Бердібек Соқпақбаев   «Менің  атым  Қожа»  повесінен  үзінді. Дайындықсыз  келген  бір күн

Ұзақ мерзімді жоспарлау  бөлімі. 3-бөлім.

Адамгершілік –асыл қасиет

 

Мектеп:

Қашаған орта мектебі

Мұғалімнің аты-жөні.Қанатова  А
Сабақ: Қазақ әдебиеті
Тақырып: Бердібек Соқпақбаев   «Менің  атым  Қожа»  повесінен  үзінді.

Дайындықсыз  келген  бір күн

Күні: 23,06.2017
Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 5.Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті     мен

іс-әрекеті арқылы  образын ашу

5.Б/С2   Кейіпкерлерді шынайы  өмірмен  салыстырып бағалау

Сабақ мақсаттары: Барлық   оқушылар  орындай алады:
— Көркем шығармадағы  кейіпкерлердің образын  аша отырып түсінеді, жауап береді.

-Шығарма кейіпкерлерінің портреттері  мен іс әрекеттері арқылы  образын ашады, салыстыра  бағалайды.

Оқушылардың  көпшілігі    орындай алады:
-шығармадағы екі нәрсені салыстыра алады

— қарама-қарсы суреттеулерді таба алады

Кейбір оқушылар  орындай алады:
-көркем шығармадағы  кейіпкерлер  портреті мен іс әрекеті  арқылы образын  аша алады .
-кейіпкерлерді шынайы  өмірмен  салыстыра байланыстыра алады

 

Бағалау  критерийлері Окушылар шығарма кейіпкерлерінің образын ашады , түсінеді , жауап бере алады.

Шығарма кейіпкерлерінің іс әрекеттері арқылы  шынайы  өмірмен салыстыра отырып байланыстыра  алады .

Тілдік мақсат Оқушылар  орындай алады:

 

Пәнге қатысты  сөздік қор:алғыр, пысық, өтірікші, ақылды, сотқар, тентек, мейірімді,қу,зымиян, шыдамсыз, тиянақсыз, әділетті, ақын, әзілқой, арамза,тапқыр

 

Диалог  құруға/шығарма  жазуға арналған пайдалы  тіркестер:

Не 8ш3н алды4

— жұрттың бәріне Тәртіп бірдей. Тақтаға шығып айт,

— Ал енді айт.

— Буря мглою… —

— Дальше?

— Мұғалім, мен жаттамайкеліпедім…

— Неге жаттамадың?

 

 

 Ишара:  асыға  жүгіру , ұялу , басын сипау

 

Құндылықтарға баулу Зайырлы қоғам  және жоғары руханият

-Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет;

— Ынтымақтастық, жауапкершілікке ;

— Ұлттық және адами құндылықтарға құрмет;

 

Пәнаралық байланыс Әр оқушы өздерін шығармадағы кейіпкерлер іс-әрекеттерімен салыстырады,өзін-өзі жетілдіруге өзін-өзі танумен байланыстырады.

 

Тақырып бойынша алдыңғы оқу Кино үзіндісі мен мәтін бөліміндегі байланысты көріп түсіну арқылы   еске түсіру . (Алғашқы   таныстық)

 

    Сабақ  барысы  
Сабақта жоспарлан-ған уақыт Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер Ресурстар
Сабақтың басы

3 минут

 

 

 

5 минут

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 минут

 

 

 

 

5 минут

 

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шығарма кейіпкерлерінің   жас кезеңдерінен үш сурет  көрсетіледі

Адам неше шақта өмір сүреді?

Сендер  қай шақта өмір сүріп жатырсыңдар?

 

Адамның өмір сүру кезеңі :

балалық шақ,

жастық шақ,

кәрілік шақ кезеңдеріне бөлінеді.

Балалық шақ адам өміріндегі қандай кезең?

Топтық жұмыс.

Мәтінмен жұмыс  («Топтастыру» әдісі, «Венн диаграмма» әдісі, «Балық қаңқасы» стратегиясы бойынша)

І топ. Б. Соқпақбаев кім?  («Топтастыру» әдісі бойынша)

ІІ топ,. Қожа ман Жантасты салыстыру. ( «Венн диаграмма» арқылы)

ІІІ топ . Сен Қожаның орнында болсаң не істер едің?

 ( «Балық қаңқасы» стратегиясы бойынша)  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Сөздер банкасы» арқылы

Сөздер тізбесі:  геолог, Қожа, Жантас, 1963, 1924, 1992, Балабекова, Тұрсынбаев, Соқпақбаев, Майқанова, Қысқы кеш, Жақанов, Қадыров, Буря мглою, диірмен, қоңырау, Абай, Қаныш, Қызыл жебе,корпус

    Қатысы бар сөздер                           Қатысы жоқ сөздер                                    

 

Жантас, 1963, 1924, 1992, Балабекова, Тұрсынбаев, Соқпақбаев, Майқанова, Қысқы кеш, Жақанов, Қадыров, Буря мглою, диірмен, қоңырау
 

Геолог,Абай, Қаныш, Қызыл жебе, корпус

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау  критерий

 

 

Жеке жұмыс. «Өзіңе-өзің есеп бер!» ( тест сұрақтары арқылы )

1.      Әңгімедегі басты кейіпкер кім?

А) Жантас     В) Қожа                 С) Майқанова       Д) Жанар

2. Қожаның шын аты кім?

А) Қожабай    В) Қожаберген      С) Қожатай       Д) Қожаберді

     3.  Үйге қандай тапсырма берілген еді?

А) А. Құнанбаевтың «Жазғытұрым» өлеңі

В) Ы. Алтынсариннің «Кел, балалар оқылық» өлеңі

С) А.С. Пушкиннің     « Қысқы таң» өлеңі

Д) А.С. Пушкиннің     « Қысқы кеш» өлеңі

4. Жанардың фамилиясы кім?

А) Балабекова  В) Майқанова С) ҚадыроваД) Тұрсынбаева

      5. – Қадыров, немене, ұйықтап қалғансың ба? Тоқта, галстугыңды түзе,- деп айтқан қай пән мұғалімі?

А) Қазақ тілі      В)  орыс тілі      С) ағылшын      Д) математика

 

    6. «Менің атым Қожа» фильмі қай жылы көрсетілді?

      А) 1963 ж          В) 1973 ж            С) 1936 ж          Д) 1983 ж

     7. Қожа Анфиса Михайлованың сабақ сұрау  тәсілін кіммен салыстырады және ол мұғалім сабақты қалай сұрайтын еді?

Майқанова тізімнің басынан төмен қарай қуалай сұраса, Анфиса Михайловна  альфавитті қуаламай , кімнен сұрағысы келеді содан сұрайды.

 

 

   8.  Анфиса Михайловна  Жантасқа қандай ескерту айтты?

 Міне, екінші рет «екілік» баға алып отырсың. Үйге берілген тапсырманы орындамай келмегеніңмен қоймай , қулыққа басып мұғалімді алдамақ болдың.Бұның жаман. Бұдан былай мұндай қылығыңды маған көрсетпе.  Білсең білемін деп, білмесең, білмеймін деп шыныңды айт.

 

Аты                                                                                       Қожа Мен
Фамилиясы    
Жасы    
Сыныбы    
Мінез-құлқы    
Портреті    
“Жалған аты”    
Қожаның, әжесінің, Анфиса Михаиловна апайының суреттері

бойнша топқа бөлінеді.

Сабақтың  соңы

 

 Оқушылардың Рефлексиясы