«Болымды, болымсыз етістік»

Қысқа мерзімді жоспар -2

 

 

Сынып

 

3 «а»-сынып

мерзімі  
тақырыбы   «Болымды, болымсыз етістік»
мақсаты Етістік  түрлерін  қайталау, болымды, болымсыз етістік туралы білімдерін тиянақтау
күтілетін

нәтиже

А. Етістік түрлерін  ажыратып, мәтіндер, сұрақтар құрастыра алады;

В. Бір-бірін тексереді,  сәйкестіктерді табады.

С. сөйлемдер құрастырып, етістіктерді  табады.

Қажетті құралдар  Қаламдар, стикерлер, слайд, смайликтер
сабақ  кезеңдері Мұғалімнің  іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті уақыты бағалау
ұйымдастыру

кезеңі

амандасу,  тренинг: «Сәттілік  тілеу»

Шырылдады қоңырау,

Біз сабақты  бастаймыз.

Күлші қане, достым,

Күлші қане, достым,

Бүгінгі күн міне,

Сәттілікке толсын!

Гүл суреті арқылы  4 топқа  бөліну, бағалау парағын тарату

 

Рубрикатор Дескриптор        Ұпайы
 

Үй жұмысы:

 

Болымсыз етістігі бар сөйлемді табуы

Қатесіз, көркем  жазуы

 
“Суреттер сөйлейді”(постер) Суретке   байланысты  сөйлемдер  құрауы

Етістікті   түрлендіру

 
50, 52 , 53-жаттығулар Тапсырмаларды дұрыс орындауы

Қатесіз  жазуы

 
Сәйкестікті

іздеу

Сәйкесін    таба    білуі

Етістік  түріне  ажыратуы

 
Жалпы ұпайы    
     
Топқа бөліну  2минут  
білу Үй жұмысын тексеру, бағалау
2.  Ой ашар: “Суреттер сөйлейді” суретті пайдалана отырып, етістіктерге постер құру

Сабақ  тақырыбы, күн жады, көркем жазу

 

50-жаттығу  Болымды етістікті болымсыз етістікке айналдыру

Постер құрайды 10 минут Смайлик

арқылы

түсіну және қолдану «Бір айналым» стртегиясы Мақсаты: оқушылардың шығармашылығын арттыру, бірлескен жұмыстағы ұйымшылдықты арттыру Анамызға қандай сыйлық жасадық?

«Анаға  сыйлық» мәтінін бір сөйлеммен жазу арқылы құрау.

Етістіктерді тапқызу.

Сергіту сәтін жасату  музыка әуенімен

Бір сөйлемнен жазып, мәтін құрайды

сергіту сәтін жасайды

5минут

 

 

3 минут

Шапалақ

арқылы

талдау «Қалай дыбыстайды?» ойыны,

53-жаттығу:  көп нүктенің орнына етістіктерді қойып, өлеңді көшіріп жазу

«Сәйкестікті  ізде»

 

 

 10 минут Жұлдызша

арқылы

жинақтау «Қарлы кесек» стратегиясы.

Мақсаты: сұрақтар қойғызу арқылы сабақты тиянақтау

 

Үйге тапсырма:     54-жаттығу, 179-бет.

 

Ребус  шешу, мақалды жазу.

Мақалдан  болымды, болымсыз етістікті табу.

 

 

 

 Сұрақ құрады, қағазға жазады,

умаждайды,

келесі топқа лақтырады, басқа топ жауап береді

жауап береді

 

5 минут Шапалақ арқылы
бағалау

кері байланыс

«Даналық  ағашы» Сабақта не ұнады? Не ұнамады? Стикерге жазып, ағашқа жапсыру

 

Стикер жазып,ағашқа іледі 5 минут  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қысқа мерзімді жоспар -3

 

 

Сынып 3-сынып
мерзімі қазан
тақырыбы В. А.Сухомлинский  «Қатқан  нан»
мақсаты   Мәтінмен  белсенді жұмыс  жасай отырып,   оқушыларда сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастыру; жуан  сұрақтарды ойлап табуын жетілдіру; оқушылар  ынтымақтастығын арттыру.

 

Күтілетін нәтиже А. жүйелі  эссе жазады, жуан сұрақтар құрастырады;  В. негізгі ойды анықтайды; балалардың іс-әрекетін талдай алады;

С.  мәтін   бөліктерін ажырата алады.

қажетті құралдар Стикерлер,доп
сабақ  кезеңдері Мұғалімнің  іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті уақыты бағалау
ұйымдастыру

кезеңі

амандасу,жағымды көңіл-күй сыйлау «Біз білмейтін оқиға»тренингі

кәмпиттер   арқылы  4 топқа бөлу

Өзінің жақын арадағы қуанған сәттерін  айтады

Кәмпиттер  таңдайды

5 минут мадақтау
білу Үй тапсырмасы: «Ыстық орындық» арқылы үй жұмысын сұрау.

Дүниедегі ең дәмді ас не деп ойлайсың? В.А. Сухомлинскийдің «Қатқан нан»

мәтінімен танысамыз.  Слайд: Автор туралы түсінік беру. Мәтінді оқыту.

Сұрақтарға  жауап береді 5 минут Ишара арқылы
түсіну және қолдану «Мәтін бөліктері» оқыта үйрету ойыны 1-топ: кіріспе, 2-топ-негізгі ой,

3-топ-қорытынды ой айтылатын жерді тауып, мәтінді бөліктерге  бөлдіру, ретімен әңгімелету, 4-топ  оларды  толықтыру

Музыка әуені  арқылы  сергіту  сәтін  өткізу

«Кубизм» әдісімен оқушыларға сұрақ құрастырту Балалар  әр топқа доп лақтыру арқылы сұрақтарын қояды.

Сергіту сәті. Музыка әуенімен.

 Ортаға кубик тасталады, түскен сұраққа байланысты оқушылар сұрақ құрастырады.

Сергіту сәтін жасайды

15 минут Өзара

мадақтау

талдау «Ас атасы-нан» тақырыбына эссе жазу.  Автор орындығында оқыту. Эссе жазады, оқиды 10минут Смайлик арқылы
жинақтау -Біздің  күнделікті  өмірімізге осы мәтіннің  қатысы  бар ма? -Нанның жоқ болып қалу жағдайы болды  ма? – Егер жер бетінде мүлдем нан болмаса, не болар еді? Балалардың іс-әрекетіне қалай баға берер едің?

Венн  диаграммасы «Қатқан нан» мәтіні мен «Егінші мен қасқыр» ертегісінің  ұқсастығы, айырмашылығын тапқызу.

Сұрақтарға жауап береді

Венн диаграммасын толтырады

5 минут Смайлик арқылы
бағалау

кері байланыс

Критерий арқылы бағалау

«Плюс, минус,  қызықты» кестесімен кері байланыс жүргізу

Кестені толтырады 5 минут Смайлик арқылы

 

 

 

 

 

Қысқа мерзімді жоспар -4

 

 

Сынып 3-сынып
мерзімі қазан
тақырыбы І. Жансүгіров.  «Малта»
мақсаты   «Малта»өлеңімен таныса отырып, малтаның жасалу жолдарын  өлеңнен іздестіру; ізгі қарым-қатынасты сезіндіру;

Кері байланыс жасауға  ұмтылдыру.

күтілетін

нәтиже

А. Өткен сабақтармен байланыстыра алады, тапсырманы орындауда көшбасшылық жасайды

В. Суретке қарап әңгіме құрастырады, болжам айтады

С. Өлеңнен  қажетті сөздерді  іздеп таба  алады

Қажетті құралдар Стикерлер,доп, маркерлер, флипчарт
сабақ  кезеңдері Мұғалімнің  іс-әрекеті Оқушының  іс-әрекеті уақыты бағалау
ұйымдастыру

кезеңі

Амандасу, жағымды көңіл-күй  туғызу. «Менің есімім» тренингі

Стикер түстері арқылы 4 топқа бөліну.

Есімдеріне байланысты

мақтау сөз айтады.

Стикерлер таңдайды

5 минут Шапалақ арқылы
білу Үй жұмысы. Мәтінді  шеңбер бойымен әңгімелету. Ең  белсенді  оқушыны   құттықтайды. Сұрақ: -Ас атасы-нан дедік. Дастарқанда тағы қандай тағам түрлері

тұрады? «Малта» сөзін қалай түсіндірер едіңдер? Бүгінгі сабағымызда

І. Жансүгіровтың  «Малта» өлеңімен танысамыз. Слайд. І. Жансүгіров туралы не білеміз?

Өлеңді оқыту. «Инсерт» әдісімен жаңа сөздерді түртіп отырамыз. Жаңа сөздермен танысу. ББҮ кестесіне салу.

Парта шетіне стикер жапсыру. Стикердегі сұрақ:

-Бала неге қуанды? Ол туралы өлеңнің қай шумағында айтылған?Бала нені білгісі келді?

мәтінді сағат  тілімен допты бере  отырып,

бір  сөйлемнен  айта  береді.

15 минут Шапалақ

арқылы

түсіну және қолдану Малта қалай жасалады екен? «Малта» сөзіне топтастыру жасату, малта қандай?

Өлеңде  айтылған тағам түрлеріне   топтастыру жасату

Сүттен жасалатын тағы қандай тағам түрлерін білесіңдер?

Сөздерді сәйкестендіру. «Кім алды?»

 Топтастырулар

жасайды

Сөздерді сәйкестендіреді

10 минут «Көршіңе мақтау»

 

талдау  Суретке қарап әңгіме құрату. Жылдың қай мезгілі? Оны қайдан аңғардың?

Малта  жасаудың қай кезі бейнеленген деп ойлайсың?

  5 минут Саусақ ишарасы
жинақтау Қандай мәтінмен таныстық?

«Қыс азығын жаз жина» деген мақалдың мәтінге қандай қатысы бар?

Бұл өлеңді өткен тақырыптардың қайсысымен байланыстырар едің?

Сұрақтарға жауап қайырады. 5 минут