«Менің жанұям»

 

Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы

Күні, айы, жылы: 04.10.2018ж.

Білім беру саласы: Шығармашылық

Бөлімі: Сурет салу

Тақрыбы: «Менің жанұям»

Мақсаты:

 Білімділік:

Дамытушылық: бір қатарда орналасқан заттарды санай білуге жаттықтыру.

Тәрбиелік: Бір біріне деген сыйластыққа, адамгершіліккке тәрбие Білімділік:Балаларға отбасы және отбасы мүшелері туралы білімін жетілдіру.

Дамытушылық:Сөйлем құрап айтуға, дыбыстарды анық, таза жеткізе білуге дағдыландыру.

Тәрбиелік:Отбасында үлкендерді сыйлап, кішілерге қамқор болу сияқты әдептілік қағидаларын сақтай білуге тәрбиелеу.

Қызмет кезеңдері Тәрбиешінің қызметі Балалардың қызметі
Мотивациялық қозғаушылық Кәне-кәне, тұрайық,
Үлкен шеңбер құрайық.

— Балалар біз неге ұқсадық?
— Күнге, киіз үйге, допқа ұқсадық па?
— Балалар біз қандаймыз?
— Шұғылалы таңдаймыз.
— Балалар алақанымыздың жылуын сезіндік пе?
— Кәне, ендеше апайларымызға, жақсы тілектерімізді айтайық

Арайлап таң атты,
Алтын сәуле таратты.
Армысыздар қонақтар.

 

 

 

Балалар шаттық шеңберін құрып, көңілді күйде өлең жолдарын тәрбиешімен бірге қайталап қимылмен орындайды.

Ұйымдастырушы ізденуші — Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
— Қазір қай ай?
— Аптаның қай күні?

— Балалар, қараңдаршы, бүгін бізге Қуыршақ Айсана қонаққа келді. Ол өзімен бірге отбасының суретін ала келіпті. Ол өзінің отбасы туралы әңгімелеп берулеріңді өтініп отыр.

— Айсанаға көмектесеміз бе?

— Бұл суретті қалай атаймыз? Неліктен?

— Айсананың отбасы қандай екен? Тату-тәтті. Отбасындағы әр адам өз ісімен айналысып жатыр.

Сөздік жұмыс: отбасы, тату, мейірім

Сергіту сәті:

Саусақ жаттығуы:

Бір үйде біз нешеуміз?
Кел, ойнайық екеуміз.
Бас бармағым — әкем,
Балаң үйрек — анам.
Ортан терек — ағам,
Шылдыр шүмек — мен,
Титтей бөбек — сен.

— Балалар мен сендерге отбасыларың мен түскен фотоларыңды алып келіңдер деген болатынмын. Ендеше отбасыларына кезек берейік.

Ал енді балалар өз отбасылық суретімізді бояық.

Дидактикалық ойын: «Қай зат кімдікі?» Ойын шарты: мұнда балалар әжесіне, атасына,анасына, әкесіне, ағасына, апасына тиісті заттарды атауы керек)

-Күз

— қазан

-Бейсенбі

 

Балалар келісімдерін береді.

отбасы

Балалар назарларын суретке аударады.

.

 

 

 

 

 

 

Қайталайды: отбасы, тату, мейірім

 

Мәтінге сәйкес қимылмен орындайды.

 

Дайын отбасы үлгісіне балалар карандашпен , оң қолдарына алып, таңдаған түстерімен бояды

 

 

 

 

Балалар ойынға қызыға қатысады

Рефлексивті коррекциялаушы — Бүгін бізге қонаққа кім келді?

— Кімнің отбасымен таныстық?

— Айсананың отбасы қандай екен?

— Сен өз отбасыңды неге және не үшін жақсы көресің?

— Балалар мына сызба кестеге назар аударып,бірге қайталайық.

Сызба кесте:

Күн дегенім анам, әкем,
Ай дегенім әжем, атам,
Жұлдыздарым әпкем, ағам,
Амандығын олардың күнде тілеп жатамын. Сендердің отбасыларыңа татулық пен мейірімділік тілеймін.

Балаларды мадақтау.

Қуыршақ Айсана келді.

Айсананың отбасымен таныстық. Айсананың отбасы тату, мейірімді Балалар өз ойларымен жауап береді.

 

Балалар сызба кестедегі суреттер бойынша айтып қайталайды.

Күтілетін нәтиже

Нені біледі: Отбасы мүшелерін атай біледі.

Нені түсінеді:. Отбасы туралы біледі.

Нені меңгереді: Отбасы мүшелерінің суретін салады