Variables

Short term plan

Қысқа мерзімді жоспар

Long term plan unit:

Ұзақ мерзімді жоспарлау бөлімі:

Chapter №3Programming fundamentals

Глава № 3 Бағдармалау негіздері

Бекітемін:
Мұғалімнің аты-жөні: Сүгірбаева А
Date:24.01;30.01.2019 Grade:8 «Ә,Б,А»  
Theme of the lesson: Variables

             Сабақтың тақырыбы:  Айнымалылар

Learning objectives (s) that this lesson is contributing to:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары):

Бағдарламалық қамтамасыз ету түрлерін анықтау; бағдарламалау тілдерін түсіну; бағдарламалаудың мағынасын түсіну
Identify types of software; understand the programming languages; understand the meaning of programming
Lesson objectives:

Сабақ мақсаттары:

 

1.Барлық оқушылар:
Айнымалы деген не екенін түсінеді
2.Оқушылардың көбісі:
Айнымалыға мысалдар келтіре алады
3.Кейбір оқушылар:
Есептер шығарады
Key words and phrases:

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Code, Output, result, addition,substraction, multiplication

Код, шығару, нәтиже, +, — *, т.б

Points for discussion:

Талқылауға арналған тармақтар:

Айнымалы дегеніміз не? Айнымалы қандай болуы мүмкін?
Terminology

Терминология

Object, container, relevant, to refer, nevertheless, to confuse, bucket Нысан, контейнер, орынды, жүгіну, соған қарамастан, шатастыру, шелек
Interdisciplinary contacts:

Пәнаралық байланыстар:

Russian, English, Mathematics,

Орыс тілі,Ағылшын тілі, математика,

Previous learning:

Алдыңғы оқу:

Your first program

Сенің бірінші бағдарламаң

PlanЖоспар
Time

Уақыты

Planned activities

Жоспарланған жаттығулар

Resources

Ресурстар

Beginning(Басы)

                  2 min

 

 

 

Checking homework

Үй тапсырмаларын тексеру

 3 min

Eliciting

 

Бағыттаушы сұрақ

1 min

The teacher will greet the learners and try to create a positive learning atmosphere: Good afternoon, good afternoon to you, Good afternoon, good afternoon, Tell me how are you?

Greetings, divisions, definition of group leader.

 

People use boxes to store things.How about programmers, who also should store different types of information?

Адамдар қорапшаға не сақтау үшін пайдаланды. Әр түрлі ақпарат түрлерін сақтауға болатын  қорапшалар туралы не айтасыз?

 

Айнымалы туралы не  білесің?

What variables  do you know?

Geometric shapes.

Evaluation sheet

Personal work

Interactive board

Examination

 

 

Middle(Ортасы)

 

Maintext

(Жаңа тақырып мазмұны)

10 мин

 

 

 

Practice

Тәжірибе

5 мин

 

4 мин

 

10 min

 

Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.

Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз:

Varibles (Айнымалылар)

Жаңа тақырыпты «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты  оқуға тапсырмалар беріледі.

1.      Code

2.      result

Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазады.

Оқушылар берілген тақырыпты оқиды.Есептер шығарады. Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады.

 

Keep in mind!

Есіңізде болсын!

 

Terminology

 

Group work

Funny smileys, stickers, A4 sheets, markers, appraisals,

8th grade textbook

Highest Score ‘5’

Interactive board

 

 

Couple work

level tasks,

evaluation sheet

3rd level — «5»

2nd level — «4»

Level 1 — ‘2’

End

Formation of competence     5 мин

Соңы

Құзырлылық қалыптастыру

Бекіту

 

 

Оқушылар есеп№2  орындайды.

Оқулықтағы 45  бет

 

Personal work

8th grade textbook

 

Жеке жұмыс

8 сынып оқулығы

Cheat — appraisal

 Reflexes   (2 min)

Бағалау  Рефлексия

         (1 мин)

 

Knowledge Tree. What Did I Learn? What do I want to know?

 

Білім ағашы   Не білдім? Не білгім келеді?

Evaluation

             (1 min)

 

Бағалау

             1 мин)

Very good,  good, sad, excellent

Жарайсың, жақсы, нашар, өте жақсы

 
Additional information

Келесі оқу

Input. Comments

Енгізу. Пікірлер

 

 

Verified:

Тексерілді: