Астана. Сабақты, салт етістік
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақ: қазақ тілі
Тақырыбы: Астана. Сабақты, салт етістік |
Мектеп: Қазақ мектеп-гимназиясы | |||||||||||||
Күні: | Мұғалімнің есімі: Байтенова Г.Ж.
|
|||||||||||||
СЫНЫП: 6 | Қатысқандар саны:12 | Қатыспағандар саны: 0 | ||||||||||||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақсаттары) | 6.Т/А5. Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру.
6.ӘТН4.2 Етістіктің етіс түрлері мен салт-сабақты етістіктердіңтіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану. |
|||||||||||||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |||||||||||||
· Тыңдалған мәтін бойынша қарапайым сұрақтар құрастырып,сұрақтарға жауап береді.
· Мәтіннен салт және сабақты етістіктерді табады. |
||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: | ||||||||||||||
· Тыңдалған мәтін бойынша жалпы және нақты сұрақтар құрастырады, жауап береді.
· Салт және сабақты етістіктерді қатыстырып сөйлем құрайды |
||||||||||||||
Кейбір оқушылар: | ||||||||||||||
· Тыңдалған мәтін мазмұнының идеясын ашады, ақпаратты өмірмен байланыстырады, жалпы және нақтысұрақтарғажауап береді.
· Салт, сабақты етістіктерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану |
||||||||||||||
Тілдік мақсат | Мәтін мазмұнын түсінеді, cұрақтарға жауап береді, салт,сабақты етістіктерді анықтайды, сөйлем және мәтін құрастырады. | |||||||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: | ||||||||||||||
Басы қатты болса, аяғы тәтті, етек-жеңін енді қымтап, есін жиған, Арқа төсіне | ||||||||||||||
Жетістік критерийлері | — мәтін мазмұнын түсіну
— жалаң және нақты сұрақтарға жауап беру — салт,сабақты етістіктердіқолдану — ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру |
|||||||||||||
Алдыңғы оқу | Астана туралы біледі, етістіктің салт, сабақты түрлерін біледі. | |||||||||||||
Жоспар | ||||||||||||||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар | ||||||||||||
2 минут
1 минут |
Сергіту сәті.«Ән шашу» әдісі
Топқа бөлу: «Пазл» әдісі 1-топ:2-топ: |
«Елімнің жүрегі — Астана»әні плюсы
Сурет қиындылары
|
||||||||||||
1 минут
5 минут
1 минут
7 минут
1 минут
5 минут
1 минут
10 минут
1 минут |
Ой қозғау: «Артығын алып таста»әдісі
1-тапсырма. Мәтін бойынша сұрақтар құрастырып, оларға жауап беру.«Қар кесегі» әдісі. (жеке жұмыс) БО: Тыңдалған мәтін бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру КОТыңдалған мәтін бойынша жалпы және нақты сұрақтар құрастыру және сұрақтарға жауап беру КО: Өмірмен байланыстыра отыра нақты сұрақтар құрастыру
ҚБ: «Серпілген сауал» әдісі (өзара бағалау)
2-тапсырма: Мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыра отырасалт, сабақты етістіктердіауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану(топтық жұмыс) 1-топ:Мәтіннен негізгі ақпаратты анықтай отыра сөздердің мағынасын ашу. «Дара диаграмма»әдісі БО: Мәтіннен негізгі ақпаратты анықтайтын сөздерді жазу КО:Негізгі ақпаратты анықтайтын сөздердіңмағынасын ашу КО: Мәтіндегі негізгі ақпаратты өмірмен байланыстыру
2-топ: Салт, сабақты етістіктердіауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану.«Сәйкестендіру» әдісі БО:Мәтіндегі салт етістіктерді ауызша тілдесімде сәйкестендіру КО:Мәтіндегі сабақты етістіктерді жазбаша тілдесімде сәйкестендіру КО: Мәтіндегі салт және сабақты етістіктерді талдау Қ.Б:«Стикердегі диалог» әдісі (топ басшысының бағалауы)
3-тапсырма: Мәтіннен салт және сабақты етістіктерді тауып сөз тіркесін, сөйлем құрау.«Сөзді тап» әдісі (жұптық жұмыс) БО:Етістіктердің арасынан салт және сабақты етістіктерді табады КО:Салт және сабақты етістікті қатыстырып сөз тіркесін құрайды КО:Салт және сабақты етістікті қатыстырып сөйлем құрайды Қ.Б: «Допты лақтыру» әдісі (өзара бағалау)
4-тапсырма: «Астана – болашақтыңқаласы»тақырыбында мәтін құрастыру.«Дербес пікір» жазу тәсілі (жеке жұмыс) БО: Мәтіннен салт,сабақты етістіктерді табу КО:Астананың қазіргі дамуы туралы өз ойынжаза отыра сабақты етістіктерді талдау КО:Мәтіннен негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отыра жинақы мәтін жазу
|
Сурет үлгілері
Қарапайым, нақты, жалпы сұрақ үлгілері
«Сәйкестенді ру» кесте үлгісі
Сөйлем, сөз тіркесі үлгісі
|
||||||||||||
5 минут
|
Кері байланыс: «Кері байланыс бутерброды» әдісі
|
|||||||||||||
Қосымша ақпарат: Газет-журналдар, ғаламтор
|
||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
Төмен деңгей оқушыларына:
· қарапайым сұрақтар үлгілерін ұсыну; · «Дара диаграмма» сызбасын ұсыну;
Орта деңгей оқушыларына: · нақты сұрақтар үлгілерін беру;
· Сөйлемдерді ұсыну · Мәтін құрастыру үлгісін ұсыну; Жоғары деңгей оқушыларына: · шынайы өмірмен байланысты сұрақтар құрудың жолын көрсету; · мәтін үлгілерін ұсыну; |
· «Серпілген сауал»әдісі (өзара бағалау)-тақырыпты түсінгенін анықтау мақсатында бір-біріне сұрақтар лақтыру
|
· Қазақстан тарихы – мәтіннен Астананың тарихын біледі;
· Өзін –өзі тану – шығарманы талдау барысында оқушылар «Мәңгілік ел» идеясы негізінде отансүйгіштік және азаматтық жауапкершілікті түсінеді. · География – Астананың орналасу орнын біледі |