Food and drink

АСҮ №15 мектеп- интернаты

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Demonstrative lesson:

Food and drink

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Teacher: Akhmetova K.K.

 

 

Алматы 2018

 

Күні:

Сыныбы: 6

Сабақтың тақырыбы: Food and drink
Сабақтың мақсаты:
• Оқушыларға саналатын және саналмайтын зат есімдер туралы мәлімет беру; тағамдар мен сусындардың оқылуын, жазылуын, айтылуын меңгерту; өз ойларын айтуға үйрету.

Сын тұрғысынан ойлай отырып, оқушыларды ағылшын тілінде тағамның атауларын үйрету арқылы сөздік қорларын молайту.
Дереккөздер мен жабдықтар:  Интерактивті тақта, маркер, смайликтер, бағалау парақшалары
Күтілетін нәтиже:
• Оқушылар тағамдар мен сусындарды ағылшын тілінде айта алады, жаза алады, оқи алады; саналатын және саналмайтын зат есімдерді ажырата алады, оларға мысалдар келтіре отырып, сөйлемдер құрастыра алады, ағылшын тілінде өз ойын жеткізе алады.

Оқушылар іс-әрекеттер барысында  бірін-бірі және өзін-өзі  бағалау арқылы ізденімпаздыққа, жауапкершілікке үйренеді.

Түйінді ой

«Ас — адамның арқауы»

Сабақтың тапсырмалар мен әдістері Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті Уақыты Пайдаланған

ресурстар

I 1.Психологиялық ахуал

« Шаттық шеңбері».

 

Сәлемдесу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. «Досқа тілек»әдісі арқылы бір- біріне тілек тілету.

Топта талқылауға берілетін сұрақтар:

—  And now children, look at the blackboard and say.

S What do you see in the picture?

S You are right. So you see that the theme of our lesson is Food and drinks

Слайд 1

Балалар бір- біріне ағылшын тілінде тілектер тілейді.

Барлық оқушылар қатысады.

Сұраққа жауап беру арқылы жаңа тақырыпты табады

 

— We can see in this picture some foods and drinks

Оқушылар дәптерлеріне бүгінгі күнді, жаңа тақырыптың атын жазып қояды

 

4 мин.

 

Интербелсенді тақта

Дәпер,қалам

2.Топқа бөлу.

«Домино» әдісі

«Домино» әдісі арқылы топқа бөлу. Оқушыларға бір жағына сөздер жазылған, екінші жағына суреттері салынған доминолар таратылады. Оқушылар қолдарындағы доминоларды біріктіру арқылы fruits, drinks  деген екі топқа бөлінеді. Домино етіп жасалған үлестірмелі қағаздар.
II Сәйкестендіру Слайд 2 Суреттер арқылы жаңа сөздермен таныстыру

tomato- қызанақ, sugar — шекер, water — су,

Juice — шырын, meat  — ет,milk — сүт,

bread – нан, butter-май, hamburger -гамбургер

biscuits –печенье,chips -чипс,

carrot- сәбіз, banana- банан, orange-

апельсин, apple -алма, — pear- алмұрт,egg- жұмыртқа, potato- картоп, cheese — ірімшік, tea-шәй,coffee – кофе

Суретшіге  қолтаңба қоюға көмектес (сәйкестендіру)

Оқушылар көкөністердің, сусындардың, жемістердің оқылуы мен аудармасын сөздік дәптерлеріне жазып алады.

Тағамның түрлерінің жазылуы мен  суретін тауып сәйкесінше  қасына орналастырады. Қайсы топ алғашқы болып аяқтаса, жеңімпаз сол топ болады. Топ мүшелері смайлдар арқылы бағаланады.

3 мин. Интербелсенді тақта

Суреттер

смайликтер

 

 

  Мағынаны тану Слайд 3 Грамматиканы меңгерту. Грамматика саналатын және саналмайтын зат есімдер туралы.

