Үшбұрыштарды шешуде косинустар және синустар теоремасын қолдану. Тест..
Бекітемін
Пән мұғалімі Пәні Геометрия Класы 9ә Күні
Сабақтың тақырыбы Үшбұрыштарды шешуде косинустар және синустар теоремасын қолдану. Тест..
Сабақтың мақсаты | Үшбұрыштарды шешуде косинустар және синустар теоремасын қолдану
Есептер шығару барысында синустар теоремасын пайдаланудың тиімді әдістерін меңгеру. Сырртай сызылған шеңбердің радиусын табу бірлесе жасай білуге дағдыландыру |
|||
Күтілетін нәтиже | Теоремаларды, формулаларды тиімді пайдалана алады
сыни ойлайды бірлесе жұмыс жасай алады. |
|||
Түінді идея | Формулаларды дұрыс қолдана біледі, дәлелдейді | |||
Сабақтың әдіс—тәсілдері | Рефлексия. «Комплимент» , «Көңіл күй « | |||
Кіріктірілген модуль | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, диалог, оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау , АКТ, Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Талантты және дарынды балаларды оқыту. | |||
Сабақтың кезеңдері | Мұғалімнің іс—әрекеті | Оқушының іс—әрекеті | Бағалау | Ресурстар |
Уақыт | Сабақ барысы | Міндеттері
|
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Әдіс-тәсілдер | ||||||
2 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі
|
Психологиялық
ахуал орнату. |
Амандасу. Оқушыларды түгендеу.
Оқушылар қиылған бөліктері бойынша суретті жинау арқылы топқа бөлінеді. Сурет жинақталғанда онда жазылған тапсырманы орындайды |
Амандасады. Жоқ оқушыларды атайды. | Диалогттік оқыту | ||||||
3 мин
|
Тақырыпқа шығу.
|
а) Еске түсіріп, ой қозғауға түрткі болу. | — Мақсатымыз қандай болады деп ойлайсыздар? | Сабаққа сәйкес келетін мақсаттарды атайды. | СТО (миға шабуыл)
Диалогтік оқыту. |
||||||
5 мин
|
Білу | Өткен тақырыпты еске түсіріп, қайталау | — Синустар, косинустар теоремасын қай уақытта және не үшін пайдалана алатын едік??
|
— Оқушылар әрбір формуланы естеріне түсіреді | СТО,
Диалогтік оқыту. |
||||||
10мин | Түсіну | Оқылымның мәнін түсіну, өмірмен тығыз байланысын түсіну | — Бұл тақырып неліктен пайда болған?
Талқылай отырып өмірмен сәйкестендіру үшін ғаламтордан осы тақырыптың шығу тарихын қарайықшы
-Не үшін енгізілген және қай салаларда пайдаланылған? |
Оқушылар (жұппен) ғаламтордан мәліметтерді тауып, оқып ой бөліседі.
ü енгізгенін анықтайды. |
СТО, жұппен жұмыс,
көшбасшылық, формативті бағалау, оқыту мен оқуда АКТ пайдалану |
||||||
7 мин | Қолдану. | Ережелерді, формулаларды есеп шығаруда пайдалану | Әр формуланы пайдаланып шығуға бір-бір есептен беріледі | Есептерді формулаларды пайдалана отырып топпен шығарады | Жас ерекшелігіне байланысты тапсырмалар | ||||||
1мин | Сергіту сәті | Жалғасын табу | |||||||||
5 мин | Тәжірибеден өткізу мақсатында тапсырма беру | — Синустың теоремаларының мағызы неде? | Оқушылар берілгендердің мәндерін ажырата отырып, саралайды. маңызына тоқталады. | Диалогтік оқыту,, бағалау | |||||||
8 мин | Жинақтау | Тақырып бойынша барлық мағлұматтар еске түскенін анықтау үшін тест тапсырмасын алу | — Тақырыпты талдадық, тарихын білдік, формулаларды қайталауға есептер шығардық,
енді қандай тапсырма орындалмай қалды ? Әр оқушыға тест тапсырмасы беріледі 1. , болатын ABC тік бұрышты үшбұрышына сырттай сызылған шеңбердің радиусын табыңыз. A) 1 B) C) 2 D) E)
2. Радиусы 10-ға тең шеңбердің центрінен ұзындығы 12-ге тең хордасына дейінгі қашықтықты табыңыз. A) 6.B) 8.C) 10.D) 9. E) 12. 3. Үшбұрыштың төбелері берілген. Үшбұрыштың бұрыштарының косинусын есептеңіз. А) В) С) Д) Е) .
|
Оқушылар өмірмен байланысты есептер шығаруға ұсыныс жасайды.
Оқушылар орындайды. |
Дарынды және талантты оқушылармен жұмыс. | ||||||
4мин | Бағалау.
. |
Берілген тапсырмаларды бағалау
Үйге №267 |
«Топпен жұмыс», «Жұппен жұмыс»бағалау парағы бойынша бағалайды. Сабақты қорытындылап, баға қою. Рефлексия. «Комплимент» Комплимент-мақтау; Комплимент жұмыс жасауын мадақтау; Комплимент —рахмет |
«Топпен жұмыс», «Жұппен жұмыс»бағалау парағы бойынша бағалайды. Оқушылар сабақтағы іс-әрекет бойынша өз ойларын айтады.
|
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау | ||||||
Не сәтті өтті? |
|
||||||||||
Не сәтсіз өтті? |
|
||||||||||