§14.Логарифмдік, оның қасиеттері және графигі

11-алгебра және анализ бастамалары

Сабақ №49-7

Күні:  10.01..2019 ж

Тақырыбы §14.Логарифмдік, оның қасиеттері және графигі
Сілтеме Алгебра 11- сынып, слайдтар,электронды оқулық
Жалпы мақсаты 1.Логарифмдік функция және логарифмдік функцияның графигі және қасиеттерімен таныстыру

2. Логарифмдік функцияның  анықтамасы,қасиеттері  және графиктерімен таныстыру

3.Логарифмдік функцияның анықталу облысын анықтау   және оның графигін салу дағдысын қалыптастыру

Міндеттер

 

Алған білімдерін есептер шығаруда қолдана білуге үйрету.

Күнделікті өмірде қолдана білу, мәндерін ажырата білу

Мұғалім үшін оқу нәтижелері Оқуға бағыт-бағдар беру;Топта жұмыс істеу  арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу;

Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау

Әдіс- тәсілдер Жұпта жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту
Сабақтың түрі Аралас сабақ
Сабақтың көрнекілігі тақырыпқа сай слайдтар,  үлестірме парақтар, бағалау парағы, Е-кітапхана №1015, электрондық оқулық
Күтілетін нәтиже Формулаларды есептеу жұмыстарында пайдалануды үйренеді;

Күнделікті қоршаған ортадан мысалдар келтіреді және мәндерін ажырата білуге дағдыланады

Дарынды,үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс Дарынды  оқушымен жұмыс. Есептеңдер.

16*4,5log4,59

Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс:Өрнеті ықшамдаңдар.

log53-log515+log35

Сабақ кезеңдері

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті бағалау
Сабақтың басталуын ұйымдастыру

5  мин

Психологиялық көңіл-күйді  реттеу.   Мақсаты:  жағымды эмоция орнату. Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар. Оқушыларды ң сабақққа қызығушылығын  ояту,белсенділігін арттыру.

 

Оқушылар сәлемдеседі

Оқушылар  тақтада  орындайды

Жақсы, жарайсыңдар
БІЛУ 

Қажетті өткен тақырыпты қайталау

 

5 мин

§14.Логарифмдік, оның қасиеттері және графигі .№218-2 №219-2 №222-2

 

 

Үй тапсырмасына берілген тапсырманы айтады. Топтағы оқушылар бір-бірінің дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп бір-бірлеріне   баға қояды Үй-жұмысын тексеру. §14.Логарифмдік, оның қасиеттері және графигі .№218-2 №219-2 №222-2.Оқушылар  мұғалімнің  қойылған  сұрақтарына жауап  беріп  сабақ  тақырыбын,мақсатын  ашады.  
Түсіну.

10 мин

 А) теориялық бөлім

У= logа х,а>0,а≠1 формуласымен  берілген функцияны логарифмдік функция деп атайды.

Қасиеттері: 1.Д(logа х) =(о;  )

2.R(logа х) =(-;  )

3.а>1=>у= logа х

4.о<а<1=> у= logа х

Оқушылар  түсінбеген  сұрақтары болса  қояды. Бесбұрыш,төртбұрыш,үшбұрышпен бағалау
Қолдану

Есептер шығару

10 мин

 

 

Әр  топтан  жауап  береді.Топпен  бірігіп  жұмыс  жасайды.топтар  бір-біріне  көмектеседі.Тақатаға  оқушы  шығып  есепті  орындайды. Жарайсыңдар!

Смайликтермен,бесбұрышш төртбұрышш үшбұрышпен бағалау

Талдау  5  мин        Оқушылар  мәтінмен  танысып  теңдеу  құру  арқылы тақтада  орындайды Жарайсыңдар!

Смайликтермен,бесбұрышш төртбұрышш үшбұрышпен бағаау

Жинақтау

E-Learning.

Е-кітапхана №1015

5 мин

 

Көрсеткіштік

 

Л О Г А Р И Ф М

 

 

 

Анықтама:

1.   а п  =  х       (а > 0)

 

2.   а 0  =  1       (а ≠ 0)       

3.   а 1  =  а

 

                       Қасиеті

             1.      а х  .  а у   =   а х + у

                    2.      а х  : а у   =   а x  —  y

                    3.      ( а х ) у    =   а х у

     

егер   а > 0,    a ≠ 1,      x > 0,    y > 0

                       Анықтама:

1.  log a x  =  n    <=>    а п =  х,   т.е.

a log a x =  x

2.  log a 1 = 0

3.  log a a = 1

 

Қасиеті:

1.   log a ( x  . y ) =  log a  x +  log a  y

2.   log a   x / y    =  log a  x  –  log a  y

3.   log a    x n          =  n . log a  x

 

Оқушы компьютерде E-Learning кітапханасынан. Е-кітапхана №1015есепті  компьютерде орындайды Жарайсыңдар!

Смайликтермен қошеметтеу

Бағалау 3 мин

Рефлексия 2 мин

Оқушылардың  жауап беру  бойынша  білімдерін  бағалау.Үйге:§14.Логарифмдік, оның қасиеттері және графигі .№224-4 №225-4

 

   

 

 

11-алгебра және анализ бастамалары. №54-8

Дарынды  оқушымен жұмыс.

Есептеңдер.

16*4,5log4,59

………………………………………………………………………………………………………………………………………….11-алгебра және анализ бастамалары. №54-8

Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс:

Өрнеті ықшамдаңдар.

log53-log515+log35

…………………………………………………………………………………………………………………………………………

11-алгебра және анализ бастамалары. №54-8

Дарынды  оқушымен жұмыс.

Есептеңдер.

16*4,5log4,59

………………………………………………………………………………………………………………………………………….11-алгебра және анализ бастамалары. №54-8

Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс:

Өрнеті ықшамдаңдар.

log53-log515+log35

………………………………………………………………………………………………………………………………………… 11-алгебра және анализ бастамалары. №54-8

Дарынды  оқушымен жұмыс.

Есептеңдер.

16*4,5log4,59

………………………………………………………………………………………………………………………………………….11-алгебра және анализ бастамалары. №54-8

Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс:

Өрнеті ықшамдаңдар.

log53-log515+log35

………………………………………………………………………………………………………………………………………… 11-алгебра және анализ бастамалары. №54-8

Дарынды  оқушымен жұмыс.

Есептеңдер.

16*4,5log4,59

………………………………………………………………………………………………………………………………………….11-алгебра және анализ бастамалары. №54-8

Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс:

Өрнеті ықшамдаңдар.

log53-log515+log35

…………………………………………………………………………………………………………………………………………