Дәреже

Сабақ жоспары шаблоны

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:5.1.А   Мектеп: Тоқсансай жалпы орта мектебі

Күні:                                                            Мұғалім: Алтыбаева П

Сынып:5                                                      Қатысқандар:         Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы: Дәреже
Осы сабақта қол жеткізілетін  оқу мақсаттары 5.1.1.3 натурал сан дәрежесінің анықтамасын білу;

5.1.1.4 натурал санды ондық жазылу түрінде көрсету;

5.1.2.4 бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде жазу;

Сабақтың мақсаты: Оқушылардың барлығы:Дәреже,дәреженің негізі, көрсеткішін ажырата алады.

Басым бөлігі:Өрнектерді ықшамдай алады

Кейбіреулері:Санның квадраты,кубын жылдам есептей алады. Разряд бірліктерін дәреже түрінде жаза алады.

Бағалау критерилері Есептер шығару барысында бірнеше бірдей көбейткіштердің көбейтіндісін қысқаша  дәреже түрінде жаза алады.

Дәреже көрсеткіші бар өрнектерді есептейді, ықшамдайды, бағалайды.

Тілдік мақсаттар  Математикалық терминдер: дәреже негізі , дәреже көрсеткіші, дәреженің мәні.

Сөз тіркестері:  санның квадраты, санның кубы, дәреже, көрсеткіші,мәні

Дәрежені математикалық тілде айта біледі

Құндылықтырға  баулу «Мәңгілік ел»  құндылығы.Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Логикалық ойлау қабілеттерін арттыру, шығармашылыққа баулу.
Пәнаралық байланыс Қазақ  тілі, тарих, жаратылыстану
Алдыңғы білім Бірдей қосылғыштардың қосындысы;

Бірдей көбейткіштердің көбейтіндісі;

Шаршының ауданын ;

Текшенің көлемін ;

 

 

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығулар түрлері Ресурстар
Сабақтың басы 1.Психологиялық дайындық. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айту.

Гүл бөліктерін тарату арқылы топқа бөлу.

2.Қызығушылықты ояту. «Ия жоқ» әдісі бойынша топтық жұмыс.

Оқушыларға тұжырымдар оқылады.Дұрыс болса ия, қате болса жоқ деп жауап береді.

1.Шаршының ауданы S=a×a формуласымен өрнектеледі.

2.Текшенің көлемі V=a×a×a формуласымен өрнектеледі.

3.10 санының квадраты 105-ке тең.

4.72өрнегінің оқылуы: « 7-нің екінші дәрежесі»

« Миға шабуыл » әдісі бойынша тақырыпты ашу.

1-тапсырма. Амалдарды орындаңдар:

52×22+ 32 =

Дескриптор.

1.Есептің шартына талдау жасайды;

2.Cандардың дәрежелерін есептейді ;

3.Дәрежелерді көбейтеді;

4.Нәтижелерді қосады;

5.Жауабын жазады.

Қанатты сөздер

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

 

  Оқулықпен жұмыс.Жұптық, топтық жұмыс. №295,

n 1 2 3 4 5
n2          
n3          

Дескриптор.

1.Есептің шартына талдау жасайды;

2.1-5-ке дейінгі сандардың квадраттарын есептейді ;

3. 1-5-ке дейінгі сандардың кубтарын есептейді

4.Дәрежелерді салыстырады;

2- тапсырма  «Тіл кесте» әдісі сәйкестендіру

102                           64

52                             121

82                             81

112                           25

92                            100

     Оқушы қағаздан тіктөртбұрыш , шаршы ,    дөңгелек және үшбұрыш қиып алып, оларды үстелдің үстіне тізбектей орналастырды. Сұрақ:

        Тіктөртбұрыш  және дөңгелек шаршының оң жағында болса, үшбұрыш шеткі фигура емес. Дөңгелек үшбұрыштың қасында емес. Оқушы фигураларды қандай реттілікпен орналастырды?

«Ашық хат әдісі» парақтардағы тапсырмаларды түсіндіріп таратады.

Соңы 5-пен аяқталатын 100-ге  дейінгі екі таңбалы сандардың квадратын табудың ең тиімді тәсілі:

152=225

252=?

Алдыңғы санның квадраты белгілі болса, онда келесі санның квадратын есептеудің тиімді әдісі:

122=144

132=?

3- тапсырма. Амалдарды орындаңдар:

22×32-42  =

Дескриптор.

1.Есептің шартына талдау жасайды;

2.Cандардың дәрежелерін есептейді ;

3.Дәрежелерді көбейтеді;

4.Нәтижелерді азайтады;

5.Жауабын жазады.

Оқулық

Деңгейлік есептер жазылған стикерлер

А4 форматы

 

 

 

 

 

 

 

 

А4 форматы ,

түрлі-түрлі қағаз

 

 

 

 

 

А4 форматы ,

түрлі-түрлі қағаз

 

Сабақтың соңы Сабақты қорытындылау.Сұрақтар топтамасы:

1.Сандардың квадраттарын өрнек түрінде жазып мәнін табыңдар;

2.Разряд бірліктерін 10 санының дәрежесі түрінде жазыңдар : 10,100,1000,10000,,,,,

Топтық жұмыс

«Домино әдісі»

JJJ 5×5×5×5=

 

54 72-32=  
40 (10-3)2=

 

49 42×22=

 

64  

 

«Ғалымдар сөйлейді» әдісі  бойынша  тарихи деректемеге қысқаша шолу.

Кемел сандарды қалай есептеп шығаруға болады?

Өзінің барлық мүмкін бөлгіштерінің қосындысына тең болатын санды кемел сан деп атайды.

6=1+2+3            28=1+2+4+7+14

Математикалық тұрғыдан алғанда кемел сандардың басты кереметі олардың  жай сандармен тығыз байланыста болуында.Ғылыми математиканың атасы Евклид (б.з.б 330-275) кемел сандарды есептеп табудың ережесін шығарды.

К=2np    Евклид теоремасы 

Сызбалар

А4 форматы маркерлер

Үй тапсырмасы 2.4 тарау № 302,303  
Бағалау Саралау Денсаулық және қауіпсіздік техникасы
Топтық бағалау,ынталандыру, смайликтер,мадақтау «Ия жоқ әдісі»  және «Тіл кесте» әдісі сәйкестендіру тәсілі бойынша оқушылардың сабақты меңгеруіне қолдау көрсетемін. Қабілетті деңгейлік тапсырма беремін. Қауіпсіздік техника сы ережелерің тармақтары
Сабақ бойынша рефлексия Сабақта жоспарлаған мақсатыма жеттім. Оқушылар  дәреже туралы жалпы түсінік алды.Топқа бөлгенде оқушыларда арасында  түсінбеушіліктен, аздаған қиындық туындады.