4-бөлім: Сүйіспеншілік пен достық

Сабақ жоспары

САБАҚ: 8 Мектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 7 Т1 Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы 4-бөлім: Сүйіспеншілік пен достық
Осы сабақ  арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары Ж4. Эссе құрылымы мен даму желісін  сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу.

ӘТН1 Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып,  үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу

Сабақтың мақсаттары Достық тақырыбын саралай келіп, келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп эссе жазады.
Бағалау критерийлері
  • Эссенің құрылымдық бөлімдерін дұрыс сақтап жазады.
  • Тақырыпқа  қатысты өзіндік ой-пікірін дәлелді береді.
  • Шешімді растайтын дәлелдемелер мен қарсы дәлелелдер нақты көрсетеді.
  • Жазба жұмысында жалғаулар мен шылауларды үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазады.
Құндылықтар Өзара сыйластыққа тәрбиелеу

Оқушылар бір-бірін тыңдауда шыдамдылық таныта біледі, сыныптастарына құрметпен қарайды. Жеке, топта жұмыс істей алады.

АКТ қолдану Интербелсенді тақта визуалды материалды  демонстрациялауға қолданылады
Пәнаралық байланыс Өнер
Тілдік мақсаттар Пән лексикасы және терминология: шынайы достық, жалған достық, сенімді, сырлас жан, жанына жақын, сыр ақтару, ауыр сөз айтқан дос емес (мақал), дос жылатып айтады, дұшпан күлдіріп айтады (мақал)

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: менің ойымша, себебі, мысалы, сондықтан

Осыған дейін меңгерілген білім Оқушылар  «Сүйіспеншілік пен достық» тарауы бойынша білімдерін тереңдетіп, тілдік дағдыларын арттырды.
Жоспар
Жоспарланатын уақыт Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер Дереккөздер
Сабақтың басы

2 мин

 

4 минут

1.Сабақтың мақсаты мен жетістік критерийлері түсіндіріледі.

2. Ой қозғау. Бейнебаянда Сәкен Сейфуллиннің «Сыр сандық» өлеңінен үзінді тыңдатылады.

Бейнебаяннан қандай ой түйдіңіз ?

Автордың пікірімен келісесіз бе ?

Осы мәселе туралы сіз не ойлайсыз?

Ең маңыздысы не ?

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=NtGviiKhdoI

00:47-ге дейін

 

 

Сабақтың ортасы

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

25 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5мин

 

І Эссе жазу үшін тақырып бойынша ой қозғау (жағдаят)

  1. Оқушылар жағдаятпен танысады

Аңсар пен Мирас екеуі бала кезден дос. Аңсар сабақтан келген соң, үйдегі жұмыстарын бітіріп, ертеңгі сабағын оқып болған соң, далаға ойнауға шықты. Футбол алаңына барса, Мирас та ойнап жүр екен. Олар ұзақ футбол ойнап, үйге кеш қайтты. Мирас: «Мен ертең сабаққа бармаймын, үй тапсырмасын орындамадым. Мені ағайға ауырып қалды дей салшы», — деп өз өтінішін Аңсарға айтты…

— Аңсар егер адал дос болса, қалай жауап берер еді деп ойлайсыздар?

Оқушылар топтарда талқылайды. Мұғалім топтық талқылауды бақылайды, сұрақтармен, нұсқаулармен бағыт береді.

ІІ Эссе жазу. Тақырыбы: «Досыңа ащы да болса шындықты айтқан дұрыс» деген оймен келісесіз бе?» тақырыбында келісу және келіспеу себептерін нақты дәлелдей отырып эссе жазады. Сөз көлемі —150 сөз

  1. ЖЖ Тақырыппен танысқан соң, оқушылар жұпта келісемін және келіспеймін аргументтерін тізіп жазады.
Аргументтер
Келісемін Келіспеймін
   
  1. Жұпта келтірілген аргументтерді топта талқылайды.
  2. Әр оқушы жеке эссе жазады.

 

Дескрипторлар:

1.Тақырыптан ауытқымайды.

2. Эссенің құрылымдық бөлімдерін дұрыс сақтап жазады.

3.Көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу 2 не 3 себебін көрсетеді.

4.Жазба жұмысында жалғаулар мен шылауларды орфографиялық нормаға сай жазады.

 «Автор орындығы» әдісі

Жазба жұмыстарын ұсынады. Оқушылар автор орындығында отырған оқушыға сұрақ қояды

 
Сабақтың соңы

2 мин

 

Кері байланыс: «3-2-1» стратегиясы

1. Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;

2. Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;

3. Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет.

Таратпа

 

 

Қосымша ақпарат
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?  Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз. Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?

Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?

Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?

Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы  қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ  туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.
 
Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?