§12. Көрсеткіштік теңсіздік
11-алгебра және анализ бастамалары
Сабақ №56-5
Күні:
Тақырыбы | §12. Көрсеткіштік теңсіздік | ||
Сілтеме | Алгебра 11- сынып, слайдтар «Замира»,электронды оқулық | ||
Жалпы мақсаты | Көрсеткіштік функция және көрсеткіштік теңсіздіктерді шешу бойынша білім,білік,дағдыларды кеңейту | ||
Міндеттер
|
1. Көрсеткіштік теңсіздіктің анықтамасын тұжырымдай білуге баулу,көрсеткіштік теңсіздікті шешу тәсілдерімен таныстыру
2.Көрсеткіштік функция және көрсеткіштік теңсіздіктерді шешу бойынша білім,білік,дағдыларды кеңейту 3.Көрсеткіштік теңсіздіктерді шеше білуге тәрбиелеу |
||
Мұғалім үшін оқу нәтижелері | Оқуға бағыт-бағдар беру;Топта жұмыс істеу арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу;
Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау |
||
Әдіс- тәсілдер | Жұпта жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту | ||
Сабақтың түрі | Аралас сабақ | ||
Сабақтың көрнекілігі | тақырыпқа сай слайдтар, үлестірме парақтар, бағалау парағы, Е-кітапхана №1015, электрондық оқулық | ||
Күтілетін нәтиже | 1. Көрсеткіштік теңсіздіктің анықтамасын тұжырымдай білуге баулу,көрсеткіштік теңсіздікті шешу тәсілдерімен таныстыру
2.Көрсеткіштік функция және көрсеткіштік теңсіздіктерді шешу бойынша білім,білік,дағдыларды кеңейту 3.Көрсеткіштік теңсіздіктерді шеше білуге тәрбиелеу |
||
Дарынды,үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс | Дарынды оқушымен жұмыс.
Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс: |
||
Сабақ кезеңдері
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | бағалау |
Сабақтың басталуын ұйымдастыру
5 мин |
Психологиялық көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: жағымды эмоция орнату. Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар. Оқушыларды ң сабақққа қызығушылығын ояту,белсенділігін арттыру.
|
Оқушылар сәлемдеседі
Оқушылар тақтада орындайды |
Жақсы, жарайсыңдар |
БІЛУ
Қажетті өткен тақырыпты қайталау
5 мин |
§12.Көрсеткіштік теңсіздік.№183-2,4 №184-2 №185-2
|
Үй тапсырмасына берілген тапсырманы айтады. Топтағы оқушылар бір-бірінің дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп бір-бірлеріне баға қояды Үй-жұмысын тексеру.§12.Көрсеткіштік теңсіздік. №183-2,4 №184-2 №185-2 .Оқушылар мұғалімнің қойылған сұрақтарына жауап беріп сабақ тақырыбын,мақсатын ашады. | |
Түсіну.
10 мин |
Оқушылар түсінбеген сұрақтары болса қояды. | Бесбұрыш,төртбұрыш,үшбұрышпен бағалау | |
Қолдану
Есептер шығару 10 мин |
Әр топтан жауап береді.Топпен бірігіп жұмыс жасайды.топтар бір-біріне көмектеседі.Тақатаға оқушы шығып есепті орындайды. | Жарайсыңдар!
Смайликтермен,бесбұрышш төртбұрышш үшбұрышпен бағалау |
|
Талдау 5 мин | Оқушылар мәтінмен танысып теңдеу құру арқылы тақтада орындайды
|
Жарайсыңдар!
Смайликтермен,бесбұрышш төртбұрышш үшбұрышпен бағаау |
|
Жинақтау
E-Learning. Е-кітапхана № 5 мин |
Оқушы компьютерде E-Learning кітапханасынан. Е-кітапхана №……есепті компьютерде орындайды | Жарайсыңдар!
Смайликтермен қошеметтеу |
|
Бағалау 3 мин
Рефлексия 2 мин |
Оқушылардың жауап беру бойынша білімдерін бағалау.Үйге.№186-2,4 №187-4 №188-4 |
11-алгебра және анализ бастамалары. №62-6
Дарынды оқушымен жұмыс. …………………………………………………………………………………………………………………………………………11-алгебра және анализ бастамалары. №62-6 Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс: |
………………………………………………………………………………………………………………………………………….
11-алгебра және анализ бастамалары. №62-6
Дарынды оқушымен жұмыс. …………………………………………………………………………………………………………………………………………11-алгебра және анализ бастамалары. №62-6 Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс: |
………………………………………………………………………………………………………………………………………….
11-алгебра және анализ бастамалары. №62-6
Дарынды оқушымен жұмыс. …………………………………………………………………………………………………………………………………………11-алгебра және анализ бастамалары. №62-6 Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс: |
………………………………………………………………………………………………………………………………………….
11-алгебра және анализ бастамалары. №62-6
Дарынды оқушымен жұмыс. …………………………………………………………………………………………………………………………………………11-алгебра және анализ бастамалары. №62-6 Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс: |