Массивтерді өңдейтін стандартты алгоритмдер          №11 сабақ

Күні:___________

________________

_______________

Пәні

Информатика

Мұғалім аты- жөні

Ескермес Г.

Н.Өмірзақов

9  сыныптар

Оқу ісінің меңгерушісі:

___________________

 

 

Сабақтың тақырыбы:   Массивтерді өңдейтін стандартты алгоритмдер          №11 сабақ
Жалпы мақсаты Массив туралы түсініктерін бекіту, бір өлшемді жиымдармен есептер шығару, массив элементтерін енгізу, шығару білімдері мен біліктерін қолдану
Күтілетін нәтижелер Бір өлшемді жиымдардың мәндерін енгізу, шығару ережелерін біледі, есептер шығарады, компьютерде нәтижесін шығара алады, нәтижені әр түрлі жолмен көркемдеуді біледі.
Оқыту  модулі АКТ, оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер
Керекті жабдықтар Оқулық, интерактивті тақта, үлестірме парақтары,постер, маркер.
Сабақ барысы Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Кіріспе

Миға шабуыл

І. Ұйымдастыру:

 

1. Сергіту (көңілді музыка ойнап тұрады) және топтастыру шарасы . (операторлар  арқылы топқа бөлу)

 

https://e.edu.kz/ui/lcms-scorm-player.html?resource=2153197778#

 

1.      Мәліметтерді кесте түрінде құру дегеніміз не?

2.      Қандай кестелер сызықтық деп, қандайы тікбұрышты деп аталады?

3.      Массив дегеніміз не? Паскаль тілінде массивтің құрылымы қандай?

4.      Массив элементтерінің орны қалай анықталады?

Бағалау критерийлерін құру:

1.      Сұрақтарға жауап беру(әр дұрыс жауап 1 балл)

2.      Практикалық жұмыс ( топтар бірін-бірі бағалайды, түсініктілігі, тақырыпты меңгергені, түсіндіру шеберлігі)

3.      Деңгейлік тапсырмаларды орындау (әр деңгей есебіне 1,2,3 бал қоюға болады)

Сабаққа әзірлік.

Жақсы көңіл-күй қалыптасады.

Меншіктеу, тармақталу, қайталау командалары болып топтарға бөлінеді, топ ішінде спикер, баяндамашы, таймпикер, хатшысы сайланады

 

Оқушылар компьютерлерде сілтеме бойынша электронды кітапханадағы тақырыпты тыңдап, тапсырмаларды орындайды, келесі сұрақтарға жауап береді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Критерийлер құрылады

Негізгі бөлім

(Топпен жұмыс)

Мысалдар:

1 есепті – 1-ші ТОП

2 есепті- 2-ші ТОП

3  есепті- 3-ші ТОП бөліп алып компьютерде орындап мәнін шығарады. Топтар алдында әр жолдың қызметін түсіндіреді. Басқа топ мүшелері сұрақтар қояды

Топтар бірін-бірі бағалайды

Жаңа тақырыппен жұмыс.

Оқушылар конспектілеп отырады,

 

 

 

 

Берілген тақырып бөлігін топта талқылайды,түсінгендерін баяндайды,бір-біріне түсіндіреді.

 

Компьютерде теріп нәтижесін басқа топтар алдында қорғайды.

Сұрақтарға жауап береді

 

Бекіту

(Жұппен жұмыс)

Оқулықтағы А,В,С деңгейлі есептерді шығару

Өз жұмыстарыңызды бағалаңыздар, осы тақырып бойынша түсінбеген сұрақтары болса жазыңыздар да маған беріңіздер

Оқушылар жұптарын өздері таңдайды. Барлық тапсырманы орындап біткен жұптар қосымша тапсырма ала алады.(мұғалім бақылап отырады)
Қорытындылау Сыныппен сабақта жасалған жұмыстар еске түсіріліп критерийлер бойынша бағаланады,қорытынды баға қойылады

Үй тапсырмасы беріледі. §12 №17 пр жұмыс есептерінің ұнағанын шығару

Сабақ сараланады.

Күнделікке үй тапсырмасын жазып алады

Рефлексия
  1. Мен жасай алдым…………..
  2. Мен көремін……………………
  3. Мен таң қалдым………….…
  4. Менің жасағым келді………….

 

Толтырып мұғалімге береді