§12.   Көрсеткіштік  теңсіздік

11-алгебра және анализ бастамалары

Сабақ №56-5

Күні:

Тақырыбы §12.   Көрсеткіштік  теңсіздік
Сілтеме Алгебра 11- сынып, слайдтар «Замира»,электронды оқулық
Жалпы мақсаты Көрсеткіштік  функция және көрсеткіштік теңсіздіктерді  шешу  бойынша білім,білік,дағдыларды  кеңейту
Міндеттер

 

1. Көрсеткіштік  теңсіздіктің анықтамасын   тұжырымдай  білуге  баулу,көрсеткіштік  теңсіздікті  шешу  тәсілдерімен  таныстыру

2.Көрсеткіштік  функция және көрсеткіштік теңсіздіктерді  шешу  бойынша білім,білік,дағдыларды  кеңейту

3.Көрсеткіштік  теңсіздіктерді  шеше  білуге  тәрбиелеу

Мұғалім үшін оқу нәтижелері Оқуға бағыт-бағдар беру;Топта жұмыс істеу  арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу;

Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау

Әдіс- тәсілдер Жұпта жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту
Сабақтың түрі Аралас сабақ
Сабақтың көрнекілігі тақырыпқа сай слайдтар, үлестірме парақтар, бағалау парағы, Е-кітапхана №1015, электрондық оқулық
Күтілетін нәтиже 1. Көрсеткіштік  теңсіздіктің анықтамасын   тұжырымдай  білуге  баулу,көрсеткіштік  теңсіздікті  шешу  тәсілдерімен  таныстыру

2.Көрсеткіштік  функция және көрсеткіштік теңсіздіктерді  шешу  бойынша білім,білік,дағдыларды  кеңейту

3.Көрсеткіштік  теңсіздіктерді  шеше  білуге  тәрбиелеу

Дарынды,үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс Дарынды  оқушымен жұмыс.

Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс:

Сабақ кезеңдері

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті бағалау
Сабақтың басталуын ұйымдастыру

5  мин

Психологиялық көңіл-күйді  реттеу.   Мақсаты:  жағымды эмоция орнату. Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар. Оқушыларды ң сабақққа қызығушылығын  ояту,белсенділігін арттыру.

 

Оқушылар сәлемдеседі

Оқушылар  тақтада  орындайды

Жақсы, жарайсыңдар
БІЛУ 

Қажетті өткен тақырыпты қайталау

 

5 мин

§12.Көрсеткіштік  теңсіздік.№183-2,4   №184-2 №185-2

 

 

Үй тапсырмасына берілген тапсырманы айтады. Топтағы оқушылар бір-бірінің дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп бір-бірлеріне   баға қояды Үй-жұмысын тексеру.§12.Көрсеткіштік  теңсіздік. №183-2,4   №184-2 №185-2 .Оқушылар  мұғалімнің  қойылған  сұрақтарына жауап  беріп  сабақ  тақырыбын,мақсатын  ашады.  
Түсіну.

10 мин

  Оқушылар  түсінбеген  сұрақтары болса  қояды. Бесбұрыш,төртбұрыш,үшбұрышпен бағалау
Қолдану

Есептер шығару

10 мин

  Әр  топтан  жауап  береді.Топпен  бірігіп  жұмыс  жасайды.топтар  бір-біріне  көмектеседі.Тақатаға  оқушы  шығып  есепті  орындайды. Жарайсыңдар!

Смайликтермен,бесбұрышш төртбұрышш үшбұрышпен бағалау

Талдау  5  мин   Оқушылар  мәтінмен  танысып  теңдеу  құру  арқылы тақтада  орындайды

 

Жарайсыңдар!

Смайликтермен,бесбұрышш төртбұрышш үшбұрышпен бағаау

Жинақтау

E-Learning.

Е-кітапхана №

5 мин

Оқушы компьютерде E-Learning кітапханасынан. Е-кітапхана №……есепті  компьютерде орындайды Жарайсыңдар!

Смайликтермен қошеметтеу

Бағалау 3 мин

Рефлексия 2 мин

Оқушылардың  жауап беру  бойынша  білімдерін  бағалау.Үйге.№186-2,4  №187-4  №188-4    

 

 

 

 

11-алгебра және анализ бастамалары. №62-6

Дарынды  оқушымен жұмыс.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………11-алгебра және анализ бастамалары. №62-6

Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс:

………………………………………………………………………………………………………………………………………….

11-алгебра және анализ бастамалары. №62-6

Дарынды  оқушымен жұмыс.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………11-алгебра және анализ бастамалары. №62-6

Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс:

………………………………………………………………………………………………………………………………………….

11-алгебра және анализ бастамалары. №62-6

Дарынды  оқушымен жұмыс.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………11-алгебра және анализ бастамалары. №62-6

Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс:

………………………………………………………………………………………………………………………………………….

11-алгебра және анализ бастамалары. №62-6

Дарынды  оқушымен жұмыс.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………11-алгебра және анализ бастамалары. №62-6

Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс: