Ұр, тоқпақ

 

 

Сабақтың тақырыбы: Ұр,тоқпақ

Сабақтың мақсаты: Ұр ,тоқпақ ертегісі туралы,білімдерін сыни ойлау арқылы толықтырады.
Адамгершілік қасиеттері қалыптасады.

Міндеттері: Сыни тұрғыдан ойлау арқылы ертегінің идеясын түсінуге машықтану.
Топ мәдениетін үйрену.

Қолданылатын  модульдер:Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды  пайдалану.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Стратегиялық  іс-әрекеттер: «Шаттық шеңбері», «Топқа бөлу», «Миға шабуыл», «Диалогтік оқыту», «Ой қозғау», «Жұптық жұмыс», «Сергіту сәті», «Ой жинақтау», «Эссе».

Қысқа  мерзімді  жоспар
Уақыт өлшемі. Жоспар мазмұны. Мұғалімнің іс-әрекеті. Оқушылардың іс-әрекеті. Ресурстар.
3 минут Психологиялық дайындық.
«Шаттық шеңбер»
Мақсаты:
сабаққа дайындығын білу. Психологиялық ахуалды жақсартады. «Шаттық шеңбер» тренингі арқылы әрекет жасайды.Сыныптың белсенділігін арттырады. Қол ұстасып,шеңбер құрады.Бір-біріне амандасып,жақсы тілектерін айтады.Көңіл-күйлері көтеріледі.
2 минут Оқушыларды топқа бөлу.
1-топ Таланттылар
2-топ Дарындылар
3-топ Біліміділер
Мақсаты: Ой қозғау.
Топ ұстанымын еске түсіреді. Топқа бөлінеді.
Оқуға ынталанады. Топ аттары жазылған қима қағаздар.
2 минут Миға шабуыл.
Мақсаты: Ертегідегі негізгі ойды аша отырып,кейіпкердің іс-әрекетіне талдау жасай білуге үйрету. Оқушыларды қатынастыра отырып,сабақтың мақсатын ашу. Сабақ мақсатын өз идеялары арқылы толықтырады.

 

4 минут Диалогтік оқыту: мұғалім-оқушы.
-Ертегі дегеніміз не?
-Түрлерін ата?
-Кедей дегенді қалай түсінеміз?
-Қазбайдың үш жақсы нәрсесін ата. Ынталандырады.
Кері байланыс жасайды. Сұрақтарға жауап береді. Слайд.
Суреттер.
20 минут Негізгі бөлім
Мақсаты: Жаңа сабақты меңгерту.
Сабақтың тақырыбен таныстыру.
1.Кейіпкерлерге тоқталу.
2.Неге тақырып Ұр,тоқпақ деп аталды?
3.Оқушылар ертегіні оқиды.
4.Жұптық жұмыс.
5.Рет-ретімен әңгімелеу.
6.Тірек-сызба арқылы ертегіні талдату. Мұғалім оқиды.
Сұрақтар қояды.
Қадағалайды.
Мәнерлілігін бақылайды.
Көмектеседі. Тыңдайды және бақылайды.
Оқушылар оқиды және талдайды.
Топта жұмыс жасайды.
Сұрақтарға жауап береді.
Жұптасады.

Фломастер,қағаз.
3 минут Сергіту сәті(қызыл өрік) Іс-қимыл жасайды.
Қадағалайды. «Қызыл өрік» биін іс-қимыл жасау арқылы билейді. Ноутбук.
5 минут Топтық жұмыс
Ертегінің мазмұны бойынша сурет салу. Ертегінің мазмұны бойынша сурет салу тапсырылады. Топта сурет  салады.
Оқушылар салған суреттерін қорғайды. Түрлі-түсті қарындаш  фломастер.
2 минут Қорытынды
Мақсаты: Ой жинақтау.
Сынама сұрақтар пайдалану.
1.Ертегідегі негізгі ой не?
2.Мәтіннің ертегіге жататынығ неден аңғаруға болады?
3.Эссе
Егер сендер шалдың орнында болсаңдар не істер едіңдер?

 

Сұрақтар қояды.
Кері байланыс. Оқушылар жауабы тыңдалады.
Әр оқушы өздерінің қима қағаздарын көрсетеді.
Мұғалім  критерий бойынша бағалайды.
2 минут Үйге тапсырма
Өзіне ұнаған кейіпкердің суретін салып кел.
2 минут Бағалау   Әр оқушының аты жазылған плакат.