§11.  Көрсеткіштік теңдеу және олардың жүйелері

11-алгебра және анализ бастамалары

Сабақ №53-3

Күні:  18.01.2017 ж

Тақырыбы §11.  Көрсеткіштік теңдеу және олардың жүйелері
Сілтеме Алгебра 11- сынып, слайдтар «Замира»,электронды оқулық
Жалпы мақсаты Көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйесімен танысып, көрсеткіштік теңдеулерді шешудің тәсілдерімен таныстыру
Міндеттер

 

1.Көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйесімен танысып, көрсеткіштік теңдеулерді шешудің тәсілдерімен таныстыру

2.Көрсеткіштік теңдеулерді  шешу тәсілдерін меңгерту

3.Көрсеткіштік теңдеулерді  шешу арқылы түбірін,бөгде  түбірін таба білуге  тәрбиелеу.

Мұғалім үшін оқу нәтижелері Оқуға бағыт-бағдар беру;

Топта жұмыс істеу  арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу;

Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау

Әдіс- тәсілдер Жұпта жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту
Сабақтың түрі Аралас сабақ
Сабақтың көрнекілігі тақырыпқа сай слайдтар, видеокамера,  үлестірме парақтар, бағалау парағы, Е-кітапхана №1015, электрондық оқулық
Күтілетін нәтиже 1.Көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйесімен танысады, көрсеткіштік теңдеулерді шешудің тәсілдері үйренеді

2.Көрсеткіштік теңдеулерді  шешу тәсілдерін меңгереді

3.Көрсеткіштік теңдеулерді  шешу арқылы түбірін,бөгде  түбірін таба біледі

Дарынды,үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс Дарынды  оқушымен жұмыс. Есептеңдер.

6х+2 =243

Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс:Есептеңдер

14х =2744

Сабақ кезеңдері

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті бағалау
Сабақтың басталуын ұйымдастыру

5  мин

Психологиялық көңіл-күйді  реттеу.   Мақсаты:  жағымды эмоция орнату. Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар. Оқушыларды ң сабақққа қызығушылығын  ояту,белсенділігін арттыру.

 

Оқушылар сәлемдеседі

Оқушылар  тақтада  орындайды

Жақсы, жарайсыңдар
БІЛУ 

Қажетті өткен тақырыпты қайталау

 

5 мин

№170-2 №173-2

                   

Үй тапсырмасына берілген тапсырманы айтады. Топтағы оқушылар бір-бірінің дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп бір-бірлеріне   баға қояды Үй-жұмысын тексеру. §11. Көрсеткіштік теңдеу. Теңдеу түрлері.№170-2 №173-2

Оқушылар  мұғалімнің  қойылған  сұрақтарына жауап  беріп  сабақ  тақырыбын,мақсатын  ашады.

 
Түсіну.

10 мин

Анықтама: Айнымалысы дәреженің көрсеткішінде болатын теңдеуді көрсеткіштік теңдеу деп аталады.

Көрсеткіштік теңдеу екі тәсілмен шығарылады:

1) Бірдей негізге келтіру;

2) Жаңа айнымалы енгізу тәсілі.

Бірдей негізге келтіру тәсілімен көрсеткіштік теңдеулерді шығару үшін келесі алгоритам қолданылады:

теңдеудің екі жақ бөлігін де бірдей негізгі келтіру;

теңдеудің сол жақ бөлігіндегі дәреженің көрсеткішін оң жақ бөлігіндегі дәреже көрстекішіне теңестіріп, алгебралық теңдеу алу;

шыққан теңдеуді шешу;

табылған түбірлерді берілген теңдеуге қойып, тексеру;

Берілген теңдеудің шешімін жазу,

Жаңа айнымалы енгізу тәсілімен көрсеткіштік теңдеулерді шығару үшін келесі алгоритмі қолданылады:

Айнымалыларды жаңа айнымалымен ауыстыру арқылы алгебралық теңдеу алу;

шыққан теңдеуді шешу;

алгебралық теңдеудің табылған түбірлерін алмастырылған теңдікке қойып, алғашқы айнымалының мәндерін анықтау;;

табылған мәндердің берілген теңдеуді қанағаттандыратынын тексеру

Берілген теңдеудің шешімін жазу,

Оқушылар  түсінбеген  сұрақтары болса  қояды. Бесбұрыш,төртбұрыш,үшбұрышпен бағалау
Қолдану

Есептер шығару

10 мин

Әр  топтан  жауап  береді.Топпен  бірігіп  жұмыс  жасайды.топтар  бір-біріне  көмектеседі.Тақатаға  оқушы  шығып  есепті  орындайды.

 

Жарайсыңдар!

Смайликтермен,бесбұрышш төртбұрышш үшбұрышпен бағалау

Талдау  5  мин Оқушылар  мәтінмен  танысып  теңдеу  құру  арқылы тақтада  орындайды Жарайсыңдар!

Смайликтермен,бесбұрышш төртбұрышш үшбұрышпен бағаау

Жинақтау

E-Learning.

Е-кітапхана №1015

5 мин

Оқушы компьютерде E-Learning кітапханасынан. Е-кітапхана №1015есепті  компьютерде орындайды

 

Жарайсыңдар!

Смайликтермен қошеметтеу

Бағалау 3 мин

Рефлексия 2 мин

Оқушылардың  жауап беру  бойынша  білімдерін  бағалау.Үйге.№175-2 №176-2    

 

 



11-алгебра және анализ бастамалары. №59-3

Дарынды  оқушымен жұмыс.

Есептеңдер.

6х+2 =243

………………………………………………………………………………………………………………………………………….11-алгебра және анализ бастамалары. №59-3

Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс:

Есептеңдер

14х =2744

………………………………………………………………………………………………………………………………………….

11-алгебра және анализ бастамалары. №59-3

Дарынды  оқушымен жұмыс.

Есептеңдер.

6х+2 =243

………………………………………………………………………………………………………………………………………….11-алгебра және анализ бастамалары. №59-3

Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс:

Есептеңдер

14х =2744

………………………………………………………………………………………………………………………………………….

11-алгебра және анализ бастамалары. №59-3

Дарынды  оқушымен жұмыс.

Есептеңдер.

6х+2 =243

………………………………………………………………………………………………………………………………………….11-алгебра және анализ бастамалары. №59-3

Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс:

Есептеңдер

14х =2744

………………………………………………………………………………………………………………………………………….

11-алгебра және анализ бастамалары. №59-3

Дарынды  оқушымен жұмыс.

Есептеңдер.

6х+2 =243

………………………………………………………………………………………………………………………………………….11-алгебра және анализ бастамалары. №59-3

Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс:

Есептеңдер

14х =2744

………………………………………………………………………………………………………………………………………….