§10. Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттері
Күні:
Сыныбы: 9
Пәні: химия
Сабақ тақырыбы: | §10. Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттері | Мектеп: Солтүстік Қазақстан облысы. Петропавл қаласы. Ж.Ташенев атындағы №20 орта мектеп |
Мұғалім:Сулейменова Аққу Абаевна | ||
Сілтеме | Жоспар | |
Жалпы мақсаты | Ø Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттерімен танысу | |
Күтілетін нәтиже | Ø Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттерімен танысады
Ø Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттерін есеп шығаруда қолдана білуге үйренеді Ø Топта бағалай алатын болады |
|
Негізгі идеялар | Қышқылдар дегеніміз – сулы ерітіндіде диссоциацияланған кезде катион ретінде тек сутек иондарын (дәлірек айтқанда, оксоний ионын Н3О+ ) түзетін күрделі заттар.
Сілтілер дегеніміз – сулы ерітіндіде диссоциацияланған кезде анион ретінде тек қана гидроксид иондарын бөліп шығаратын күрделі заттар. Тұздар дегеніміз – сулы ерітіндіде оң зарядталан металл катионын және теріс зарядталған қышқыл қалдығы анион бөле диссоциацияланатын заттар. |
|
Тапсырмалар | Жеке жұмыс «Балық сүегі» | |
Тапсырмалар | Топтық жұмыс «Джигсо» | |
Тапсырмалар | Жұптық жұмыс «Блум таксономиясы» |
І.Ұйымдастыру (4 минут)
- Сәлемдесу
- Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
1.3. Топқа бөлу (электролиттер, катиондар, аниондар)
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру (5 минут)
Үй жұмысын «Балық сүйегі» (фишбоун) стратегиясы арқылы тексеру
- 9. 2,3 — жаттығу
ІІІ. Негізгі бөлім (3 минут)
- Үй жұмысын қорытындылап, жаңа сабаққа көшу. Мақсатты сұрау, мақсатқа жету үшін «алтын ереже» құру.
1- ойды қайталамау
2- сөзді бөлмеу
3- топта бірін – бірі тыңдау,сыйлау
4- пікір таласты ұрысқа айналдырмау
5- сыпайы сөйлеу
ІҮ. Топтық жұмыс «Джигсо» мәтінді дәптерге конспектілей отырып, жұмыс жүргізу (16 минут)
- Тақырып 3 бөлікке бөлінеді. Тақырыпты оқуға 8 минут (постер құру) беріледі.
- Электролит тобы – қышқылдардың қасиеттерін анықтайды, катион тобы – негіздердің қасиеттерін анықтайды, анион тобы – тұздардың қасиеттерін анықтайды, отырып оқыған мәліметтерін біріне-бірі түсіндіреді. (8 мин).
V.Жұптық жұмыс «Блум таксономиясы» (14 минут)
ҮІ. Кері байланыс (стикерлерді тақтаға білу, тісүну, қолдану шкаласына іледі) (3 минут)
VII. Үйге тапсырма: §10. Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттері № 8 жаттығу
Бақылаушының бағалау парағы
№ |
Бағалау өлшемдері
Оқушының аты-жөні |
Үй жұмысын тексеру Жеке жұмыс Балық сүйегі -(фишбоун) | Жаңа тақырыпты оқу (Джигсо) | Жаңа тақырыпты түсіндіру (Джигсо) | Жұптық жұмыс «Блум таксономиясы» | |
1 | ||||||
2 | ||||||
3 | ||||||
4 | ||||||
5 | ||||||
6 |