Судың химиялық қасиеті

Сабақ жоспары   

 

 

Күні:  02.02.2018ж

 

Мектеп: «Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

 

Химия пәні мұғалімі: Сактаганова Гульсим Кумекбаевна

Сынып:  8

 

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы

 

Судың химиялық қасиеті
 Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Судың жай және күрделі заттармен әрекеттесуін  білу, тіршілік үшін  маңыздылығын түсіну
Сабақтың мақсаты Судың жай және күрделі заттармен әрекеттесуін  білу, тіршілік үшін  маңыздылығын түсіну
Ойлау дағдыларының деңгейі Білу, түсіну, қолдану
Бағалау критерийлері Білім алушы:

  • Судың жай және күрделі заттармен әрекеттесуін  біледі
  • Тіршілік үшін судың маңыздылығын түсінеді.
Тілдік мақсат Пәндік мақсат: Судың жай және күрделі заттармен әрекеттесуін  білу, тіршілік үшін  маңыздылығын түсіну

Тілдік мақсаттар

Судың химиялық қасиеттерін ауызша және жазбаша түсіндіру, сұрақтар қою

Пәнге тән лексика мен терминология:

периодтық кесте, элемент, радиоактивті, бейметалдар, металдар, су

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Судың негізге химиялық қасиеттері

Сілтілік металдармен әрекеттескенде сілті түзеді

Неге  адам тіршілігі үшін су  маңызды?

Құндылықтарға баулу Ынтымақтастық:

—          Мұғалім қарым-қатынас үшін жайлы, достық ахуалды жасайды;

Академиялық адалдық және айқындық:

—          Мұғалім және оқушылар өздерін, бір-бірін, топты ашық бағалайды, бағыны негіздейді, кері байланыс жасайды

Өмір бойы оқу:

Тақырып, тарауды оқытудың, оқу жоспарының бірізділігін сақтайды

Пәнаралық байланыс Тарих,  география, медицина, биология.
АКТ  қолдану дағдылары Судың химиялық қасиетіне  негізделген пайдалы PowerPoint:

http://www.webelements.com/

http://www.chemiemania.ru/chemies-

 

Алдыңғы оқу Су. Судың физикалық қасиеттері.

 

Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

 

Ресурс тар
Сабақтың басы

         3 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

3 минут

 

Оқушылармен амандасу

Сыныпта ынтымақтастықтық атмосферасын және қалыпты оқу ортасын қалыптастыру.

Тақырыпты ашу

«Мозайка» әдісі

Онда бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не жайында болмақшы? /тақырып анықталады/

Бүгінгі сабақтың оқу мақсаттарын оқушылардан сұрақ-жауап арқылы  анықтайды.

  • Бүгінгі сабағымызда қандай оқу мақсаттарын жоспарлаймыз?

Судың жай және күрделі заттармен әрекеттесуін  білу, тіршілік үшін  маңыздылығын түсіну

Мақсатқа жеткенімізді қалай бағалаймыз?

Бағалау критерийі

  • Судың жай заттармен әрекеттесуін біледі
  •  Судың күрделі заттармен әрекеттесуін түсінеді.
  • Тіршілік үшін судың маңыздылығын айта алады.

Олай болса назарымызды видео материалға аударайық. Мұқият тыңдаймыз, зер саламыз.

Қорытынды жазамыз

Натрий +су= сілті+ сутек газы

Олай болса осы тапсырманы дұрыс жасадықпа балалар оқулықтың 163-164 беттін ашып өз қателіктерімізді толықтырамыз.

Топтық жұмыс. Болған оқушылар қолдарын көтереміз.

Жай заттармен әркеттесуі
Күрделі заттармен әрекеттесуі

 

 

 

 

 

Бүгін біз қандай мақсатты жоспарлаған едік?

Дескриптор    Білім алушы

  • Судың жай заттармен әрекеттесуін сипаттайды
  • Судың күрделі заттармен әрекеттесуін ажырата алады
  • Химиялық қасиеті бойынша реакция теңдеуін жазады

Енді алған білімдерімізді тәжірибе барысында қолданайық. Олай болса әр топқа орындалу барысы берілген парақша таратылған, мұқият оқимыз. Тәжірибе жасамас бұрын нені білуміз керек?

Тәжірибе алаңы.

Қорытынды

Кальций оксиді+су= кальций гидроксиді

Дескриптор    Білім алушы

  • Судың күрделі заттармен әрекеттесуін ажырата алады
  • Химиялық қасиеті бойынша реакция теңдеуін жазады

«Есептей білсең есің түгелденеді»

  1. 14 г натрий сумен әрекеттескенде  түзілетін натрий гидроксидінің массасын табыңдар?
  2. 8.7 г күкірт (YI) оксиді сумен әрекеттескенде түзілетін күкірт қышқылының массасын есептеңдер?

 

Су жүргізер тіршіліктің тамырын

Су жоқ болса, тіршілік тәмам бауырым

Судың біздер біле тұра маңызын,

Көп болған соң ұмытамыз қадірін!!!!

 

 

 

Кері байланыс

Бүгінгі сабағымыздың мақсаты қандай еді балалар?

Мақсатқа жете алдық па?

Қандай қиындықтар кездесті, және оларды қалай жеңеміз?

 

 

Таныстырылым

 

 

 

 

 

 

 

Судың химиялық қасиетіне негізделген пайдалы Power Point:

http://www.webelements.com/

http://www.chemiemania.ru/chemies-

 

 

қима қағаздар

 

 

 

 

 

 

Сөндірме ген әк, су, сынауық тар, индикатор

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

.

 

Өзара бағалау

Дескриптор арқылы бағалау

Сергіту сәттерімен белсенді іс-әрекет түрлері қолданылады.
Сабақ бойынша рефлексия

 

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылғанба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткіздіме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма?

Сабақ жоспарынан   қандай ауытқулар болды, неліктен?

 

 
Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

 

2:

 

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

 

2:

 

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?