Векторлық суреттерді құру (сабақ 2)

Сабақтың жоспары

Ұзақмерзімді сабақ жоспары: 6.2В Компьютерлік графика

 

Күні:04.12.2018

 

Сынып: 6

Мектеп: Абай атындағы қом

 

Мұғалім аты-жөні:Самсакова Г

 

Қатысқандар саны:

қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы Векторлық суреттерді құру (сабақ 2)
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)  6.2.2.2 векторлық суреттерді құру және өңдеу
Сабақтың мақсаты векторлық суреттерді құру және өңдеу
Бағалау критерийлері Графикалық редакторды қолдану арқылы векторлық графиканы құра алады
Тілдік мақсаты

 

Оқушылар:

Векторлық графиканың тағайындалуын атай алады.

Векторлық суретті құру үшін құралдарды атай алады және оларды қолдану принципін сипаттай алады.

Пәнге тән лексика мен терминология:

Растрлық сурет, Векторлық сурет, пиксель, графикалық примитив, бұрмалау, графика сапасы, файл көлемі, ұлғайту.

Хаттар мен диалогтарға арналған пайдалы сөйлемдер:

Векторлық графиканың функциялары…

Осы суретті құру үшін … қолдану қажет

Сабақтың тақырыбы Ынтымақтастық, тиімді байланысқа түсу дағдыларын білім беру, нақтылап айтқанда, жұптық және топтық жұмыс арқылы дамыту.
Пәнаралық байланыс Практикалық тапсырманы орындаған кезде бейнелеу өнерімен байланысты.

Бағдарлама интерфейсін қолданған кезде ағылшын тілімен байланысты.

Алдын ала білімдер

 

Оқушылар геометриялық примитив негізінде қарапайым векторды құру дағдылары, векторлық суретті құруға арналған редактордың құралдары мен командалардың тағайындалуы мен принциптерін біледі

 

Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жұмыстары

 

Ресуртар
Сабақтың басы

0-5

1.    Стартер. Мұғалім өткен сабақ бойынша сұрақтар қояды.

 

1. Векторлық графикада суреттер не арқылы құрылады?

2. Масштабтау суреттерге қалай әсер етеді?

Презентация. Слайд 2

 

Сабақтың ортасы

6-12

 

 

 

13-37

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мұғалім векторлық суреттерді редактілеу әдістерін көрсетеді: көшіру, бұру, айналдыру. Басты фокус: векторлық графикада суретті қалай жеңіл масштабтауға болады.

 

Мұғалім суретті қарастыруды ұсынып, оларды құру үшін қолданылған қандай командалар мен құралдар туралы топта талқылауды ұсынады. Талқылауды әр топтың қатысушылары бір бірінің жауаптарын толықытырып және дұрыстайтын етіп ұйымдастыру қажет.

 

Мұғалім тәжірибелік жұмысты орындауды ұсынады: Жаңа Жылдық ашық хатты құру. Оқушылар:

берілген суреттердің біреуін ойната алады;

суретке өз элементтерін қоса алады;

өз ойы бойынша суретті құра алады.

 

Тәжірибелік жұмысты орындаған кезде қажет болған жағдайда мұғалім кейбір оқушыларға жеке көрсетуі мүмкін.

презентация. Слайд 3-4

 

 

 

Презентация. Слайд 5-8

 

 

 

 

Қосымша

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

38-40

5. (С) Рефлексия «Жетістік баспалдағы».  Мұғалім оқушыларға сабақтың аяғына қай баспалдақта екенін анықтауды ұсынады.

 

·      Тапсырманы орындай алмадым

·      Аздап қиналдым

·      Тапсырманы орындай алдым

 

Презентация. Слайд 9

Дифференциация – Сіз қандай әдіспен көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?  Дарынды оқушылар алдына қандай мақсаттар қоюды жоспарлайсыз? Бағалау – оқушылардың материалды ұғыну деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Бағалау әр оқушының орындаған тапсырмалары бойынша жүргізіледі.

Денсаулық және техника қауіпсіздігін сақтау

ЕТ, эргономика кабинеттерінде ТҚ ескерту

Сабақ барысында оқытудың белсенді әдісін пайдалану.

Дифференциация тапсырмаларда көрініс табады.

АКТ-нің дамыған дағдылары бар оқушыға бағытталған бағдар бар.

 

Өзін-өзі бағалау, бірін-бір бағалау.

Мұғалім бағалайды

ӘК-мен жұмыс.

ТБ негізгі ережелері

  Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаты/оқыту мақсаты шынайы болды ма?

Барлық оқушылар оқыту мақсатына жетті ме?

Егер жоқ болса, неге?

Сабақта  дифференциация дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақытша кезеңдері көтерілді ме?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды және неге?

Бұл бөлімді сабақ барысында оқушылардың ойлануы үшін пайдаланыңыз. Сабағыңыз туралы ең қажетті сұрақтарға сол бағанада жауап беріңіз.  
   
  Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспекті жақсы өтті (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

 

2:

Сабақ барысы жақсартуға не мүмкіндік берер еді (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

 

2:

Сабақ барысында мен сынып туралы, олардың жетістіктері туралы не анықтадым/келесі сабақтарда неге көңіл бөлу керек, жеке оқушылардың қиыншылықтары?

 

 

 

Тексерген :                   Батталғазиева Ш