Санды өрнек.

Пән:математика

Күні:6.12.2017.

Сынып:1 «Б»

Мектеп:Көжекова Венера

Қатысқандар  саны:

Қатыспағандар   саны:

Сабақ тақырыбы Санды өрнек.
Осы сабақта қол жеткізілетін  оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме) 1.5.2.4 қосу мен азайту амалдарының компоненттері атауларын өрнектерді оқу мен жазуда пайдалану
Сабақ мақсаттары Барлық  оқушылар:санды өрнек және санды өрнектің мәні туралы түсінеді

Оқушылардың басым бөлігі:+,- арифметикалық амалдарын пайдаланып санды өрнектер құрастырады

Кейбір оқушылар: санды өрнектердің мәнін табу біліктері қалыптасады

 

Бағалау критерийлері

 

 

1.+,- таңбаларын санды өрнектер жазуға және олардың мәнін табуға  қолданады

2.өрнек құруды және жазуды меңгереді

3.қосу және азайту амалдары компоненттері атауын қолданады

Тілдік құзыреттілік Санды өрнек
  Құндылықты дарыту Мұғалім мен білім алушы арасындағы ынтымақтастықты арттыру
Пәнаралық байланыс  
АКТ қолдану дағдылары таныстырылым
Бастапқы білім Сандар амал компоненттері
             Сабақ барысы

 

Сабақта жос парланган

уақыт

              Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
 

Басталуы

 

 

3мин

 

 

 

 

 

 

4мин

 

 

 

 

 

Ортасы

 

 Ұйымдастыру кезеңі:                             Психологиялық ахуал

Кел, балалар келіңдер

Математиканы көріңдер

Қане қарап шығыңдар

Білім барда оқу бар

Балалар сендер циркке барып көрдіңдер ме? Біздің бүгінгі сабағымыз математикалық цирк түрінде болмақ.Өз орындарымызға орналасу үшін топқа бөлініп алайық

Дөңгелектерді таңдап алу арқылы топқа бөлінеді

Біртаңбалы сан                       екітаңбалы сан                    дөңгелек сан

Ой шақыру

Біз өткен сабақтарымызда дөңгелек сандарды,екі таңбалы сандарды қосып азайтуды үйренген болатынбыз.екі таңбалы сандарды салыстыруды білеміз

Білу

Олай болса қолдарымыздағы сандардың ішінен ең үлкен сан мен ең кіші санды алып салыстырайық сол сандармен өрнек құрастырайық

Сонымен балалар біз не құрастырдық?    Өрнек

Өрнекті нелерден құрастырдық   сан

Олай болса бүгінгі тақырыбымыз    Санды өрнек деп аталады

Математикалық өрнектер санды және әріпті болып бөлінеді

Сандар мен арифметикалық амалдар қолданып жазылатын математикалық жазу санды өрнек деп аталады.ал арифметикалық

амалдың нәтижесі санды өрнектің мәні деп аталады.құрамында әріп

 

 

 

Сандықша

Түрлі түсті дөңгелектер

 

 

 

 

 

 

 

Парақшалар

маркерлер

 

5мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4мин

 

 

 

 

 

 

4мин

 

 

 

3мин

3мин

 

 

 

 

 

3мин

 

 

 

 

 

6 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аяқталуы

2мин

болса ол санды өрнекке жатпайды

6+2 6мен2сандарының қосындысы деп оқылады

6-2   6мен2 сандарының айырмасы деп оқылады

Амал компоненттерін атау арқылы да оқуға болады бірінші қосылғыш 6 екінші қосылғыш  2  азайғыш  6   азайтқыш  2

Түсіну

(Ұ) Кубизм   санды өрнектерді кубтың қырларына жазып қою .қай қыры түссе сол қырындағы өрнекті оқу

Дескриптор

1.санды өрнектерді тауып оқиды

2.амал компоненттерімен атайды

ҚБ   ауызша

Қолдану

(Ж) Шығарып көр  санды өрнектің мәнін табуға  берілген мәнін  тауып  кері амалмен құрастыру , ауыстырымдылық қасиетін  қолданып өрнек ққұрастыру

Дескриптор: 1  санды өрнектің мәнін табады

2. өрнектің оқылуын айтады

Қб түстер

Сергіту  сәті

Сәйкестендіру   әдісі

(Ө)  жұмыс дәптердегі тапсырма Санды өрнектің мәнін сәйкес бояулармен боя

Дескриптор   1 .Санды өрнектің мәнін есептейді

2.  Сәйкес  бояулармен бояйды

ҚБ  смайлик

(Т)   сиқыршы тапсырмасы  санды өрнектер құрастыр

Әр  топқа  бөлініп беріледі

Дескриптор  1  санды өрнек құрастырады

2.  өрнекті оқиды

Қб «Басбармақ»  әдісі арқылы

Жинақтау

Керрол диаграммасы

 

 

  Санды Санды емес
айырма    
қосынды    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

Кері  байланыс

Жетістік баспалдағы

 

 

 

слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

Цифрлар жазылған парақшалар

 

 

 

 

 

түстер

 

 

 

 

Смайлик

 

 

 

 

 

басбармақ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

баспалдақ

   
Саралау –Сіз қосымша  көмек көрсетуді қалай  жоспарлайсыз?  Сіз  қабілеті жоғары  оқушыларға тапсырманы күрделендіруді   қалай жоспарлайсыз? Бағалау –Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай  жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік   және  еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен   байланыс

Көмекке мұқтаж оқушыларға берілетін тапсырмалар: Қосындыларды  қоршап сызыңыз. 5+4    6-2   3+7   9-4

Деңгейі жоғары оқушыларға: Бос орынға  «+», «-» таңбаларының тиістісін қойыңыз.

Бағдаршам

Смайлик

басбармақ

 

Сергіту сәті кезіндегі қауіпсіздік

парталардың дұрыс орналасуы

Рефлексия

Сабақ/оқу

мақсаттары  шынайы  ма? Бүгін  оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

Қандай болды?

Мен

жоспарланған

саралау шаралары  тиімді  болды ма?

Мен берілген уақыт  ішінде үлгердім бе? Мен  жоспарыма қандай түзетулер  негіздім  және неліктен?

   

 

 

 

 

 
Қорытынды   бағамдау

Қандай  екі  нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1.

2.

Қандай    екі  нәрсе  сабақты  жақсарта  алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1.

2.

Сабақ  барысында  мен  сынып  немесе  жекелеген  оқушылар туралы меніің келесі  сабағымды  жетілдіруге  көмектесетін  не  білдім?