Виет теоремасы

САБАҚ: алгебра Мектеп: Сағыз орта мектебі
Күні:  21.11.2018 ж Оқытушының аты-жөні: Б.Некесова
СЫНЫП: 8 сынып Қатысушылар саны: 16 Қатыспағандар: 0
Тақырыбы: Виет теоремасы
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Виет теоремасы және теоремаға кері теореманы білу, квадрат теңдеулерді түбірлердің қасиеттерін қолдану арқылы шешуді үйрену
Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар:Виет теоремасы және теоремаға кері теореманы біледі,түсініп есепке қолдануды үйренеді
Оқушылардың басым бөлігі:Виет теоремасы және теоремаға кері теореманы біледі, квадрат теңдеулерді түбірлердің қасиеттерін қолдану арқылы шешуді үйренеді.
Кейбір оқушылар:Тақырып бойынша ойларын ортаға  салып  есептерді шеше алады.
Тілдік мақсат Оқушылар:Ережелерді тұжырымдау арқылы математикалық тілде сөйлейді
  Негізгі сөздер мен тіркестер:квадрат түбір,квадрат теңдеу,квадрат теңдеудің түрлері, дискриминант, квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласы.
  Сыныптағы диалог/ жазылым үшін тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған  сұрақтар:

1)      Виет теоремасын толымсыз квадрат теңдеулерге қолдануға бола ма? Жауабын түсіндіріңдер

2)      1-сұраққа Виет теоремасына кері теоремаға қатысты қалай жауап беруге болады?

3)      Бір түбірі 0-ге тең болатын квадрат теңдеу құруға бола ма?

Жазылым бойынша:Виет теоремасын қолданып шешуге арналған тапсырмаларды орындайды.

Осыған дейінгі меңгерген білім № 7.5 есепті шығару
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз) Ресурстар
Басталуы

0-1 минут

 

4 минут

 

 

3 минут Ортасы

10-22 минут

 

22-26минут

 

а) Сәлемдесу

ә) Кәмпит түстеріне қарай топқа бөліну

Әр топқа ғалымдар аттары беріледі. Пифагор, Евклид, Виет .Оқушылар ғалымдардың ашқан еңбектерін еске түсіру арқылы, әрі  сол топтың мүшесі екендерін біледі.3  топтарға бөлінеді. Өз топтарының атын қорғайды.

«10 қадам » әдісімен Өтілген тақырыптар бойынша меңгерген термин сөздерді айтып шығады.

«Виет теоремасын» оқушылар дәлелдейді, формулалар мен қасиеттерін түсінеді, ережелерін ажыратады, формуланы қорытады,мәліметтер жинайды,талдау жасайды.

   2)«Жадыны дамыту жаттығулары » әдісімен топтар бір-біріне барып жинаған мәліметтерімен бөліседі, талдайды,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

27-33 минут

 

 

 

 

 

33-35 мин

 

 

 

35-38 мин

 

түсінеді . «Басбармақ» арқылы бірі-бірінің тұжырымдамалық картасын бағалайды. № 8.1

Есептер шығару

«Пифагор»     № 8.2  , /1,2/

«Евклид»  № 8.2 /3,4/

«Виет»  № 8.1 /5,6/  «Парталас тобыңа бір пікір»

сыни тұрғыдан ойлай алатын дарындылар таланттылар, қөшбасшылар анықталады және негізгі мәселелерге көңіл бөлуге үйренеді.

Есептерді талдайды,қателерін анықтайды,бір-бірін (геометриялық фигуралар) дөңгелекшелермен бағалайды.

Сергіту сәті «Бұл қандай фигура?»

Рефлексия: «ПОПС формуласы» топтар бірін-біріне пікірлері мен ұсыныстарын ауызша айтады. Смайликтермен көшбасшы анықтау

А-3 флипчарт,

маркер

 

 

 

 

-5ұпай

 

-4ұпай

 

-3ұпай

Аяқталуы

38-40 минут

 

Оқушылардың  жұмыстарына талдау жасаймын, мадақтау арқылы өз ұсынысымды  айтып, үйге№148 есепті беремін, жұмыс орыны жинастырылады Смаиликтер арқылы марапаттау
Қосымша ақпарат
Саралау – Көбірек қолдау

көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Анағұрлым қабілетті

оқушыларға жаттығуларды

күрделендіруді қалай

Бағалау — Оқушылардың

үйренгенін тексеруді қалай

жоспарлайсыз?

 

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері АКT байланыстары құндылықтар дағы байланыс

Сабақта оқу мен оқытудағы жаңа әдіс тәсілдерді қолдануда жоспарлаған әдіс-тәсілдерді тиімсіз жақтарын қайта жоспарлап,   бағалау арқылы әрбір оқушының қабылдау деңгейіне қарай  өзгерістер енгіземін.

А-147 В-147,149 С-147,149

Жетістік критерийлеріне сәйкес тапсырманы орындатып  мақсатқа жету үшін не сәтті, не сәтсіз болды бағалау арқылы немесе оқушылар дың кабылдау деңгейіне қарай бағалаймын  Практикалық жұмыс барысында техникалық қауіпсіздік ережесімен  таныстырып отыруды жоспарлаймын.

-5ұпай

-4ұпай

-3ұпай.

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары

шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары сəтті болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне

неліктен?

Өз сабағыңыз туралы рефлексияны төмендегі бос орынға

жазыңыз. Сол жақтағы бағанада келтірілген сұрақтардың

арасынан Сіздің сабағыңызға сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

 

Сабақ соңында  бағандағы сұрақтарға жауап жазыңыз

 

 

 

 

Қорытынды бағамдау  Сабақ соңында  бағандағы сұрақтарға жауап жазыңыз

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

1:

2: