§10. Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттері

 

Күні:

Сыныбы: 9

Пәні: химия

Сабақ тақырыбы: §10. Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттері Мектеп: Солтүстік Қазақстан облысы. Петропавл қаласы. Ж.Ташенев атындағы  №20 орта мектеп
Мұғалім:Сулейменова Аққу Абаевна
Сілтеме Жоспар
Жалпы мақсаты Ø  Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттерімен танысу
Күтілетін нәтиже Ø  Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттерімен танысады

Ø  Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттерін есеп шығаруда  қолдана білуге үйренеді

Ø  Топта  бағалай алатын болады

Негізгі  идеялар Қышқылдар дегеніміз – сулы ерітіндіде диссоциацияланған кезде катион ретінде тек сутек иондарын (дәлірек айтқанда, оксоний ионын Н3О+ ) түзетін күрделі заттар.

Сілтілер дегеніміз – сулы ерітіндіде диссоциацияланған кезде анион ретінде тек қана гидроксид иондарын бөліп шығаратын күрделі заттар.

Тұздар дегеніміз – сулы ерітіндіде оң зарядталан металл катионын және теріс зарядталған қышқыл қалдығы анион бөле диссоциацияланатын заттар.

Тапсырмалар Жеке жұмыс «Балық сүегі»
Тапсырмалар Топтық жұмыс  «Джигсо»
Тапсырмалар Жұптық жұмыс «Блум таксономиясы»

 

 

І.Ұйымдастыру (4 минут)

  • Сәлемдесу
  • Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу

1.3. Топқа бөлу (электролиттер, катиондар, аниондар)

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру (5  минут)

Үй жұмысын «Балық сүйегі» (фишбоун) стратегиясы арқылы тексеру

                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. 9. 2,3 — жаттығу

ІІІ. Негізгі бөлім  (3 минут)

  1. Үй жұмысын қорытындылап, жаңа сабаққа көшу. Мақсатты сұрау, мақсатқа жету үшін «алтын ереже» құру.

1- ойды қайталамау

2- сөзді бөлмеу

3- топта бірін – бірі тыңдау,сыйлау

4- пікір таласты ұрысқа айналдырмау

5- сыпайы сөйлеу

ІҮ. Топтық жұмыс «Джигсо»   мәтінді дәптерге конспектілей отырып, жұмыс жүргізу (16 минут)

  • Тақырып 3 бөлікке бөлінеді. Тақырыпты оқуға 8 минут (постер құру) беріледі.
  • Электролит тобы – қышқылдардың қасиеттерін анықтайды, катион тобы – негіздердің қасиеттерін анықтайды, анион тобы – тұздардың қасиеттерін анықтайды, отырып оқыған мәліметтерін біріне-бірі түсіндіреді. (8 мин).

 

 

 

 

 

 

 

 

V.Жұптық  жұмыс «Блум таксономиясы» (14 минут)

 

 

 

 

 

 

ҮІ.  Кері байланыс (стикерлерді тақтаға білу, тісүну, қолдану шкаласына іледі) (3 минут)

 

VII. Үйге тапсырма: §10. Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттері                   № 8 жаттығу

 

 

Бақылаушының  бағалау парағы

 

 

Бағалау өлшемдері

 

 

 

 

Оқушының аты-жөні

Үй жұмысын тексеру Жеке жұмыс Балық сүйегі -(фишбоун) Жаңа тақырыпты оқу (Джигсо) Жаңа тақырыпты түсіндіру (Джигсо) Жұптық  жұмыс «Блум таксономиясы»  
1            
2            
3            
4            
5            
6