1916 жылғы ұлт – азаттық көтеріліс.

Қазақстан тарихы.
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: «XX ғасырдың бас кезіндегі Қазақстан».
Мерзімі:11.09.2018 жыл Мұғалімнің аты – жөні:
9ә – сынып. Қатысушылар саны:17 Қатыспағандар:жоқ
Сабақ тақырыбы 1916 жылғы ұлт – азаттық көтеріліс.
Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтеме) 1916 жылғы ұлт – азаттық көтерілістің шығу себептерін, мақсатын, көтерілістің қамтыған аумағын, негізгі шайқастарды картадан көрсетіп, салыстыра ала білуге дағдыландыру.
Сабақ мақсаты Барлық оқушылар істей алады: 1916 жылғы ұлт – азаттық көтерілістің шығу себептерін, мақсатын, көтерілістің қамтыған аумағын біледі. Көптеген оқушылар істей алады:1916 жылғы ұлт – азаттық көтерілістің маңыздылығын түсінеді, тарихи оқиғаларға баға береді. Кейбір оқушылар істей алады: 1916 жылғы ұлт – азаттық көтерілістің шығу себептерін, мақсатын, көтерілістің қамтыған аумағын, негізгі шайқастарды картадан көрсетіп, салыстыра ала біледі.
Табыс критерийі /Бағалау критерийі
Тілдік мақсаттар Милитаризм — әскери күш – қуатты арттыру, қауырт қарулану мен соғысқа дайындықтағы белсенділік саясаты.
Құндылықтарды дарыту Әділдікке, патриоттыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеттерін дамыту
Пән аралық байланыс Әдебиет, география.
АКТ-ны қолдану дағдылары Қосымша мәліметтер беру, деректермен жұмыс жасауға үйрету.
Қосымша білім XXғасырдың бас кезіндегі Қазақстанның қоғамдық – саяси жағдайы.
Сабақ барысы
Жоспарланған сабақ кезеңдері, уақыты Сабақта жоспарланған қызмет (іс-әрекет) Ресурстар
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Сабақтың басы1минут Сурет арқылы сыныпты 2 топқа бөлінеді. I – «Қазақ» газеті. II – «Айқап» журналы. Оқушылар 2 топқа бөлінеді. суреттер
Үй тапсырмасы сұрау 5минут «Зымыран сұрақтар» арқылы үй тапсырмасын сұрау. Сұрақтарға ия немесе жоқ деп жауап береді. ия немесе жоқ жауап береді. тапсырма
Сабақтың ортасы Қолдану,топтық жұмыс 15 минут ЖИКСО әдісі: Оқушылар қосымша мәліметтер беру мен деректермен жұмыс жасайды. Картамен жұмыс орындайды. Деректермен жұмыс жасайды. Картамен жұмыс. Карта тапсырма
Талдау, жинақтаужеке жұмыс 10минут Семантикалық карта: Ұлттық билік құрлымының, лауазымды тұлғалардың қызметін сәйкестендіреді. Кестемен жұмыс жасайды. Кесте
Сабақтың аяғы 5 минут Тест жұмысын орындау. Әр оқушыларға шағын тест тапсырмалары таратылады. Тест жұмысын орындайды. Тест тапсырмалары.
Дифференциация (Саралау) – Сіз жоспарда қолдауды қалай басымырақ көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті балаларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың меңгерген білімдерін қалай тексеруді жоспарға енгізіп отырсыз? Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын қорау
Шығармашылық тапсырма (сурет арқылы тақырыпты жинақтау, бағалау)
Сабақ бойынша рефлексияОқу мақсаттары шынайы болды ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жетпесе неге? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттары сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неге? Осы бөлімде сабақ туралы ойланыңыз. Сол жақтағы бағанның негізгі сұрақтарына жауап беріңіз.
Жалпы бағалауСабақтың екі көрінісі жақсы өтті (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)? 1:

2:

Сабақты жақсартуға ненің әсері тиуі мүмкін (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)? 1:

2:

Сабақ барысында мен сыныппен бөлек оқушылар туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу керек?