Көшбасшының  тәлімгерлік  жүргізу бойынша жылдық  жоспары

                                                                                                                                             Бекітемін:

                                                                                                                  Мектеп  директорының м.у.а.:

_______________

«____»___________

 

Көшбасшының  тәлімгерлік  жүргізу бойынша жылдық  жоспары

 

Тәлімгердің аты-жөні: Айманбетова  Жұлдыз Бауыржановна

Тәлім  алушының аты-жөні: Байтилеуова Жанар Ілеспекқызы

 

Тәлімгерлік  бағдарламасының мақсаты: •  Тәлім алушымен сенімді қарым –қатынас құру,

•  Тәлім алушының қажеттігіне қарай кездесу ұйымдастыру,

•  Тәлім алушының   қызметкер  ретінде өсуіне назар аудару,

•   Тәлім алушының  кәсіби дамуына, шеберлігін шыңдауына қол  жеткізу

 

Барлық мақсаттарға қол жеткізудегі күтілетін нәтижелер: • Тәлім алушымен сенімді қарым –қатынас құрылады,

•  Белсенді тыңдай білуге, сұрақтар қоя білуге дағдыланады,

• Тәлім алушының   қызметкер  ретінде өседі,

• Тәлім алушы  кәсіби дамуға, шеберлігін шыңдауға қол  жеткізеді

Жұмыс тақырыбы Тәлімгерлік нәтижесі:
 

   Қыркүйек

 

  «Мұғалім не үшін өзгеру керек?» тақырыбында тәлімгерлік жүргізу

( кеңес)

Оқу үдерісінде мақсатқа бағытталған түрлі технологиялар мен пәнді оқытуда қолданылатын үрдістерді қолдана алады
Тәлім алушыға кәсіби көмек көрсету Тәлім алушының кәсіби білімі жетіледі
   Ықшам сабақ:

«Алты дағдыны қалыптастыру»

Тәлім алушы алты дағдыны біледі және әр сабақта оқушыларды дағдыландырады
Қазан
 

 

 

Кәсіби сұхбат:

Топтық, жұптық және жеке жұмысты тиімді жүргізуді үйрету

Сабақта топтық, жұптық және жеке жұмыстарды тиімді қолданады

 

Кәсіби сұхбат:

» Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді меңгеру»

 

Сабақтың барысында пайдаланылған әдіс-тәсілдерді қолдану жолдарын үйренеді.

Сабақтың өтілу барысында  әдіс-тәсілдерді тиімді пайдаланады

Сабақты зерттеуге үйрену.Сабақты жоспарлау, сабақта  тиімді әдіс-тәсілдерді  пайдалану

LS тәсілі арқылы нысаналы 2-ші сыныпты зерттеу

Жапондықтардың «Lesson Study» тәсілі бойынша бір сабақ жоспарын параллель сыныптарда жүргізеді, сабақтарды бірлесе жоспарлайды

 

 

    Қараша
Тәлім алушының сабағына ену

( бақылау,кәсіби әңгіме)

7 модуль элементтері мен жаңа әдіс-тәсілдерді қолданады,тәжірибе алмасады
Кәсіби сұхбат:

Тәлім алушымен отырыс

 

Бейресми кері байланыс орнату

 

 

Қалыптастырушы бағалаудың түрлерін қолдану оқушылардың  білім сапасын арттырады ма?

 

 

Күрделенген тапсырмалардың түрлерін  талдау және қолдану үшін  жоспарлау. Мұғалімдер сыни тұрғыдан ойлау тәсілдерін үйренеді, оқушылардың өз бетімен білім алу дағдысын дамытуда қалыптастырушы бағалауды тиімді қолдануды біледі
         Желтоқсан
Кәсіби әңгіме:

«Оқушыларды сын тұрғысынан ойлатудың тиімді әдіс-тәсілдерін  көрсету»

 

Сыни тұрғысынан ойлау модульінің әдіс-тәсілдерінің тиімді жолдарын меңгереді.

 

 

Коучинг-сабақ

Оқыту үдерісінде жаңа әдіс-тәсілдерді қалай пайдалануға болады  ?

Оқыту үдерісінде жаңа әдіс-тәсілдерді сабақ кезеңдеріне сай таңдай алады және тәжірибеде қолдана алады
                                                                                  Қаңтар
Кәсіби әңгіме:

Оқу үшін бағалау және оқытуды бағалау модулін оқу үдерісінде пайдаланудың тиімді жолдарын көрсету

Оқу үшін бағалау және оқытуды бағалау модулін оқу үдерісінде тиімді пайдаланады.
Кәсіби әңгіме:

«Нені өзгерттім және нені өзгертуге тиіспіз

Оқыту  мен оқу үдерісіндегі өзгерістерді анықтайды және сабақ барысындағы  жетістіктер мен кемшіліктерді белгілейді,  жол берілген кемшіліктерді саралап жою жолдарын іздестіруге ұмтылады
Коучинг-сабақ

Қалыптастырушы бағалауда  жұптық жұмысты қалай бағалауға болады?

Жұптық жұмысты бағалаудың тиімді тәсілдерін іріктейді.

 

 

 

Ақпан

 

Коучинг-сабақ

Кеңейтілген тапсырмалар  дарынды оқушылардың таным қабілеттерін арттыра ма?

Дарынды оқушылардың таным қабілеттерін арттыруда  кеңейтілген тапсырмаларды қолданудың  тиімділігін  анықтайды

 

Іс-әрекеттегі зерттеу жүргізу

Талантты және дарынды оқушыларды жандандыру үшін жекелеп оқыту

А,В,С оқушыларын анықтап оларға  зерттеу жүргізеді

Талантты және дарынды оқушылар үшін  тиісті зияткерлік тапсырмаларды енгізуге арналған тапсырмаларды  өзгерту әдістемесін игереді

Наурыз
Кәсіби әңгіме:

Оқытуда ақпараттық коммуникациялық технологияларды тиімді қолданудың әдіс-тәсілдерін үйрету

Оқытуда ақпараттық коммуникациялық технологияларды тиімді қолданудың әдіс-тәсілдерін меңгереді
Коучинг-сабақ

Оқыту үдерісінде оқушылардың « ЕХСЕL» кестесімен жұмыс жүргізу  АКТ құзырлығын арттыра ма?

Оқу үдерісінде  « ЕХСЕL» дің графикалық мүмкіндіктерін қолдана  отырып  диаграмманы құрастыра алады  және тәжірибеде жүзеге асырады
Сәуір
Коучинг-сабақ

Тиімді есептеу  стратегиялары оқушылардың сыни ойлау дағдысын дамыта ма?

Тиімді есептеу стратегиялары арқылы ойлау дағдысын дамытып,тәжірибеде жүзеге асырады.
БАҚ-на жариялау Мақаланы оқығандар бағдарламаның идеясымен және жасалған іс шаралармен танысады
Мамыр
Коучинг-сабақ

Қандай тапсырмалар қабілеті төмен оқушылардың сабаққа деген ынтасын арттырады?

Оқыту үдерісінде қабілеті төмен оқушылардың қызығушылығын арттыратын интербелсенді әдістерді таңдай алады
Тәжірибені жетілдіру жұмысын жоспарлау Тәжірибені жетілдіру жұмысын жоспарлауды жүйелей біледі.