Көкжиек және көкжиек сызығы.Тұсбағар

Қысқа мерзімді жоспар

 

Мұғалімнің аты—жөні

Жекенова

Ақжарқын

Шекіртқалиқы-зы

 2   «ә» сыныбы

оқушының саны 19

Жаңашаруа қазақ орта мектебі

Бастауыш сынып мұғалімі

    2-сабақ     16:30- 17:20   ағылшын тілі  кабинеті

                                        

Сабақтың атауы

Тақырыбы: Көкжиек және көкжиек сызығы.Тұсбағар

Сілтеме  Дүниетану

Авторлары: К.Жүнісов,Е.Ледовских

Баспасы:Алматы «Атамұра»2009

Жалпы мақсаты

 

Оқушыларға көкжиек және көкжиек сызығы,тұсбағар туралы түсінік  бере отырып, сабақ мазмұнынын  ашу. Сөздік қоры дамиды.Тұсбағардың пайдасын,қызметін түсіндіру.Ойын еркін жеткізуге дағдыландыру. Топтық жұмыста бірлесе отырып жұмыс жасауға үйренеді. Ұйымшылдыққа , еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
 Міндеттер

 

1.Оқушылардың белсенділігін арттыру;

2.Оқушылардың білетін білімін жаңғырту;

3. Өз ойларын еркін айтып, бір-бірінің пікірін тыңдау;

4. Ұжымдасып бірлесе жұмыс істеу.

Мұғалім үшін оқу нәтижелері 1.     Оқушылар көкжиек және көкжиек сызығы,тұсбағар туралы іске асыру обьектілерін анықтап, білімдерін күнделікті өмірден алынған мысалдарын дәлеледей білулері қажет.

2.     Жеке, жұппен, топтық жұмысты үйрену.

3.Мұғалім оқуға бағыттап отыру;

 

Сабақтың түрі,әдіс тәсілдері Жаңа сабақ

Сұрақ –жауап,  СТО стратегиясы : Автор орындығы, «Мәтінді оқы және талқыла » тәсілі,  интерактивті тақтадан дидактикалық ойын,»Иә және жоқ» ойыны, шығармашылық тапсырма, жеке, жұптық, топтық жұмыстар арқылы оқушылардың ұжымдық ойлау әрекеттерін ұйымдастыру,топсеруен.

 Сабақта туындаған негізгі идеялары 1Көкжиек және көкжиек сызығы,тұсбағар маңызы;

2.Тұсбағар туралы оқушыларға мағлұмат беру, қызығушылығын арттыру, электронды тапсырмаларды өздігінен орындату.

 

 

Күтілетін нәтиже 1. Жаңа сабақ материалын толық меңгереді;

2.Көкжиек және көкжиек сызығы,тұсбағармен танысады;

3. Көкжиек және көкжиек сызығының маңызын түсінеді;

4. Бір-біріне сұрақ қояды;

5. Ой қорытады;

6. Пікірлерін айтады;

7. Ұжымдасып еңбек етуді үйренеді.

 

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары v Проблеманы  айқындау»-15 минут

v «Проблеманы  шешу»-20 минут

v « Проблема шешімін  қолдану» кезеңі -10 минут

Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: мұғалім немен айналысады және оқушылар немен айналысады.

                 Көкжиек және көкжиек сызығы.Тұсбағар

 

                                  Проблеманы айқындау
1. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
 1.Топтарға бөліну  (2мин)

Психологиялық дайындық: интерактивті тақтадан өлең жолдарын оқу

— Көз не үшін керек?

— Екі құлақ не үшін керек?

— Екі қол не үшін керек?

— Екі аяқ не үшін керек?

 

 

2.Үй тапсырмасын  Автор орындығы арқылы сұралады.Үй тапсырмасы Мен және басқалар. Әдептілік.Ортаға бір оқушыны мұғалім таңдайды.Басына атрибут киіп алып,алдын — ала берілген сұрақтарға өз ойын айтады.Оқушылар тыңдап бағалайды.(Талантты және дарынды балалар)

3. ??? сұрағы бар конверт(Әр топтан бір оқушы шығып ойын айтады)

 

3.Жаңа тақырыпқа бағыттау.(2мин)

Көкжиек және көкжиек сызығы,тұсбағар туралы не  білеміз, не білгілерің келеді деген сұрақтарға жауап беру тапсырылады.

Сто стратегиясы,электронды оқулықтан жаңа   сабақты тыңдау.

Жариялау: (2мин)

Мұғалім қарастырылатындығын жариялап, оқушылардың мақсаттарын негіздейді.

Слайд: Көкжиек және көкжиек сызығы.Тұсбағар.

