Астана. Сабақты, салт етістік

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақ: қазақ тілі

Тақырыбы: Астана. Сабақты, салт етістік

Мектеп: Қазақ мектеп-гимназиясы
Күні: Мұғалімнің есімі: Байтенова Г.Ж.

 

СЫНЫП: 6 Қатысқандар саны:12 Қатыспағандар саны: 0
Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақсаттары) 6.Т/А5. Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру.

6.ӘТН4.2 Етістіктің етіс түрлері мен салт-сабақты етістіктердіңтіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану.

Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:
  ·         Тыңдалған мәтін бойынша қарапайым сұрақтар құрастырып,сұрақтарға жауап береді.

·         Мәтіннен салт және сабақты етістіктерді табады.

  Оқушылардың басым бөлігі:
  ·         Тыңдалған мәтін бойынша жалпы және нақты  сұрақтар құрастырады, жауап береді.

·         Салт және сабақты етістіктерді қатыстырып сөйлем құрайды

  Кейбір оқушылар:
  ·         Тыңдалған мәтін мазмұнының идеясын ашады,  ақпаратты өмірмен байланыстырады, жалпы және нақтысұрақтарғажауап береді.

·         Салт, сабақты етістіктерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану

Тілдік мақсат Мәтін мазмұнын түсінеді, cұрақтарға жауап береді, салт,сабақты етістіктерді анықтайды, сөйлем және мәтін құрастырады.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Басы қатты болса, аяғы тәтті, етек-жеңін енді қымтап, есін жиған, Арқа төсіне
 
Жетістік критерийлері — мәтін мазмұнын түсіну

— жалаң және нақты сұрақтарға жауап беру

— салт,сабақты етістіктердіқолдану

— ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру

Алдыңғы оқу Астана туралы біледі, етістіктің салт, сабақты түрлерін біледі.
                                                                    Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) Ресурстар
2 минут

1  минут

Сергіту сәті.«Ән шашу»  әдісі

Топқа бөлу: «Пазл» әдісі

1-топ:2-топ:

«Елімнің жүрегі — Астана»әні плюсы

 

Сурет қиындылары

 

1 минут

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

1 минут

 

7 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 минут

 

5 минут

 

 

 

 

1 минут

 

10 минут

 

 

 

 

 

 

1 минут

Ой қозғау: «Артығын алып таста»әдісі

 

1-тапсырма. Мәтін бойынша сұрақтар құрастырып, оларға жауап беру.«Қар кесегі» әдісі.  (жеке жұмыс)

БО:  Тыңдалған мәтін бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру

КОТыңдалған мәтін бойынша жалпы және нақты  сұрақтар құрастыру және сұрақтарға жауап беру

КО: Өмірмен байланыстыра отыра нақты сұрақтар құрастыру

 

ҚБ: «Серпілген сауал» әдісі (өзара бағалау)

 

2-тапсырма: Мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыра отырасалт, сабақты етістіктердіауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану(топтық жұмыс)

1-топ:Мәтіннен негізгі ақпаратты анықтай отыра сөздердің мағынасын ашу. «Дара диаграмма»әдісі

БО: Мәтіннен негізгі ақпаратты анықтайтын сөздерді жазу

КО:Негізгі ақпаратты анықтайтын сөздердіңмағынасын ашу

КО: Мәтіндегі негізгі ақпаратты өмірмен байланыстыру

 

2-топ: Салт, сабақты етістіктердіауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану.«Сәйкестендіру» әдісі

БО:Мәтіндегі  салт етістіктерді ауызша тілдесімде сәйкестендіру

КО:Мәтіндегі  сабақты етістіктерді жазбаша тілдесімде сәйкестендіру

КО: Мәтіндегі салт және сабақты етістіктерді талдау

Қ.Б:«Стикердегі диалог» әдісі (топ басшысының бағалауы)

 

3-тапсырма: Мәтіннен салт және сабақты етістіктерді тауып сөз тіркесін, сөйлем құрау.«Сөзді тап» әдісі (жұптық жұмыс)

БО:Етістіктердің арасынан салт және сабақты етістіктерді табады

КО:Салт және сабақты етістікті қатыстырып сөз тіркесін құрайды

КО:Салт және сабақты етістікті қатыстырып сөйлем құрайды

Қ.Б: «Допты лақтыру» әдісі (өзара бағалау)

 

4-тапсырма: «Астанаболашақтыңқаласы»тақырыбында мәтін құрастыру.«Дербес пікір» жазу тәсілі (жеке жұмыс)

БО: Мәтіннен салт,сабақты етістіктерді табу

КО:Астананың қазіргі дамуы туралы өз ойынжаза отыра сабақты етістіктерді талдау

КО:Мәтіннен негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отыра жинақы мәтін жазу

 

Ойлау деңгейлері Бағалау критерийлері Дескрипторлар
 

Қолдану

 

Тақырыпқа байланысты мәтін құра отыра сөйлем ішінде салт және сабақты етістіктерді қолданады 1.негізгі ақпаратты анықтайды;

2. салт  және сабақты етістіктерді тауып  ажыратады

Талдау Мәтіндегі салт ,сабақты етістіктерді талдайды 1.cалт  және сабақты етістіктердің жасалу жолын анықтайды;

2.негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктеп, мәтін жазады

Сурет  үлгілері

 

 

Қарапайым, нақты, жалпы сұрақ үлгілері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Сәйкестенді

ру» кесте үлгісі

 

 

 

 

 

 

Сөйлем, сөз тіркесі үлгісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

Кері байланыс: «Кері байланыс бутерброды» әдісі

 

Қосымша ақпарат: Газет-журналдар, ғаламтор

 

 

 

 

 

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

 

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

Төмен деңгей оқушыларына:

·         қарапайым сұрақтар үлгілерін ұсыну;

·         «Дара диаграмма» сызбасын ұсыну;

  • сөз тіркестерді ұсыну

 

Орта деңгей оқушыларына:

·         нақты сұрақтар үлгілерін беру;

  • «Сәйкестендіру» кесте үлгісін ұсыну;

·         Сөйлемдерді ұсыну

·         Мәтін құрастыру үлгісін ұсыну;

Жоғары деңгей оқушыларына:

·         шынайы өмірмен байланысты сұрақтар құрудың жолын көрсету;

·         мәтін үлгілерін ұсыну;

 

·         «Серпілген сауал»әдісі

(өзара бағалау)-тақырыпты түсінгенін анықтау мақсатында  бір-біріне  сұрақтар лақтыру

 

  • «Стикердегі диалог» әдісі (топ басшысының бағалауы)- топ басшылары бір –біріне сұрақ қойып, түсінгенін анықтау
  • «Допты лақтыру» әдісі(өзара бағалау) – допты қағып алған оқушы сұраққа жауап беру
  • «5/5/1» әдісі (өзін-өзі бағалау(- тапсырма барысындағы түйінін бір сөзбен айту
·         Қазақстан тарихы – мәтіннен Астананың тарихын біледі;

·         Өзін –өзі тану – шығарманы талдау барысында оқушылар «Мәңгілік ел» идеясы негізінде отансүйгіштік және азаматтық жауапкершілікті түсінеді.

·         География – Астананың орналасу орнын біледі