«Табиғат әлемі»

Ұйымдастырылған оку әрекетінің технологиялық картасы

16 мамыр 2018 жыл

Технологическая карта ОУД

16 мая 2018 год

 

Педагогтің  аты- жөні : Абилдина А.К.

Топ/Группа:2 кіші «Г»

Облысы/Область: коммуникация

Бөлімшесі/Подобласть:қазақ тілі

Тақырыбы/Тема: «Табиғат әлемі»

Тақырыпша: «Жайдарлы жаз» (жыл бойы өткенді қайталау)

Мақсаты/Цель: Білім алушылардың жыл бойғы білімдерін бекіту, мазмұндарын ашу, бар білімдерін дұрыс қолдана білуге үйрету.

Білімділік/Образовательная : жыл бойы өткен тақырыптарды пысықтау.

Дамытушылық/Развивающая:  ойлау қабілетін дамытып, сөздік қорын молайтып, тілін дамыту;

Тәрбиелілік/Воспитательная: еңбекқор болуға, ұқыптылыққа тәрбиелеу;

Жабдық / Ресурсы :қуыршақтар ,таратпа қағаздар,кеспе қағаздар,ойыншықтар,сандықша,аудиотаспа,ілме қағаздар.

Сөздік жұмысы/Словарная работа:

Билингвальный компонент: жыл мезгілдері-времена года,киімдер-одежда,мерекелер-праздники.

 

Педагогтің іс-әрекеті

Действия педагога

Балалардың іс-әрекеті

Деятельность детей

Іс-әрекет кезендері / Этапы деятельности

Мотивациялық-қозғаушы/ Мотивационно-побудительный

 Балалармен сәлемдесу.

Жылулық шеңбері. Қонақтармен амандасу.

 

Енді балалар бір – бірімізге қарама – қарсы тұрып, бір – бірімізге қуаныш сыйлайықшы

Балалар сәлемдеседі.

 

Шаттық шеңбері

Қуанамын мен де,

Қуанасың сен де .

Қуанайық достарым ,

Арайлап атқан күнге.

Іс-әрекет кезендері / Этапы деятельности

Іздену-ұйымдастырушы/Организационно-поисковый

Тосын сәт. Қобдиша дыбысы шығады.

-Ой ,балалар, бұл ненің дыбысы екен?

Дұрыс айтасыңдар! Мен бүгін осы жерге келсем,осы қобдиша тұр екен. Және осы қобдишаның 3 кілті бар екен.

Бұл кілттердің тапсырмалары бар екен.

Ендеше бірінші кілттің тапсырмасын орындап көрейік,содан соң ол қобдишаны ашады ма екенін көрейік!

Сабақтың басында біз тіл жаттығуларын жасап алайық!

Қайталаймыз:

Қобдишаны қағайық Тық-тық-тық

Кілтпен оны ашайық Тік-тік-тік

Ашылмады қобдиша Ой-ой-ой

Не бар екен ішінде ?Өй-өй-өй

 

Д-о. «Бұл қай кезде болады?»(Ж.Ж)

Әр жұпқа жыл мезгілдеріне байланысты суреттер таратып беремін.Балалар суреттерді сәйкестендіріп,қандай мезгіл екенін анықтап айту керек.

 

-Жарайсыңдар ,балалар.

Ал,енді бүгінгі осы мезгілдерде қандай киім киеді екенбіз?

Д/о. «Сәйкестендір»

Балаларға суреттер беріледі. Олар берілген суреттегі жыл мезгілінде қандаай киім киетіндерін сәйкестендіреді.

 

Сергіту сәті.

Аю-аю тұршы,бетіңді жушы,

Шашыңды тарашы,айнаға қарашы. (2рет)

Мен қазір тұра алмаймын,бетімдіжуа алмаймын

Шашымды тарамаймын,қыс өтеді ,

Сонда сен ойнауға кел менімен.

 

Жарайсыңдар!

Балалардың жауабы.

-Жедел жәрдем.

 

-Дәрігер.

Тосын сәтке қуанады.

Мамандық атауларын тыңдайды.

Түсінеді.

 

 

 

 

Мұғалімнің сөздерін қайталап,тіл жаттығуларын орындайды.

 

 

 

 

 

Дидактикалық ойынды ойнайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәтін орындайды.

 

 

Іс-әрекет кезендері / Этапы деятельности

Рефлексивтік-коррекциялаушы / Рефлексивно-корректирующий

 

Дидактикалық ойын. «Артығын тап»

 

Суреттерге қарап артық мерекелерді табу.

 

Қорытынды. Мадақтау.
Бағалау. Смайликтер.

 

 

Балалар қуанады.

 

Күтілетін нәтіже/Ожидаемый результат:

 

Нені біледі/Знать: жыл бойы өткен тақырыптар бойынша сөздерді біледі;

Қандай түсініктерді игереді/Иметь:  зат атауларын,жыл мезгілдерінің атауларын игереді,айырмашылығын түсінеді;

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері/Уметь :  жұппен , топпен жұмыс істеуге дағдыланады.