Фотосинтезге қажетті жағдайлар

Биология пәні.

Қысқа мерзімді жоспар

Мектеп:   Маңғыстау облысы  Жаңаөзен қаласы     №15 орта мектеп

Мұғалім: Екибаева Бибігүл Ғабитқызы

Сабақтың тақырыбы: Фотосинтезге қажетті жағдайлар

СЫНЫП:  7

 

Қатысқан оқушылар  саны: Қатыспаған оқушылар саны:
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары 7.1.2.2 – фотосинтез үдерісіне қажетті жағдайларды зерттеу
Сабақ  нәтижесі:

 

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.  Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен  жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды.Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі Тақырыптың маңызын түсіндіреді. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында  тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік құзіреттілік  

Фотосинтезге қажетті жағдайлар. Фотосинтез, жапырақ, хлорофилл, көмірқышқыл газ, жылыжай әсері.

Ресурстар Оқулық, бейнеролик,  топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар, топтық тапсырмалар, А3 форматындағы қағаздар,  кері байланыс.
Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, түсіндіру,  көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс Химия, география, физика
Алдыңғы оқу Жапырақтың құрылысы мен қызметі. Жапырақтың ішкі құрылысы. Лептесік. Жапырақ фотосинтездеуші негізгі арнайы мүше. Судың булануы мен газдардың алмасуы.
Сабақтың жоспары
Жоспарланған уақыт Сабақ барысы : Ресурстар
Басталуы

5  минут

Ұйымдастыру кезеңі:

   Амандасу:        (шеңбер бойынша)                    

Қазақша

Русский

English

Топтастыру.

Жапырақ  бойынша топтастыру.

Оқушыларға мезгілдер бойынша жапырақ түрлері ұсынылады . Жапырақ түстеріне байланысты 3 топқа бөлінеді.

Психологиялық ахуал қалыптастыру:  Сыныпта ынтымақтастық атмосфераны құру .

Алдыңғы білім: 

(алдыңғы білімді қорытындылау мақсатында, жапырақтар артына сұрақтар беріледі)

1.      Жапырақ дегеніміз не? Олар қалай қоректенеді?

2.      Жапырақ қандай қызмет атқарады?

3.      Жапырақтың ішкі құрылысына сипаттама бер.

4.      Жапырақтың суды буландыруының себебі қандай?

 

 

 

1-топ «Жаз»

2-топ «Күз»

3-топ «Көктем»

 

 

Суреттер

Жаңа білім

13 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 минут

Білу және түсіну

Бейне ролик көрсету арқылы жаңа тақырыпқа көшу.

1-тапсырма: «Мәтінмен жұмыс»  (Кластер қорғау)

1-топ:   Жасыл өсімдікте фотосинтез процесі

2-топ:  Фотосинтез процесіне қажетті жағдайлар

3-топ:   Фотосинтез процесіне жарықтың әсері

Дескриптор:

—          жасыл өсімдікте фотосинтез процесі туралы айтады;

—          фотосинтезге қажетті жағдайларды сипаттай алады;

—          өсімдіктің жасыл мүшелерінде жарықтың әсерін анықтайды.

 

2-Тапсырма:  «Сөздер банкі»  әдісі бойынша берілген сөздердің ішінен тақырыпқа қатысты сөздерді бос шеңберге жазады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

—          Тақырыпқа қатысты сөздерді табады;

 

3- тапсырма: Тест тапсырмасы

 

 

www.bilimland.kz

Оқулық,

түрлі-түсті маркерлер.

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық, А4 форматындағы қағаздар

 

 

2 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 минут

 

 

 

 

 

 

Қорытындылау:  «Плюс, минус, қызықты» әдісі

Сипаттама Иә Жоқ
1 Өсімдік тыныс  алғанда ауаға көмірқышқыл газы бөлінеді. +  
2 Өсімдікте фотосинтез жүру үшін міндетті түрде болатын жасыл пигмент ол хлорофилл +  
3 Фотосинтез үдерісі үшін жарық қажет емес   +
4 Барлық өсімдік өнімдерінің құрамында фотосинтез үдерісінде болатын күкірт бар   +
5 Атмосферада көмірқышқыл газының мөлшерінің артуы «жылыжай әсерін»  климаттың ғаламдық жылынуы мен мұздықтардың еруін тудырады +  

Дескриптор:

-Берілген сұрақтардың жауаптарын дұрыс немесе бұрыстығын ажыратады.

 

Рефлексия

«Рефлексия ағашы»

 

Бағалау парақшасы

Оқушының аты-жөні Үй тапсырмасы Кластер қорғау Сөздер банкі Балл

 

Үй тапсырмасы:

  1. Сұрақтарға жауап беру
  2. Тақырып негізінде түсінгенімізді әңгімеленіз
  3. .«Атмосферадағы көмірқышқыл газы – біздің ғаламшарымыздағы нәруыздар, майлар, көмірсулар және отын көзі» деген тақырыпқа эссе жазыңдар.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау парақшасы

 

 

Қосымша ақпарат
СаралауСіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Қабілеті жоғары оқушылар жасыл өсімдікте фотосинтез процесінің жүруін айқындайды ;

Орташа деңгейдегі оқушылардың қажеттілігін ескере отыра сұрақтар беріп, жауап бере отыра әңгіме құрастыру ұсынылады;

Төмен деңгейлі оқушылар осы тапсырманы жүзеге асыру үшін «Сөздер банкі»  әдісі бойынша берілген сөздердің ішінен тақырыпқа қатысты сөздерді бос шеңберге жазады.

Бағалау — Оқушылардың

үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? 2 минут

1 – тапсырманы орындау барысында  «Мәтінмен жұмыс» әдісі арқылы оқушыларға мәтін арқылы білімдерін пысықтау жоспарланды;

Оқушылармен кері байланыс орнату мақсатында түсініктерін білу жоспарланды.

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

Қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

 

— Жұмыс барысындағы техникалық қауіпсіздікті ескеру.

— Партада дұрыс отыру;

— Интербелсінді тақтаны дұрыс пайдалану.

 

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары

шынайыма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде

үлгердімбе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер

енгіздім жəне неліктен?

 

 

 

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

Жетілдіруге көмектесетін не білдім?