Қарахан мемлекеті 

Күні :                                              

 

Мектеп:№89                                            Мұғалімнің аты-жөні: Кульманова К.Б.
Сынып:     Қатысқандар:                              Қатыспағандар:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:  7.2 А  X ғ. – XІІІ ғ. басындағы Қазақстан   14 с  
Сабақтың тақырыбы: Қарахан мемлекеті

Зерттеу сұрағы: Неліктен Қарахан мемлекеті ислам дінін мемлекеттік дін деп жариялады?

 

 
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағ-масына сәйкес) 6.3.1.4-тарихи ұғымдарды қолданып, Қарахан мемлекетіндегі жер иелену ерекшеліктерін түсіндіру
Сабақтың

мақсаты

Барлық оқушылар: Қарахан мемлекетіндегі ислам дінінің таралу жолдарын түсінеді

Көпшілігі: Ислам дініне байланысты жер иеленуге енгізілген өзгерістерді анықтайды

Кейбірі: Ислам дінінің қоғамдық өмірге тигізген ықпалына талдау жасайды

Бағалау критерийі 1. Ислам дінінің таралу жолдарын сипаттайды

2.Жер иеленудің өзгерістерін анықтайды

3.Ислам дінінің билікке әсеріне, қоғамдық өмірге тигізген ықпалына талдау жасайды

Тілдік

мақсаттар

 

Негізгі сөздер мен тіркестер: иқта, иқтадар, муқта, музари, барзигар, коммендация, вақф

Оқылым: «Кластер» әдісі арқылы Қарахан мемлекетіндегі ислам дінінің таралуына байланысты оқиғаларды, өзгерістерді анықтайды.

 

Жазылым: «Трансляция» әдісі арқылы кестемен жұмыс жасау

Құндылықтарға

 баулу

 

 

Зайырлы қоғам және жоғары руханият

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы

Пәнаралық

 байланыс

Дүние тарихы, дінтану

 

Алдыңғы

 білім

Қарахан мемлекетінің құрылуы мен саяси дамуы

 

Сабақтың жоспарлан-ған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

 

Ресурстар
Сабақтың басы

 

Жұптық жұмыс

9 минут

 

Сынып оқушыларының арасында психологиялық ахуал қалыптастыру, «Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу.

Оқушылардың дұрыс жауаптарын топбасшылар бағалау парақшасына белгілейді

Үлестір-мелер, бағалау парақшалары
Сабақтың ортасы

 

Топтық жұмыс

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жұптық жұмыс

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

3 минут

 

 

 

 

Топтық жұмыс

10 минут

1.«Трансляция» әдісі. Жер иеленуге енгізілген өзгерістерге талдау жасау.

Жер иелену түрі Сипаттама Ерекшелігі
1. Иқта    
2. Вақфтық жер    
3. Комендация    

Дескриптор:

1.Жер иеленудің өзгерістерін анықтайды.

2. Жер иеленудің ерекшеліктеріне талдау жасайды.

 

2.  Үштаған кестені толтыру арқылы ислам дінінің Қарахан мемлекетінің дамуына тигізген әсеріне талдау жасаңдар.

Себебі

?

Себебі

?

Себебі

?

Ислам діні мемлекеттік дін деп жарияланды Жер иелену өзгерді Қалалық мәдениет дамыды
Салдары

?

Салдары

?

Салдары

?

Дескриптор:

1.Ислам дінінің қоғамдық өмірге ықпалын сипаттайды.

2. Мемлекеттің дамуындағы орнына  талдау арқылы баға береді.

 

Топтық, жұптық жұмыста тапсырмалар орындау барысында белсенділік танытқан оқушылардың дұрыс жауаптарын топбасшылар бағалау парақшасына белгілеп отырады.

Үлестірме-лер, оқулық
Сабақтың соңы

3 минут

«4 есеп» әдісі арқылы кері байланыс алу

 

Маған түсінікті болды? Маған түсініксіз болды? Мен үшін оңай болды? Мен үшін қиын болды?
       

 

 

 
СаралауСіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?   БағалауСіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

 — «Кластер» әдісін қолданғанымда  оқушылар арасында  ЖАДА дамиды, өз тобындағы белсенді оқушылардан топтық жұмыс барысында мотивациясы төмен  оқушылар көмек ала отырып, білімдерін толықтырады, дағдыларын қалыптастырады;

   — «Трансляция» әдісін қолданғанымда оқушылар тарихи терминдермен жұмыс жасай отырып өздерінің сөздік қорларын арттырумен қатар, есте сақтау қабілеттерін арттырады;

  — «Үштаған» кестесін толтыруда ислам дінінің ықпалын анықтау  кезінде  мотивациясы жоғары оқушылар өздерінің ойлау дағдыларының жоғарғы дәрежесін көрсетеді.

 

— «Мозайка» әдісімен топқа бөліп,  «Сәйкестендіру тесті» арқылы өткен сабақты пысықтаймын, бұл әдіс барлық оқушылармен аз уақытта тақырыпты пысықтауға мүмкіндік тудырады;

— «Кластер» әдісі, «Трансляция»  әдісі, «Үштаған кесте» әдістері арқылы оқушылардың орындаған жұмыстарын бағалау парақшалары арқылы бағалаймын;

“4 есеп” әдісін қолданып кері байланыс алу  жалпы оқушылардың тақырыпты меңгеруін саралауға мүмкіндік береді;

  — Қолданылған әдістер бойынша оқушылардың  жауаптарын топ басшылар бағалау парақшаларына  өзін-өзі бағалау әдісімен енгізіп отырады.

 

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәті «Сиқырлы сөздер»

Сабақ бойынша рефлексия

 

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.
 
Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?