§11. Көрсеткіштік теңдеу және олардың жүйелері
11-алгебра және анализ бастамалары
Сабақ №53-3
Күні: 18.01.2017 ж
Тақырыбы | §11. Көрсеткіштік теңдеу және олардың жүйелері | ||
Сілтеме | Алгебра 11- сынып, слайдтар «Замира»,электронды оқулық | ||
Жалпы мақсаты | Көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйесімен танысып, көрсеткіштік теңдеулерді шешудің тәсілдерімен таныстыру | ||
Міндеттер
|
1.Көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйесімен танысып, көрсеткіштік теңдеулерді шешудің тәсілдерімен таныстыру
2.Көрсеткіштік теңдеулерді шешу тәсілдерін меңгерту 3.Көрсеткіштік теңдеулерді шешу арқылы түбірін,бөгде түбірін таба білуге тәрбиелеу. |
||
Мұғалім үшін оқу нәтижелері | Оқуға бағыт-бағдар беру;
Топта жұмыс істеу арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу; Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау |
||
Әдіс- тәсілдер | Жұпта жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту | ||
Сабақтың түрі | Аралас сабақ | ||
Сабақтың көрнекілігі | тақырыпқа сай слайдтар, видеокамера, үлестірме парақтар, бағалау парағы, Е-кітапхана №1015, электрондық оқулық | ||
Күтілетін нәтиже | 1.Көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйесімен танысады, көрсеткіштік теңдеулерді шешудің тәсілдері үйренеді
2.Көрсеткіштік теңдеулерді шешу тәсілдерін меңгереді 3.Көрсеткіштік теңдеулерді шешу арқылы түбірін,бөгде түбірін таба біледі |
||
Дарынды,үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс | Дарынды оқушымен жұмыс. Есептеңдер.
6х+2 =243 Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс:Есептеңдер 14х =2744 |
||
Сабақ кезеңдері
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | бағалау |
Сабақтың басталуын ұйымдастыру
5 мин |
Психологиялық көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: жағымды эмоция орнату. Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар. Оқушыларды ң сабақққа қызығушылығын ояту,белсенділігін арттыру.
|
Оқушылар сәлемдеседі
Оқушылар тақтада орындайды |
Жақсы, жарайсыңдар |
БІЛУ
Қажетті өткен тақырыпты қайталау
5 мин |
№170-2 №173-2
|
Үй тапсырмасына берілген тапсырманы айтады. Топтағы оқушылар бір-бірінің дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп бір-бірлеріне баға қояды Үй-жұмысын тексеру. §11. Көрсеткіштік теңдеу. Теңдеу түрлері.№170-2 №173-2
Оқушылар мұғалімнің қойылған сұрақтарына жауап беріп сабақ тақырыбын,мақсатын ашады. |
|
Түсіну.
10 мин |
Анықтама: Айнымалысы дәреженің көрсеткішінде болатын теңдеуді көрсеткіштік теңдеу деп аталады.
Көрсеткіштік теңдеу екі тәсілмен шығарылады: 1) Бірдей негізге келтіру; 2) Жаңа айнымалы енгізу тәсілі. Бірдей негізге келтіру тәсілімен көрсеткіштік теңдеулерді шығару үшін келесі алгоритам қолданылады: теңдеудің екі жақ бөлігін де бірдей негізгі келтіру; теңдеудің сол жақ бөлігіндегі дәреженің көрсеткішін оң жақ бөлігіндегі дәреже көрстекішіне теңестіріп, алгебралық теңдеу алу; шыққан теңдеуді шешу; табылған түбірлерді берілген теңдеуге қойып, тексеру; Берілген теңдеудің шешімін жазу, Жаңа айнымалы енгізу тәсілімен көрсеткіштік теңдеулерді шығару үшін келесі алгоритмі қолданылады: Айнымалыларды жаңа айнымалымен ауыстыру арқылы алгебралық теңдеу алу; шыққан теңдеуді шешу; алгебралық теңдеудің табылған түбірлерін алмастырылған теңдікке қойып, алғашқы айнымалының мәндерін анықтау;; табылған мәндердің берілген теңдеуді қанағаттандыратынын тексеру Берілген теңдеудің шешімін жазу, |
Оқушылар түсінбеген сұрақтары болса қояды. | Бесбұрыш,төртбұрыш,үшбұрышпен бағалау |
Қолдану
Есептер шығару 10 мин |
Әр топтан жауап береді.Топпен бірігіп жұмыс жасайды.топтар бір-біріне көмектеседі.Тақатаға оқушы шығып есепті орындайды.
|
Жарайсыңдар!
Смайликтермен,бесбұрышш төртбұрышш үшбұрышпен бағалау |
|
Талдау 5 мин | Оқушылар мәтінмен танысып теңдеу құру арқылы тақтада орындайды | Жарайсыңдар!
Смайликтермен,бесбұрышш төртбұрышш үшбұрышпен бағаау |
|
Жинақтау
E-Learning. Е-кітапхана №1015 5 мин |
Оқушы компьютерде E-Learning кітапханасынан. Е-кітапхана №1015есепті компьютерде орындайды
|
Жарайсыңдар!
Смайликтермен қошеметтеу |
|
Бағалау 3 мин
Рефлексия 2 мин |
Оқушылардың жауап беру бойынша білімдерін бағалау.Үйге.№175-2 №176-2 |
11-алгебра және анализ бастамалары. №59-3
Дарынды оқушымен жұмыс. Есептеңдер. 6х+2 =243 ………………………………………………………………………………………………………………………………………….11-алгебра және анализ бастамалары. №59-3 Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс: Есептеңдер |
14х =2744
………………………………………………………………………………………………………………………………………….
11-алгебра және анализ бастамалары. №59-3
Дарынды оқушымен жұмыс. Есептеңдер. 6х+2 =243 ………………………………………………………………………………………………………………………………………….11-алгебра және анализ бастамалары. №59-3 Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс: Есептеңдер |
14х =2744
………………………………………………………………………………………………………………………………………….
11-алгебра және анализ бастамалары. №59-3
Дарынды оқушымен жұмыс. Есептеңдер. 6х+2 =243 ………………………………………………………………………………………………………………………………………….11-алгебра және анализ бастамалары. №59-3 Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс: Есептеңдер |
14х =2744
………………………………………………………………………………………………………………………………………….
11-алгебра және анализ бастамалары. №59-3
Дарынды оқушымен жұмыс. Есептеңдер. 6х+2 =243 ………………………………………………………………………………………………………………………………………….11-алгебра және анализ бастамалары. №59-3 Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс: Есептеңдер |
14х =2744
………………………………………………………………………………………………………………………………………….