Квадрат теңдеулерді шеше білу

14.11.2018 ж Алгебра 8- сынып
Сабақтың тақырыбы Квадрат теңдеулерді шеше білу
Сілтеме Оқу бағдарламасы, оқу әдістемелік құралы
Жалпы мақсаты Квадрат  теңдеулер туралы алған білімдерін жинақтап, тиянақтау
Оқу мақсаты 8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешу;
Сабақтың әдісі СТО, АКТ, бағалау
Мұғалім үшін оқу нәтижелері Сабақтың ғылымилығы, нәтижеге жету үшін ұйымдастырылған жұмыстардың толық орындалуы. Оқушылардың тақырыпты жеткілікті меңгеруі.
Сабақта туындаған негізгі идеялар Оқушылардың өз бетінше жұмыстарын ұйымдастыруда уақытты дұрыс бөлу, тексеруді ұйымдастыру формасын ойластыру. Тапсырмаларды жұптасып орындау дағдысын жетілдіру.
Тапсырмалар Пікірлесу,есептерді талдау,нәтижені салыстыру, сұрақ- жауап
Жұмыс түрлері Сыныппен жұмыс Жұптық,топтық жұмыс Бірін-бірі бағалау Өздік жұмыс

 

Ойлау деңгейі Мұғалім тапсырмалары Оқушы іс-әрекеті
Білу

/7 мин/

Математика ғалымдарының аттарымен топқа бөлу (Пифагор, Фалес, Виет, Декарт)

 

2) Квадрат теңдеу бойынша берілген  тақырыптарды қайталау

Әр оқушы бір-бірден алып, сол ғалымдардың аттарына сәйкес келетін столға орналасып, топ құрады. Топ басшысын сайлайды

Топ мүшелері тапсырманы қорғайды

Түсіну

/5 мин/

Әр тақырыптың мазмұнын ашу үшін топтарға толықтыру тесті беріледі

 

1) ах2+вх+с=0      квадрат теңдеу

2) ах2=0, ax2+c=0, ax2+bx=0   толымсыз  квадрат теңду

3) ах2+вх+с=0      a=1 келтірілген квадрат теңдеу

4) D>0   2 түбірі бар

5) D=0    1 түбірі бар

6) D<0     түбірі жоқ

7)x1+x2=-p  x1x2=q  Виет теоремасы

8) 3x-2=2(x+1)+5,   рационал теңдеулер

 

 

  Әр топ мүшелері орындайды, жауаптарын сыныпқа хабарлайды. Қалған топ жауаптың дұрыстығын өздерінікімен салыстыра отырып, тексереді.
Қолдану

/5 мин/

Интерактивті тақтада тапсырма беріледі.

№386 1) 6х2-5x+1=0

2) -5х2+4x+1=0

3)

4)      2Х2+х+67=0

Ауызша есептерді жұптасып орындап, топ сыныпқа түсіндіреді
Сергіту сәті

/3 мин/

Мақал- мәтелдегі сандарды дұрыс табу керек.

1….(Екі) жақсы қас болмас, …(екі) жаман дос болмас.

2.Досыңды …(үш) күн сынама, … (үш) жыл сына.

3.Білгенің бір …(тоғыз), білмегенің …(99)

4….(Он) рет айтқаннан, …(бір) рет көрсеткен артық

Барлық топ мүшелері бірігіп орындайды

 

Талдау

/5 мин/

№1. Тіктөртбұрыштың ені ұзындығынан 3 см кем. Егер тіктөртбұрыштың ауданы 130 см болса, онда оның ені қандай?

 Берілген түбірлері бойынша квадрат теңдеу құрыңдар:

1)      2;7       2) 6;-4

 

Әр топтан бір оқушы шығып, тапсырманы орындайды. Есеп шартына сәйкес талдап түсіндіреді.
Жинақтау

/7 мин/

1)      х2-11x+10=0

2)      х2-14x+49=0

3)      х2-10x+24=0

4)      х2-8x+7=0

Әр топ өз тапсырмаларын орындап, сыныпқа көрсетеді, бірігіп талдайды, түсіндіреді.Шыққан түбірлерге мақал-мәтел құрастырады

 

Бағалау

/5 мин/

Жиынтық бағалау /жеке жұмыс, топтық жұмыс, сыныппен жүргізілген жұмыстар бойынша /
Өте тамаша! Жарайсын!

12-10 ұпай   Тарауды  толық меңгеріп, сабаққа сараптама жасай отырып, логикалық ойлау қабілеті дамыған, өзіндік ойы бар оқушы.
Тамаша! Алға!

9-6 ұпай Тарауды толық меңгерген. Есеп шығара алатын оқушы.
Ойлану керек! Қалма!

5-3 ұпай  Әлі де дайындалуды қажет ететін оқушы.

 

Жиынтық бағалау. Топ басшылары өз топтарын тарау бойынша алған білімдерін ( үй тапсырмасы, топтық, зерттеушілік жұмыстары)  ескере отырып бағалайды

 

Кері байланыс Оқушылар өтілген сабақтан жағымды әсер алғандығын, сабақтың қызықты өткендігін жеткізді. Рефлексия алынды. Сабақтан алған әсерлері бойынша тақтаға стикерлерді жабыстырды
Үйге тапсырма

/1 мин/

Квадрат теңдеу құру арқылы шешілетін есептерге алгоритм құру. №265, №271

 

Өздік жұмыс