Жануарлардың тіршілік ету ортасын қалай анықтайды?

Бекітемін:                      Үмбетқалиева З

Пән: Жаратылыстану

Сынып: 3 Ә

Жанды табиғат. Жануарлар

Мектеп:

Қатысқандар саны:

Қатыспаған оқушылар:

Күні:

 

 
Тақырыбы: Жануарлардың тіршілік ету ортасын қалай анықтайды?
Оқу мақсаты: •                    3.2.2.3 жануарларды тіршілік ортасы бойынша ажырату;

Ақпарат көзінің түрлерін анықтау.

Сабақтың

мақсаты:

Барлық балалар:

• жануарларды ортасына қарай ажырата алады.

Көпшілік балалар:

• жануардың сыртқы тұлғасына қарап , тіршілік ортасын анықтай алады.

Кейбір балалар:

• Бір ортаны мекендейтін жануарлардың өзара ұқсастығы мен айырмашылығын анықтайды.

Бағалау критерийі Жануарлардың ұқсастығы мен айырмашылығын айтады.

Ақпарат көздерін қолдана алады.

Тілдік мақсат Негізгі терминдер мен сөз тіркестері.

Тіршілік ету, экологиялық топтар.

Сабақта диалог/хатта қолданылатын тіл:

талқылау үшін сұрақтар:

Құндылықтар Қоршаған ортамен дұрыс қарым-қатынас жасау
Пәнаралық байланыс Әдебиеттік оқу, дүниетану
АКТ қолдану

дағдылары

презентация, видео, bilimlant.kz сайты, үлестірмелі қағаздар , жануарлар суреті.
Алдыңғы меңгерілген білім  Жануарлар қайда мекендейді?

Омыртқалы және омыртқасыз жануарлар туралы не айта аласыңдар?

Өсімдіктер мен жануарларда өзара байланыс бар ма? Т.б

Сабақ барысы
Жоспарланған уақыт Сабақта жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

 

Сабақтың басы

0-3

Ұйымдастыру. Шаттық шеңбері.
— Балалар, шаттық шеңберіне жиналайық! Шеңберге тұрайық, достарымызбен қол ұстасайық! Барлығымыз жақсы көңіл-күйде бір-бірімізге қарап күлкімізді сыйлайық!
Слайдта (күн, алақан, жүрекше, смайл) көрсетілген суреттерге қарап, бір-бірімізбен амандасайық.
Жүрекшелер шыққан сәтте- бір-біріңізбен құшақтасып амандасасыздар.
Алақан шыққан сәтте – бір-бірімізбен қол ұстасып амандасамыз.
Күннің бейнесі көрінсе – бәріміз қолдарымызды жоғары көтереміз.
Смайликтер шыққанда – бір-бірімізге күлкімізді сыйлаймыз.
Көңіл-күйді көтеру үлкен өнер. Иә, балалар.
— Қанекей балалар көңіл-күйлерің қалай? Керемет! (қолдарын көтереді)
— Сабаққа дайындықтарын қалай? Тамаша! (алақандарын шапалақтайды)
— Ендеше сабағымызды бастайық. О-О-О (бас бармақтарын көрсетеді)
Бүгінгі тренинг сабағымыздың аты Көңіл-күй жаттығулары.

 

 

 

 

слайд

Сабақтың ортасы

3-6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6-11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11-19-24

 

 

 

 

 

25-30

 

 

 

 

 

30-36

 

 

 

 

35-38

 

 

 

1.      «Жүрмелі тақта.» Өткен сабақты қайталау.

Топ бойынша жұмыс жасайды.

1топ. Өсімдіктер мен жануарлардың өзара байланысы

2топ. Омыртқалы және омыртқасыз жануарлар.

3топ. Жануарлар қайда мекендейді?

 

Топтар тақтаға шығып, тақтада ілулі тұрған қағазға берілген тақырыптар бойынша өз ойларын жазады. Жазып болған соң , дайын жауаптармен тексереді.

