Қадыр Мырза Әлі шығармалары

Қысқа мерзімді жоспар

Пəн: Əдебиеттік оқу Мектеп:
Күні: Мұғалім:

 

Сынып: 3 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:     Қадыр Мырза Әлі шығармалары
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 3.2.6.1 — Қадыр Мырза Әлі шығармалары арқылы әдебиеттік оқу сабағында функционалдық сауаттылықты арттыру жолдарын табу.
 

 

Сабақмақсаттары:

Барлығы:

Жаңа тақырыпты оқып, түсіне алады.

Көпшілігі:

Тақырыпты оқып,не жайлы екенін айта алады.

Кейбірі:

Тақырып жайлы тағы қосымша мағлұмат біледі.

 

 

 

Тілдікмақсат

Оқушылар орындай алады:

Түйінді сөздер мен жаңа сөздер мен жұмы сжасай алады, сыныптағы диалог, пікір алмасады.

Топтық жұмыста өз ойымен бөлісіп, белсенділік таныта алады.

Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі:

Көркем əдебиет пен ауыз екі тіл стильдері

Оқушылардың сұрақтарға жауап беру диалогы;

Оқушылардың топтық жұмыстағы диалогы;

 

 

Талқылауға арналған сұрақтар:

Миға шабуыл

1.Қадыр Мырза Әлі жайлы қандай ақпарат білесіңдер?

2.Қандайөлеңжолдарынбілесіңдер?

 

Ишара:

Қолдың бұлшықеттері, пантомимика арқылы, беттің бұлшықеттері арқылы

Алдыңғы оқу Марк Твен Батылдық əңгімесі. (сөзжұмбақ арқылы алдыңғы оқуды бекіту)
Жоспар
Жоспарланған уақыт есебі: 40мин. Жаттығу түрлері:

Кітаппен жұмыс,тақтамен жұмыс, топтық жұмыс, дəптердегі тапсырмалар.

Ресурстар ҚадырМырзаӘлітуралыслайд(презентация)

 

 

 

 

 

Басы

15мин

1.Жаңа тақырыпқа кіріспе.

Əртүрлі сұрақтар қою арқылы жаңа тақырыпты табуүшін негіз беру.

Жаңа тақырыпты түсіндіру. Шығарманың авторымен таныстыру, өлең жолдарын оқыту, түсіндіру,өзойларын сұрау.

 

Тақта, таратпа қағаздар

 

 

 

Әдебиеттікоқуоқулығы

 

Ортасы

15мин

Топтық жұмыс.

Ана тілің-арың бұл өлеңін талдау (Фрейер моделі)

Ағалы-інілі өлеңін талдау (Доминанта)

Ана өлеңін талдау, сурет арқылы баяндау(FILA кестесі)

 

Отаныңнан қанша шақырым ұзақтасаң,

Сонша шақырым рухани жақындай түсесің.

 

 

Жеке жұмыс: Қадыр Мырза Әлінің нақыл сөздері беріледі, оқушылар талдайды, өз ойын айтады.

 

А4, түрлі-түсті бояулар, стикерлер

 

Дереккөз:https://www.zharar.com/kz/olen/5021-ana.html

©www.ZHARAR.com

   
 

 

 
 

 

Соңы

10мин

 

Тақырыпты бекіту үшін сұрақтар:

Өлеңжолдарыне туралы?

Негізгі ой қандай деп ойлайсыңдар?

Автор жайлы қандай мағлұмат алдыңдар?

 
Рефлексия

Қорытындылау:

Үй тапсырмасын беру: Қадыр Мырза Әлінің бір өлеңін жаттау (3шумақ)

Бағалау: Әр топқа бағалау парағы беріледі

стикерлер

Әдебиеттікоқуоқулығы

   
Қосымша мәліметтер:
Саралау–Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау–оқушылардың үйренгенін тексеруді қалайжоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

 

 

Әр түрлі ойын тапсырмалары арқылы оқушыны қызықтырамын.

Берген жауаптарын мейлінше қолдаймын, ұсыныс беремін.

Әртүрлі ойындарды қолдана өткіземін.

Жестпен бағалау

Мадақтау

Смайликтер арқылы бағалау

Жұлдызша арқылы бағалау

Пәнаралықбайланыс:өзін-өзітану,жаратылыстану,қазақ-тілі;
Еңбектіқорғауережелері: мұғалімнің рұқсатынсыз сыныптар ерсі қылықтар жасамау,сыныптан шықпау;
АКТ: интерактивті тақта
Адами құндылықтар: сүйіспеншілік, сыйластық, ауызбіршілік
Рефлексия

Сабақ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болдыма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

 

  Оқушылар берілген тапсырманы тиянақты, мұқият орындады.

Жұптық жұмыс кезінде, жұбымен ойласа отырып, тапсырманы бірлесе орындауға талпынды.

Оқушылардың тапсырмаларды берілген уақыт ішінде орындай алмай жатқандығы байқалды.

Қорытынды бағалау

Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқыту мен оқуда)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан әрі жақсы өтуіне ықпалын тигізді?(оқытуда, оқуда)

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1:

2: