Ежелгі   Македония

Пәні:

Ежелгі  дүние  жүзі  тарихы

Сыныбы

«6» А

Күні:

19.04.2017  жыл

Пән  мұғалімі:

Сатылғанов Б.Б

Сабақтың  тақырыбы:Ежелгі   Македония
Сабақтың  түрі:аралас  сабақ
Сабақтың  мақсаты:Ежелгі  Македония  тарихымен, табиғат  жағдайларымен,шаруашылығымен,басқару  жүйесімен, Александр  Македонскийдің  даңқты  жорықтарымен  таныстыру.
Күтілетін  нәтиже: Ежелгі  Македония  тарихы, табиғат  жағдайлары,шаруашылығы,басқару  жүйесі, туралы  ақпарат  алып Александр  Македонскийдің  даңқты  жорықтарымен  танысу  арқылы  мемлекет  тарихы  туралы  білімдерін  кеңейтеді..
Сабақтың   әдіс-тәсілдері: «Сұрақтар  жаңбыры»  тәсілі, «4  сурет  1  сөз»  тәсілі,  «ЖИГСО» тәсілі,  «Кластер»  тәсілі,  «Т  кестесі»  тәсілі,   «Сәйкестендіру  тесті»  тәсілі
Сабақтың  көрнекілігі:интерактивті   тақта,  карта, оқулық, қима   қағаздар
Сабақтың  кезеңдері Мұғалімнің    іс-әрекеті Оқушының   іс-әрекеті
I.Ұйымдастыру кезеңі

(1  мин)

  Геометриялық  фигура  арқылы   2-топқа  бөлемін Оқушылар  2-топқа  бөлініп  отырады.
II.Үй тапсырмасын  сұрау.(6  мин)

 

Білу «Сұрақтар  жаңбыры» тәсілі

1-топ

1.Олимпия  ойындары  кезінде   тыйым   салынды (Грек қалаларының  өзара  соғысына)

2.Тұңғыш   Олимпия  ойындары  б.з.б қай  жылы  өтті  (б.з.б 776 жылы)

3.Грекше   театр

(ойын көрсететін  алаң)

4. «Бұғауланған  Прометей» трагедиясының   авторы (Эсхил)

5.Грекше  трагедия

(текелер  әні)

2-топ

1.б.з.б V-ғасырда  өмір сүрген   грек  жазушысы  (Софокл)

2.Грек  театрларында  комедиялары  жиі  қойылған (Аристофан)

3.Грекше  комедия

(көңілді  шаруалар   әні)

4.Гректер  қалдырған  сәулет  өнерінің үш стилін  ата (коринфтік,дорийлік,ионийлік,)

5.Жасаған  туындылары  әлемдік  мәдени  мұраға  айналған  мүсінші (Фидий)

 

Оқушылар  берілген  сұрақтарға  жауап  береді.
(2  мин)   «4  сурет  1  сөз»  тәсілі Оқушылар  интерактивті   тақтадан  көрсетілген  сурет  арқылы  жаңа  тақырыпты   ашады
III.Жаңа  сабақ

(10  мин)

Түсіну «ЖИГСО» тәсілі Оқушылар  жаңа  тақырып  бойынша  берілген  материалды  жеке оқиды жұптасып, топтасып   талқылайды.
(10  мин) Қолдану «Кластер»  тәсілі Оқушылар  берілген  тапсырманы  топта  талқылап   тақтаға  шығып  қорғайды.
 

 

 

IV. Сабақты  бекіту

(8  мин)

 

 

Талдау

 

 

 

1-топ   «Т  кестесі»  тәсілі

2-топ   Картамен  жұмыс

 

 

 

1.Оқушылар   А.Македонский  туралы  мәліметтерді  топтастырып   жазады

2.Оқушылар  карта  көмегімен  мемлекет  туралы  сипаттама  береді.

V. Сабақты  қорытындылау

(5  мин

 

 

 

 

Жинақтау

 

 

 

 

 

 

II  Филипп   Македония
Александр  Македонский   Вавилон
Балқан  түбегі   Александр   Македонский
Александр  Македонский   Ақша  реформасы
б.з.б  325   Буцефал
Аристотель   б.з.б  356-323
II  Филипп   Александр  Македонский
б.з.б  323   б.з.б  382-336

Сәйкестендіру  тесті

Оқушылар  берілген  тапсырманы  жеке  орындайды

 

 

 

 

 

 

 

VI.Бағалау

(1 мин)

 

Бағалау Өзін-өзі  бағалайды.

 

Әр  оқушы  сабақ  барысында  өзіне  баға  қойып  отырады.
VII.Үйге  тапсырма

(1 мин)

§29 Ежелгі  Македония    оқып  келу

А.Құнанбаевтың  «Ескендір»   поэмасынан   үзінді   жаттау.

Кері  байланыс

(1  мин)

Маған……….қызық   болды

Маған………қиын  болды

Келесі   сабаққа ұсынысым……….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Мәншүк  Мәметова  атындағы  шағын  орталықты   орта  мектебі»

коммуналдық   мемлекеттік   мекемесі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(ашық  сабақ)

 

 

 

 

 

 

Орындаған:

тарих  пәнінің  мұғалімі

Сатылғанов  Б.Б

Сыныбы:6 «а»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бәйдібек   ауылы

2017  жыл