1 ТОП ЖАУАБЫ: Өсімдіктер мен жануарларда өзара байланыс бар. Өсімдіктер жануарлардың көмегімен тұқымын таратады. Ал жануарлар өсімдікпен қоректенеді, әрі оларды баспана ретінде пайдаланады.

2 ТОП ЖАУАБЫ: Жануарлар омыртқалы және омыртқасыз болып бөлінеді. Балықтар, бауырымен жорғалаушылар, қосмекенділер, сүтқоректілер және құстар омыртқалы жануарлар болып табылады. Бунақденелілер , құрттар өрмекшілер  және кейбір теңіз жануарлары омыртқасыздарға жатады.

3 ТОП ЖАУАБЫ:  Мекендейтін жеріне қарай жануарларды орман, тау, суқойма, ашық кеңістік, шөл, шөлейт, дала , саванна жануарларына бөлуге болады.

Дискрептор:

1 топ Өсімдіктер мен жануарлардың өзара байланысын біледі.

Өсімдіктердің жануарларға қажеттілігін анықтайды.

Жануарлардың қажеттігін анықтайды.

2 топ Жануарлардың тобын анықтайды.

Омыртқалы жануар мен омыртқасыз жануарларды ажырата алады.

3топ Жануарлардың мекендейтін орнын анықтай алады?

Экологиялық топтарды анықтай алады.

Топ бір-бірін бағалайды.

Суретпен жұмыс.

Берілген жануарлардың атауын жазып, олардың тіршілік ету ортасын анықтау.

1 топ:  орман жануарлары

2 топ: тау жануарлары

3 топ: суқоймалары

Топтар бір-бірін жөндеп кетуге болады. Бағалау бағдаршам арқылы.

Келісемін: жасыл

Толықтыру керек: сары

Келіспеймін: қызыл

Жануарлар туралы бейнеролик көрсетіп, жаңа тақырыппен слайд арқылы таныстыру.

 

Сергіту сәті: «Шапалақты тыңда» ойыны
Мақсаты: Қимыл-қозғалыс пен есту мүшелері арқылы ойын, зейінін дамыту.
Жүргізілу барысы: Балалар айнала дөңгелек бойымен қозғалады. Бір рет шапалақтағанда «қоян» секілді тұрып қалулары керек. Екі шапалақ « ит» секілді үреді, үш шапалақтан соң « құс » секілді балалар қолдарын екі жаққа лақтырып жүреді. Төрт рет шапалақтағанда қайтадан бастапқы қалыпқа келулері керек.

Жұптық жұмыс . https://bilimland.kz/kk сайтынан тест орындау

Баллмен бағаланады.

Оқулықпен жұмыс: Мәтінді оқу.

Сен білесің бе? Таныстыру.

Өз бетімен жұмыс: Сәйкестендіру тестісі.

Дискрептор арқылы оқушы өзін бағалайды.

Уақыт қалған жағдайда көрсетілітін видео.

Жануарлар мен аңдардың біз білмейтін ерекшеліктері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

энциклопедия, жануарлар туралы кітап, журналдар, ғаламтор көздері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жануарлар туралы мәліметтер

 

 

 

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?time_continue=165&v=wln1RKdz-rU

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://bilimland.kz/kk

үлестірмелі қағаздар

 

 

 

бейнеролик

Сабақтың соңы

38-40

 

 

Рефлексия

Бүгінгі сабақтан қандай қызықты ақпарат алдың?

Бүгін сабақта алған біліміңнің өмірде қандай пайдасы болуы мүмкін?

 

 

 

Қосымша ақпарат
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндетқоюдыжоспарлапотырсыз? Бағалау — оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының сақталуы
Қорек немесе тіршілік мекені үшін бәсекеге түсетін жануарлар суретін салу

 

Топтық зерттеу жұмысын бағалау

 

Топта жұмыс жасау ережелерін сақтау