Look at the sentences. Why is there no -s on sugar? Why is there an -s on apples? Can we count apples? Can we count sugar?

Әр топқа саналатын және саналмайтын зат есімдерге байланысты 2 сөзден беріледі.

Дарынды оқушылар сұраққа жауап бере отырып, грамматикалық ережені шығарады. Сосын сол сөздерге жеке-жеке сөйлемдер құрастырады.

10 мин. Маркер

А4

 

III «Ротация » әдісімен грамматиканы қорытындылайды. Слайд 4

Exercise 2 p42

Басбармақпен ынталандырамын.

Саналатын және саналмайтын зат есімді 2 бағанға бөліп жазады 3 мин.

 

Интербелсенді тақта

 

IV «Тұжырымдамалық кесте» әдісі. Слайд 5

Тағамдарға байланысты тұжырымдамалық кесте беріледі.

-отшашу арқылы ынталандырамын

 

Оқушылар кестені толтырады.

 

Fruit vegetables drinks Other food
oranges      

 

Оқушылар басқа топтардың жазған кестелерін тексеріп, қателерін түзейді.

 

5 мин.

 

 

Постер, маркер

 

fruit Veg-s Drin

ks

Other food
Oran

ges

     
V Сергіту сәті. Караокемен ән қою.. Оқушылар караокемен ән салады. 4 мин. Бейнетаспа
VI «Түртіп алу» әдісі

бойынша мәтінді меңгеру.

Мәтінмен жұмыс. Kazakh traditional food

In Kazakhstan people eat a lot of meat. Their traditional food is the Kazakh meat. Kazakh people are very hospitable. When they invite guests they also cook beshbarmak, kuyrdak. They have some traditional milk products. They are kurt, irimshik.  Their traditional drinks are kymyz, shubat. These drinks are very useful for our health.

 

Оқушылар мәтінді топта оқи отырып, білетін сөздерін – V белгісімен, жаңа сөздерді — + белгісімен, тереңірек білгісі келетін сөздерді -? белгісімен белгілейді. Жаңа сөздерді дәптерлеріне түртіп алады. 10мин Кеспе қағаздар

Дәптер , қалам, магнит,

смайликтер, стикерлер.

IX «Серпілген сауал» әдісі (жұппен жұмыс) Жұптарына қандай тағамдарды /сусынды ұнататыны, қандай тағамдарды/сусынды  ұнатпайтыны туралы және неліктен деген сұрақ қояды, сұрақтарға жауап береді осы тақырып аясында ойталқы жасап, өз идеяларын ортаға салады

 

Жұптарына сұрақ қояды, сұрақтарға жауап береді осы тақырып аясында ойталқы жасап, өз идеяларын ортаға салады

О 1-

What’s your favourite food ?

What’s your favourite drink?

Why do you like it?

What food don’t you like and why?

 

2 мин.  
X Кері байланыс Тақтаға алма ағашының макеті ілінеді. Оқушыларға қызыл алма жасыл алма, сары алмалар таратылады. Қызыл алма сабақты түсінгенін, жасыл алма орташа меңгергенін, сары алма түсінбегенін білдіреді. Оқушылар алма ағашына алмаларды жабыстырады. 2 мин. Алма ағашының макеті, қызыл, жасыл, сары алмалар.
XI Бағалау Бағалау парақшаларын таратамын Бағалау парақшаларын толтырады 1 мин. Бағалау парақшалары
XI Үйге тапсырма Your homework will be the following: At home you should make up your menu and answer for these questions.

What’s the popular food in your family?
How often does your family have the Kazakh meat?
What other meals do people have in your country?

So our lesson is over. Thank you for your lesson. You are hard — working children. I’m satisfied with you. Never forget we are what we eat. If you want to be healthy, nice, strong, try to use healthy food, avoid junk one.

 

Сұрақтарға жауап бере отырып, отбасының сүйікті тағамдары туралы эссе жазу. 1мин Интербелсенді тақта