Елдердің экономикалық-географиялық жағдайы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Тексерілді: ______________________________

 

ҚР Павлодар облысы «Ақтоғай ауданының

Абай  атындағы жалпы білім беретін орта мектебі» КММ

Пән: География Мұғалімнің аты-жөні: Аукебай Ғалым
Дата: Класс: 7 Оқушы саны: 19
Сабақтың тақырыбы Елдердің экономикалық-географиялық жағдайы
Бастапқы білім Бастапқы білім деңгейі төменгі сыныптарда берілетін география пәнінің тақырыптарын қамтиды, , бұл сабақ барысында дамитын дағдылар оқушылардың картамен жұмыс жасау, атласпен жұмыс жасау, зерттеу жұмыстары және мәлімет өңдеу қабілеттері негізінде құрылады.
Сабақтың мақсаттары 7.6.1.1 елдерді географиялық орнына байланысты топтастырады (қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде);

7.6.1.2. елдердің географиялық орнын жоспар бойынша сипаттайды (қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде);

7.2.1.1 тақырып бойынша картосхемаларды жасай алады;

7.1.1.3 географиялық дереккөздермен (карта, сурет, мәтін, фотосуреттер, графикалық материалдар) жұмыс істейді;

Жетістік критерийлері
Бағалау  критерийлері
Дағдылар Дескрипторлар
 Білу және түсіну Аумағы үлкен елдер, микромемлекеттер, Халқның саны көп елдер, Табиғи ресурстарға бай елдер, Табиғи ресурстарға кедей елдер, бір ұлтты елдер, Көпұлтты елдер, ЭГЖ түрлерін түсіндіреді.
Қолдану Картаны қолдану арқылы Қазақстанның географиялық төлқұжатын жасай алады
Бағалау Әлемнің үлкен елдерінің пайыздық мөлшеріне қарай отырып ауданын анықтау
Тілдік мақсаттар

 

Пәнге тән лексика мен терминология:  ЭГЖ, Мемлекеттік шекара «географиялық жағдай», «математикалық география-лық  жағдай»,  «физикалық  географиялық жағдай».

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

ЭГЖ дегеніміз …….

Транзиттік елдер қатарына  …. жатады

Құндылықтарды

дарыту

Адалдық, серіктестік, толеранттылық, үштілділік, денсаулық, құрмет, жауапкершілік және үздіксіз оқу.

Оқушылар коллаборативті ортаны  құрып,  топтық және жұптық жұмыстар уақытында бір-бірін құрметтеу.

Пәнаралық байланыстар Пән Кезең
Экономика мемлекетері мысалында әр елдің экономикалық географиялық жағдайына баға береді.
Дифференциация — оқушының жеке күтілетін нәтижесін белгілеу;

— оқушыға жеке көмек көрсету;

— оқу материалдары мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып таңдау.

Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Уақыт (мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті

 

Оқушы әрекеті Ресурстар

 

Ынтымақтас-тық психологиялық ахуал туғызу

1мин

 «Шаттық шеңбері »

Бүгінгі сабақта бір –біріне жақсы тілектер тілу ойынды ойнатады, оқушылардың зейінін көтеру, сабаққа қызығушылығын арттыру мақсатында

Топта бір бірмен амандасады ЖЕ
 Топқа бөлу

1 мин

«Мазайка  » тәсілімен топқа бөледі

1-топ. Ресей                                    2-топ. Қытай

3-топ. Үндістан                                4-топ. Қазақстан

төрт топқа бөлініп отырады

 

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Үй тапсырмасы

4мин

Өткенге шолуға байланысты сұрақтар қойылады Схеманы толтырады

Өздері дұрыс жауаппен салыстарады

Электронды тақта
Тақырыпты ашу. Мақсат қою

1 мин

Миға шабуыл ЭГЖ дегеніміз не?

САЯСИ карта тақырыпты ашып мақсат қоюды

 

Әр топ бір мақсат қояды Электронды тақта
Тақырыпты меңгерту

5 мин

БЕЙНЕ САБАҚ Көреді естиді (тыңдалым) АКТ. Видео, оқулық
1.тапсырма.  

5 мин

Елдің географиялық орнымен анықтамаларды сәйкестендіру 1-2 тапсырмаларда «карусель» әдісі бойынша орындап болған тапсырмаларын ауыстарады, дұрыс жауаппен сәйкестендіріп пайыздың мөлшермен жұлдызша береді       барлығы дұрыс болғанжағдайда ғана толық 1-ұпай яғни бір жұлдыз

Рейтинг тақтасына ілінеді

3-тапсырма ең жақсы қорғаған топа 1-ұпай

АКТ
2.Тапсырма. 

4 мин

Әлемнің үлкен елдерінің пайыздық мөлшеріне қарай отырып ауданын анықтау АКТ
3.Тапсырма

7 мин

Қазақстанға  SWOT талдау жасау  
Кері байланыс

5 мин

«Иә» «жоқ» кестесі    
Үйге

1-мин

Қазақстанның географиялық төлқұжатын дайындау (ЭГЖ) анықтама.    
Сабақтың соңы

40

Сабақты қорытындылау. БББ кестесі немесе сабақты бағалау кестесі    
Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Дифференциация дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар

болды, неліктен?

.
Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

 

 

 

БББ кестесі
«Білемін» «Білгім келеді » «Білдім»
Бүгінгі сабақтан не білдіңіз

 

не білгілеріңіз келеді,

өз білімдеріңдегі олқылықтар туралы ойланыңыз, жазыңыз

Өздеріңнің бұған дейін алған білімдеріңді, «Білемін» бағанында жазылған білімдеріңмен салыстырыңдар