Жидебайға  саяхат

Сабақ: Қазақ тілі Мектеп: №7 мектеп-лицейі
 Ұзақ мерзімді жоспар тарауы  

5.10.3. Саяхат  және  демалыс

Күні: 07.03.2018 ж Мұғалімнің  аты-жөні:Турсынбаева Алмагул Махмудовна
 Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар:
 Сабақтың  тақырыбы:  

Жидебайға  саяхат

 

 Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: О3. Хат, хабарлама, жарнама, нұсқаулық  хабарландырудың құрылымы  мен рәсімделуі арқылы жанрлық  ерекшеліктерін ажырату
Сабақ  мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады:

— мәтінді түсініп оқиды, жанрлық  ерекшелігін  ажыратады;

— хабарландыру, хабарлама, жарнаманың  құрылымы  мен рәсімделуін біле  отырып, жазады;

— сан есімнің  есептік, реттік, жинақтау түрлерін мағынасына қарай ажыратады, талдайды.

Оқушылардың  көпшілігі  орындай  алады:

Тақырыпқа  байланысты  өз ойларын, пікірлерін білдіреді.

Кейбір  оқушылар  орындай   алады:

Жарнама, хабарландыру, хабарламаны  өмірмен  байланыстыра  сипаттай  алады.

Бағалау критерийлері:

 

Білім  алушы:

1. Мәтінді  оқып, сан есімнің  реттік, есептік, жинақтық  түрлерін табады

2. Жарнама, хабарландыру, хабарлама құрылымын  сақтап жазады, жанрлық ерекшеліктерін  анықтайды

Тілдік мақсат: Оқушылар  орындай  алады:

— Жидебайға  саяхат тақырыбына қатысты  негізгі  ұғымдарды біледі

— Мәтін  арқылы  ұлттық  көрнекті  тұлғаларды  таниды

Пәнге   қатысты    сөздік  қор  мен   терминдер:

Қорық, кесене, мұражай,  жарнама,  ақпарат  және  туристік  агенттіктер

Талқылауға арналған сұрақтар:

Қазақ  халқы  Жидебай  жерін  неге қастерлейді?

Пәнаралық  байланыс: Қазақ әдебиеті, тарих, география
Тақырып  бойынша  алдыңғы бөлім : Есептік, реттік, жинақтық сан  есімдер туралы  біледі.

Хабарлама, жарнама, хабарландыру  құрастырып  жаза  алады.

Құндылықтарға  баулу: Сын  тұрғысынан  ойлау, қарым-қатынас  жасау қабілеті, өзгелердің  көзқарасына  құрметпен қарау. Мәңгілік ел, Рухани  жаңғыру  идеясы  негізінде  туған жерді қастерлеу
 

Сабақтың  барысы

Сабақтың жоспарлан-ған  кезеңдері   

 

Жоспарланған   жұмыс   түрлері

 

     Ресурстар
Сабақтың басы:

2 минут

1. Ұйымдастыру кезеңі: 

Оқушылармен  амандасу, түгелдеу

 

 
6  минут

 

 

 

Үй  жұмысын сұрау:

1. Берілген  тапсырма  бойынша  сан  есімнің  есептік,реттік, жинақтық  түрлеріне  талдау  жасайды.

2. Хабарлама, хабарландыру, жарнаманың  анықтамаларын  айтады.

ҚБ: Бағдаршам  арқылы  бағалайды.

 
Сабақтың ортасы:

2 минут

Жаңа сабақ:

1. Топқа  бөлу: Үш түсті  парақшалармен  үш топқа  бөлінеді.

1-топ: Туристік  агенттік

2-топ: Ақпараттық агенттік

3-топ: Жарнама  агенттігі

Қызыл

Сары

Көк түсті қағаздар қиынды-

сы

2 минут Ойшақыру: Жидебай жері туралы видеоролик көрсетіледі.  

Видео

ролик

    10  минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 минут

 

 

 1-тапсырма:  ( Т )

Мәтінді оқып, есептік, реттік, жинақтық  сан есімдерді ажыратыңдар, тірек  сөздерді  табыңдар.

Дескриптор:

Білім  алушы:

мәтінді оқиды;

— тірек сөздерді жазады;

— сан есімдерді мағыналық түріне ажыратады.

Мәтін

 

 

ҚБ: Топтар  өзара  бірін-бірі  критерий бойынша  бағалайды.

 

 

 

 

Парақша-

лар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3  минут

2-тапсырма:  ( ЖЖ )

«Жарнама  агенттігі»  тобы:

Сан есімдерді қатыстыра отырып, Жидебайға жарнама жасаңдар.

«Туристік агенттік»  тобы:

Сан есімдерді  қатыстыра отырып, Жидебайға саяхатқа шақыру туралы  хабарландыру жазыңдар.

«Ақпараттық  агенттік»  тобы:

Жидебайға  жасалған  саяхат  туралы  хабарлама  жазыңдар.

Дескриптор:

Білім  алушы:

— сан есімдерді қатыстыра отырып жазады

— сыныпта  оқиды

ҚБ:  «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы  бағаланады.

 

 

 

Флипчарт

Маркер-лер

 

  

 

  9 минут

 

 

 

 

 

 

 

2 минут

 

3-тапсырма:    (Ж)

Семантикалық  картаны толтырыңдар

         Жанрлық

           түрі

 

Стиль-

дік  түрі

 

 

Жарнама

 

Хабарландыру

 

Хабарлама

Ресми  стиль

 

     
Публицистикалық  стиль      
Ғылыми  стиль

 

     
Көркем әдебиет

стилі

     

Дескриптор:

Білім  алушы:

— жанрлық  түрлерін ажыратады

— мұғалім кестені кілт бойынша тексереді.

ҚБ:  Мұғалім   ауызша  бағалау  жасайды. 

 

 

 

кестелер

 

Сабақтыңсоңы:

 

 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақты  бекіту:

4-тапсырма:  (Ж)

«Буриме» әдісі арқылы өлеңді аяқтап жазыңдар.

————————-барамын.

————————-аламын.

————————-табамын.

————————-жанамын.

Дескриптор

Білім алушы:

— өлең  шумағын  құрастырады

— сыныпта  оқиды.

ҚБ:  Мұғалім  ерекше  ақынды  мадақтайды.

 

 

 

 

парақша

1 минут

 

Үй  тапсырмасы:

Жидебай  мен Қорқыт кесенесін салыстыру

 
Рефлексия

 

3 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Жұптық жұмыс
  Топтық жұмыс  
    Үй жұмысы  
Жеке жұмыс

А                   Б                       А                     Й             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор

Білім алушы:

— сабақтың ұнаған кезеңдеріне  сәйкес түстерді жапсырады

—  өзін- өзі  бағалайды

ҚБ:  Мұғалім  ерекше  ақынды  мадақтайды.                

 

 

 

 

 

 

Төрт  түсті

стикер

 Қосымша

  ақпарат

  Жидебай батыр, Жидебай  кесенесі, Жидебай қорығы, Абай  мұражайы туралы  ақпараттар

 

  Саралау – оқушыға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

 

Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс