

Презентациялық көрсетілім, слайд тарихи шолу.

 

 

 

« Менің елім» бейнеролик көрсету арқылы пікіралмасу

 

 

 

 

Сен өзгерсең ,сенің әлеміңде өзгереді .

«Оқушы   рөліне ену».

 

 

Мұғалімдер слайдты презентациямен таныса отырып ,өздерінің ой пікірін ортаға салады.

 

Мұғалімдер өздерінің ойларын ортаға салады, туындаған сұрақтар төңірегінде әңгіме-дебат жүргізеді.

Өз эмоцияларымен

диалогтік талқылауда ой бөліседі.

 

     ІІІ.Қорытынды. 2 минут  Сіз  оқушыңыздың табысты болуы үшін қандай  жаңа тәсілдерді қолданар едіңіз?

 

Өзін-өзі бағалаудың шыңына жетеді.
     ІV.Кері байланыс. 5 минут «Ойлаудың бес гүлі» стратегиясы бойынша бүгінгі сабағымызға рефлексия жасап көрейік. Кері байланыс  жазу

 

 

 

Коуч:                                 Э.Жаманқараева

 

 

 

 

   « Ж.Нұрлыбаев атындағы №49 жалпы орта мектебі»коммуналдық  

                                                                                       мемлекеттік мекемесі

 

                                                                                             Коучинг жоспары

 Коучинг тақырыбы Коучинг мақсаты Күтілетін нәтиже Қамтылатын модульдер мен сұрақтар
 «Критериалды бағалау арқылы оқушы бейіні мен қабілетін ашу» Мұғалімдерге оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау теориясын сабақта қолдануға үйрету,критериалды бағалаудың тиімділігін көрсету. Мұғалімдер критериалды бағалаудың тиімді әдіс тәсілдерін меңгеріп,оларды сабақ барысында тиімді пайдаланады. СТО,АКТ, жаңа әдіс тәсілдер.ОҮБ және ОБ Көшбасшылық
 

Кезеңдер

 

Мерзімі

 

Коучтің іс-әрекеті

 

Мұғалімдердің іс-әрекеті

 

І .Ұйымдастыру кезеңі

«Комплимент»әдісі арқылы көңіл күйді көтеру

 

2). «Мозайка»әдісі арқылы  топқа біріктіру

 

5 минут

 

 

 

5минут

 

 

1. «Комплимент» әдісі арқылы  мұғалімдерді шеңберге тұрғызып жақсы комплимент айтқызу.

 

2.Мұғалімдерді « Мозайка» әдісі арқылы топқа біріктіремін.

 

 

Мұғалімдер орындарынан тұрады, коучтің іс-әректін қайталайды

Әріптестер мозайка арқылы топқа бөлінеді.

 

 

3)Көңіл күйді зерттеу

 

 

4) «Әнұран»бейнебаян

 5минут

 

 

5минут

Топтардың көңіл күйлерін анықтау үшін  «Мен….  өйткені..»әдісі арқылы анықтайды.

Топпен бейнебаян көріп баға беру.(тамаша,керемет т.б)1.Баға дегеніміз не?

2. Сіз  баға қоюда өзіңізді қанщалықты бағалайсыз?

3. Оны адам не үшін қолданады?

 

Топтар  көңіл күйлерін смайлк арқылы білдіру.

 

 

 

 

Әріптестер ой бөліседі. Бағалау парақшасын белгілейді.

  

       ІІ. Негізгі бөлім

1)Тақырыппен

таныстыру(слайд)

 

 

Ой қозғау «Ойлан,жұптас,бөліс» стратегиясы арқылы

 

20 минут

 

 

 

20мин

 

 

 

 

 

 

10минут

 

 

Мұғалімдерге критериалды бағалау жүйесі,оның түрлері туралы  жалпы мәлімет беру, түсіндіру.(слайд)

Коуч мұғалімдерге

1-топқа «Ұялы телефонды»

2-топқа «Гүлдің» суретін салады және әр топ мүшесіне оны бағалауды сұрайды.Соңынан критерий арқылы бағалайды.

Коуч тапсырмадан кейін әріптестерінің не ұққанын анықтау үшін  сұрақ қояды.

1 Оқушының қабілетін ашуда қалыптастырушы бағалау қаншалықты тиімді деп  ойлайсыз? Не ұқтыңыз?

 

 

Тыңдайды,көреді.Критериалды  бағалаудың тиімділігі ,оның маңыздылығы туралы түсінік қалыптастырады,

тәжірибелерінде  қолданады.

 

 

Ойларын ортаға салу және қорғау.

 

Коуч қойған сұрақтарға жауап береді.

     ІІІ.Қорытынды. 5минут  Сіз енді баға қоюда өзіңізді  қаншалықты бағалайсыз?

Бағалау парақшасы.

Мәліметтерді есте сақтау
     ІV.Кері байланыс. 10 минут «БББ» әдісі арқылы коучингтен алған әсерлерін білдіру Кері байланыс  жазу