Ондық бөлшектерді  қосу және азайту Есептер шығару

Қысқа  мерзімді  жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

5.3 Ондық бөлшектерді қосу және азайту

Мектеп: №138
Күні: Мұғалімніңаты-жөні:
Сынып: 5. Қатысқандар саны:20 Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:     Ондық бөлшектерді  қосу және азайту Есептер шығару

 

Оқу мақсаттары 5.1.2.27 Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау

 

Сабақ мақсаттары -Ондық бөлшектерді қосу және азайтады

-Ондық бөлшектердің жазылуында үтірден кейін таңбалар саны әр түрлі жағдайда қосу және азайтуды орындайды

-Кейбірі  оқушылар  ондық бөлшектерді,жай бөлшектерді қосу,азайтуды орындайды

Бағалау критерийі -Ондық бөлшекті қосады.

-Ондық бөлшекті азайтады.

-Тиімді тәсілмен шығарады.

Тілдік мақсат -Ондық бөлшекті қосу мен азайту ережесін айтады

-Үтір мағынасын түсіндіреді

Ойлау денгейі Білу түсіну бағалау
Құндылықтарды дарыту

 

Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген эканомикалық өсу
Пәнаралық байланыстар География  М асштаб        Биология
Сабақ барысы
Сабақтың  жоспарлаған кезеңдері Сабақтағы  жоспарланған  іс-әрекет

 

Ресурстар
Алдынғы білім -Ондық бөлшек

-Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру

-Ондық бөлшекті оқу және жазу

-Ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу

-Ондық бөлшектерді салыстыру

-Ондық бөлшектерді қосу және азайту

 
Сабақтың басы

3 мин

Үй тапсырмасын тексеру:  Тақтамен жұмыс

643-есеп шығарылады

 

ІОқушылардың зейінін мақсатында қайталауға « Кубизм» әдісін шоғырландыру қолданамын, өзін-өзі бағалау

-Қандай бөлшек ондық бөлшектер деп аталады?

-Ондық бөлшектерді қалай салыстырамыз?

-Жай бөлшекті ондық бөлшекке қалай айналдырамыз?

-Ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде қалай жазамыз?

-Ондық бөлшектің жазылуында үтір қалай қойылады?

-Екі ондық бөлшекті қалай қосамыз,қалай азайтамыз?

Қалыптастырушы бағалау

ІІ. Оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын айқындау және сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин.

 

 

 

 

 

5-7 мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин.

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа сабақ:

І. Санамақ арқылы Үшке дейін санау әдісін қолданамын Оқушыларды 4 топқа біріктіру.

ІІ. Топтарға тапсырмалар ұсыну.

1-топ

12,56  + 1,3=  13,86                       12,56

+ 1,3

 

15,7 + 0,128 = 15,828                     15,700

+    0,128

15,828

 

 

18, 648 – 12,256 = 6, 392                 18, 648

—          12,256

6, 392

 

2-топ

 

18, 648 – 12,256 = 6, 392                 18, 648

—          12,256

6, 392

 

 

17,5 – 8, 12 = 9,38                              17,50

—     8,12

9,38

3-топ

 

2,1 + 0,9 = 3       13,12 + 4,88 = 18

 

6,124 + 3,876 = 10

4-топ

 

8,65+2,34=10,99

 

3,17+4,33=7,50

 

0,99+7,11=8,1

 

 

Бағалануы   Бас бармақ  Жоғары Төмен

Топ бірін-бірі бағалайды

 

Әр топтың тұжырымдамасын тыңдау, артынан мұғалім қорытынды жасайды.

ІІІ.Келесі тапсырманы орындау  жұптық  жұмыс арқылы іске асады.

 

 

 

Есептеңдер: а) 32 + 18 = 5

3,2 + 1,8 = 5

б) 3 + 108 = 408

3 + 1,08 = 4,08

в) 63 – 27 = 603

63 – 2,7 = 60,3

г) 736 – 336 = 4

7,36 – 3,36 = 4

 

Екі тапсырманың жауаптарын салыстыру арқылы оқушылар бір тұжырымға келеді, басқа жұптармен ауысып, қорытындыларымен бөліседі.

Өзін өзі бағалау әдіс

Жеке жұмыс:

1.Теңдік дұрыс болатындай етіп, үтірді қалпына келтіріңдер :                                                          а/ 45 + 362 = 812                                                   б/  354 + 14= 494                                                     в/  687 – 216 = 471                                                   г/ 4 – 293 = 107

2.а/  42 + 17 = 212                                                                              б/  57 – 4 = 17                                                                     в/  79 — 63 = 16                                                                             г/ 1254 + 26 = 1514

3.Қойылған үтірдің қатесін түзе:

4.           а/ 3,2 + 7,543 = 107,43                                                                             б/ 5,2 + 7,8 = 130                                                              в/ 11,125 – 1,025 = 121                                                         д/ 7,6 – 0,26 = 53,4

 

 

Топтық жұмыс

Таратпабойынша

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

3 мин.

Кері байланыс

Әр оқушы кестені толтырады.

Не үйрендің? Не түсініксіз болды? Қандай сұрақтар бар?
     
 

 

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасыныңсақталуы
Оқушылардың зейінін шоғырландыру мақсатында ширату жаттығуы орындалады Кубизм әдісі,санамақ әдісі арқылы 4 топқа бөлуСабақ меңгеру үшін топ құрамы  сараланды.Жеке жұмыс, топтық жұмыс жүргіземін   Топпен жұмыс Бас бармақ арқылы бағалау.

Жұппен жұмыс бірін-бірі бағалау                      Жеке жұмыс өзін-өзі бағалау

Сабақ барысында оқушылардың дем алуына назар аудару. Сабақ кезеңдері арасында 1 мин көзге жаттығу, 1 мин сергіту сәттерін ұйымдастыру