 

 

Сергіту сәті  би билейді.

Оқушылар жануарлар,  құс,өсімдік  суреттері  арқылы топқа бөлініп , өз орнын табады.Өлеңнің жауаптарын айтады.

Әр топ  сұраққа жауап беруге топ ішінде ақылдасып  , ойларын ортаға салады.Постер қорғайды.

Өздері бағалайды.

Жеке жұмыс:(1мин)Оқушылар «Автор орындығы» арқылы үй жұмысын  еркін отырып айтады.

Топтық жұмыс(2мин) Топ ішінде өз ойларын бөлісіп, оқиды.

Әр топ өз жазғандарынан біреуі шығып оқиды.

Оқушылар көреді, талдайды, ойларын, айырмашылықтарын  айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Электронды оқулықтан жаңа сабақты тыңдайды.

Би арқылы серігіп билейді

                                 «Проблеманы шешу »                            
2. Мұғалімнің іс-әрекеті

— Көкжиек және көкжиек сызығының айырмашылығы қандай?Тұсбағар күнделікті өмірде пайдаланамызба?

 

       Оқушының іс-әрекеті                 

 

Әр топ   сұраққа жауап береді

 

 

 

 

Жеке жұмыс: (2мин)Өз бетімен оқиды.

Топпен жұмыс (4мин)Топ ішінде білгендерін ортаға салып ашық хатқа түсіреді.

Сыныппен жұмыс: (6 мин)Әрбір топтан бір оқушы шығып сызбасын қорғайды ойларын ортаға салады, қалғаны жауаптарын толықтырады

Жануарлар тобы

Көкжиек туралы білімін ала отырып, адам өміріндегі маңызын біледі, түсінеді.

Құстар тобы

Көкжиек сызығының ерекшелігін біледі,оның  адам өміріндегі алатыны туралы ой қорытады.

Өсімдік тобы

Тұсбағар туралы  қай кезде керегін ұғынады,оқиды, қорғайды.

4. Қорытынды жасай отырып, өз — ойларының  идеясын ашады.

4. Білім дәрежесі түрлі деңгейдегі оқушыларға тапсырма беремін. (6мин)

 

 

       «Проблеманың шешімін

АКТ (3мин):

«Жергілікті жерде бағдарланған құралды  көрсету»  атты дидактикалық ойын жүргізу.Топсаяхат,»Қалаларды табу» арқылы электронды оқулықпен жұмыс

Шығармашылық тапсырма:

Үйден мектепке дейінгі қатынайтын жол сызбасын көрсет:

Құстар: Көкжиек тұстарын анықта.

 

Өсімдік тобы:Тұсбағар құрылысын атау.

Жариялау : (4 мин)

Берілген бағалау парағына  топ басшысының бағалауы бойынша бағаларын қоюын қадағалайды.

 

 

 

 

 

 Білім дәрежесі түрлі деңгейдегі оқушылар берілген  тапсырманы орындайды.

№1 (дарындылар) –тест орындайды

№2 (орташа)- жаңа тақырып  бойынша бір  сұрақ дайындайды.

қолдану» кезеңі 

 

 

 

 

 

Топтық жұмыс: (3мин)

Топпен жазады, оқиды.

Топпен көкжиек тұстарын,табады, айтады.

 

 

Топ оқушыларының жұмысын топ басшысы  бағалайды;

 

 

 

9.  Берілген бағалау парағына  топ басшылары өздерінің бағалауы бойынша бағаларын қояды.

 

 

 

 

 

                Бекіту                                                                            5 мин                        
3. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Жаңа сабақ жөнінде сұраққа жауап беру.  Бүгінгі жаңа сабақ жөнінде

оқушылар өз ойларын қорытады

        Қорыту                    Күтілетін нәтиже                       3 мин
4 .Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
 

Рефлексия

 

Ойларын жазады.

                                                         Бағалау                                   2 мин
5. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Берілген бағалау парағындағы  топ ішіндегі оқушылардың бағаларын қорыту

 

Әр топқа  критериилер бойынша  өздерін бағалату

Бағалау парағындағы ұпайлар есептеледі.

 

Әр топ бір- бірін саусақ ишарасы  арқылы бағалау.

                                                       Үйге тапсырма                         1 мин
6. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Тапсырмалар тақтада жазылады.

1. Тақырып бойынша   оқып түсінік айту.тұсбағардың қызметі  туралы  реферат жазып келу.

 

Күнделікке жазады.

 

                      

 

 

 

 

 

Жаңашаруа  қазақ орта мектебі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Көкжиек және көкжиек сызығы.Тұсбағар.

Ашық сабақ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2014-2015 оқу жылы

2014-2015 оқу жылы