1920-1930жылдарда Қазақстанда  көркемөнердің  дамуы..

Қысқа мерзімді жоспар

 

               Пән мұғалімі:     Туранова Қуттыгыз  Есеновна.

 

Пәні: Қазақстан  тарихы. Сыныбы: 11 «А »  Сабақтың өтілетін мерзімі: 5.02.2019ж
Сабақтың тақырыбы 1920-1930жылдарда Қазақстанда  көркемөнердің  дамуы..
 Осы  сабақта  қол  жеткізілетін  мақсаттар Оқушыларға тақырыптың  мазмұнын ашу арқылы  түсінеді,  есте сақтау әдіс – тәсілдерін үйренеді.оқушы ойлау қабілеттерін дамытадыу, сөйлеу тілдерін байытады
Күтілетін нәтиже

 

 

 

Тілдік мақсат

 

 

Құндылықтарды  дарыту

 

Пәнаралық  байланыс

Сабақта өз ойларын нақты, дәл жеткізе білуге, салыстыра білуге дағдыландыру және ойлау қабілетін дамыту өз беттерінше жұмыс істеуге дағдыландыру.Жаңа сабақтан алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады,өзін-өзі бағалап,өз жұмысын сыныптастарының жазғанымен салыстырып,өзін-өзі реттей алады.

 

ҚазАПП, ассоциация, реакцияшыл, фольклор, эпос, проза,  драматургия,  галерея, театр, музыка, драма  сөздерінің  мағынасын  ашады.

 

Отанын,  туған  жерін , елін  сүюге,  құрметтеуге  тәрбиелеу.

 

 

География, математика, әдебиет.

АКТ қолдану  дағдылары

 

 

Қолданылатын  әдіс – тәсілдер.

 

Қолданылатын ресурстар.

 

Бастапқы  білім

 

АКТ,  Оқыту  мен  оқудағы  жаңа  тәсілдер,  Оқыту  үшін  бағалау  мен  оқудағы  бағалау,  Сыни  тұрғыдан  ойлау,  Оқытудағы  басқару  мен  көшбасшылық.

 

 

Миға  шабуыл, Жигсо,  Салыстыру  кестесі, Кім  жылдам.

 

 

Флипчарт,  маркерлер, портреттер, тақта,  стикерлер,  ноутбук.

 

 

Ғылымның  дамуы.

 

Кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Сабақтағы оқушылардың ісәрекет Дифференциация Ресурстар
Сабақтың  басы

( 2 минут)

Оқушылармен сәлемдесіп,түгелдеу.Оқушыларды үш түрлі оюлар арқылы үш топқа бөлемін. Сабақ амандасып, сынып оқушыларын түгелдеуден басталады. Оқушылар үш түрлі оюлар арқылы топқа бөлінеді. Көңіл күйлерін көтеру. Көңіл күй смайликтері
Сабақтың  ортасы

( 3- минут)

«Сұрақ жауап» әдісін пайдалану арқылы үй тапсырмасын қорытындылап алатынымызды түсіндіріп өтемін.

 

 «Сұрақ-жауап» әдісін пайдалану арқылы үй тапсырмасын қорытындылау.

Үйге бірілген тасырма « Әдебиеттің дамуы » тақырыбы.

Оқушылар қойылған сұрақтарына жауап береді.

Талантты және дарынды оқушыларды анықтау. Сұрақ-жауап
«Миға шабуыл»

 

( 3- минут)

 

Оқушыларды сыни тұрғыдан ойлату мақсатында сұрақ-жауап өткіземін.

Қазақ мәдениетінің дамуына нелер жатады?

Оқушылар берілген сұрақтарға сыни тұрғыдан ойланулары арқылы жауап береді.

 

Сыни тұрғыдан ойлануларын дамыту. Сұрақ-жауаптар

 

Жаңа сабақ

( 17- минут)

Оқушыларға жаңа сабақты интеративті тақтадан музыка,театр,кино туралы бейне көрсетілім көрсету арқылы түсіндіріп өтемін. Мұғалім тарапынан сабақтың қысқаша мазмұны бейне көрсетілім арқылы таныстырылады. Зейіндерін дамыту. АКТ,бейне көрсетілім, слайдтар.
Постер  қорғау

 

 

 

 

 

 

 

 

«Бағалау»

( 5-минут)

 

Оқушыларға бүгінгі сабақ бойынша түсініктерін калабаративті орта қалыптастыра отырып флипчартқа түсіріп,топ болып постерлерін қорғайды.

 

 

 

Оқушылардан топтардың бағаларын алдарында тұрған смайликтер арқылы бағалау.

Әрі қарай топтар мәтін бойынша жұмыстана бастайды. Тапсырма:

І топ: «Қазақ музыкасының дамуы»

ІІ топ: «Қазақ киносының дамуы»

ІІІ топ: «Қазақ театрының дамуы»

 

 

 

 

 

Оқушылар топтардың жұмысын алдарында тұрған смайликтердің біреуін көтерулері арқылы бағалайды.

Талантты және дарынды оқушыларды анықтау,өз ойларын еркін саналы түрде жеткізе алу дағдыларын қалыптастыру.

 

Өзін-өзі бағалау дағдыларын қалыптастыру.

Топтық жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

Критерий  арқылы  бағалау

 

«Сергіту сәті»

 

( 2- минут)

 

Оқушыларға интерактивті тақтадан сергітіп алу мақсатында қазақтың ұлттық «Қара жорға» биіне билеулерін айтып өтемін. Оқушыларға интерактивті тақтада «Қара жорға» биіне қосылып билейді. Көңіл күйлерін көтеру АКТ,         әзіл-сықақ.
Саралдау

( 5 -минут)

 

Әр топтың оқушыларына жеке жұмыс жасату мақсатында тест тапсырмалар беремін.

 

Топ мүшелері өздеріне берілген тест тапсырмаларын жеке орындайды. Талантты және дарынды. оқушыларды анықтау Ақ парақшалар.
Кері  байланыс

 

( 3- минут)

Оқушылардан бүгінгі сабақтың қай дәрежеде өтілгенін стикерлерге жазып «Үміт» ағашына жапыстыруларын айтамын. Оқушылардан бүгінгі сабақ қай дәрежеде өтілгенін стикерлерге жазып «Үміт» ағашына жабыстырады. Бұл арқылы мен бүгінгі сабағым қандай дәрежеде өтілгенін анықтап аламын. Жаңа сабақты бағалау. Қазақстанның физикалық картасы, стикерлер.
«Үйге тапсырма»

 

1920-1930 жылдарда Қазақстанда көркемөнердің  дамуы. Оқушылар үйге берілген тапсырмаларын күнделіктеріне жазып алады. Шығармашылықтарын дамыту.  

 

 

Тексерілді.    Оқу ісі жөніндегі орынбасары:                      Г.Еримбетова.

 

8.12.2016 ж