§11. Көрсеткіштік теңдеу. Теңдеу түрлері
11-алгебра және анализ бастамалары
Сабақ №58-2
Күні:
Тақырыбы | §11. Көрсеткіштік теңдеу. Теңдеу түрлері
|
||
Сілтеме | Алгебра 11- сынып, слайдтар «58-2»,электронды оқулық | ||
Жалпы мақсаты | 1.Оқушыларға көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйесімен танысып, көрсеткіштік теңдеулерді шешудің тәсілдерімен таныстыру
2.Көрсеткіштік теңдеулерді шешу тәсілдерін меңгерту 3.Көрсеткіштік теңдеулерді шешу арқылы түбірін,бөгде түбірін таба білуге тәрбиелеу.
|
||
Міндеттер
|
Алған білімдерін есептер шығаруда қолдана білуге үйрету.
Күнделікті өмірде қолдана білу, мәндерін ажырата білу |
||
Мұғалім үшін оқу нәтижелері | Оқуға бағыт-бағдар беру;
Топта жұмыс істеу арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу; Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау |
||
Әдіс- тәсілдер | Жұпта жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту | ||
Сабақтың түрі | Аралас сабақ | ||
Сабақтың көрнекілігі | тақырыпқа сай слайдтар, видеокамера, үлестірме парақтар, бағалау парағы, Е-кітапхана №1015, электрондық оқулық | ||
Күтілетін нәтиже | Формулаларды есептеу жұмыстарында пайдалануды үйренеді;
Күнделікті қоршаған ортадан мысалдар келтіреді және мәндерін ажырата білуге дағдыланады |
||
Дарынды,үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс | Дарынды оқушымен жұмыс.
Есептеңдер. 12х+1 =144 Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс: Есептеңдер 13х =28561
|
||
Сабақ кезеңдері
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | бағалау |
Сабақтың басталуын ұйымдастыру
5 мин |
Психологиялық көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: жағымды эмоция орнату. Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар. Оқушыларды ң сабақққа қызығушылығын ояту,белсенділігін арттыру.
|
Оқушылар сәлемдеседі
Оқушылар тақтада орындайды |
Жақсы, жарайсыңдар |
БІЛУ
Қажетті өткен тақырыпты қайталау
5 мин |
§11. Көрсеткіштік теңдеу. Теңдеу түрлері.№165-2.4 №166-2 №169-2
|
Үй тапсырмасына берілген тапсырманы айтады. Топтағы оқушылар бір-бірінің дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп бір-бірлеріне баға қояды Үй-жұмысын тексеру. §11. Көрсеткіштік теңдеу. Теңдеу түрлері.№165-2.4 №166-2 №169-2
Оқушылар мұғалімнің қойылған сұрақтарына жауап беріп сабақ тақырыбын,мақсатын ашады. |
|
Түсіну.
10 мин |
Анықтама: Айнымалысы дәреженің көрсеткішінде болатын теңдеуді көрсеткіштік теңдеу деп аталады.
Көрсеткіштік теңдеу екі тәсілмен шығарылады: 1) Бірдей негізге келтіру; 2) Жаңа айнымалы енгізу тәсілі. Бірдей негізге келтіру тәсілімен көрсеткіштік теңдеулерді шығару үшін келесі алгоритам қолданылады: теңдеудің екі жақ бөлігін де бірдей негізгі келтіру; теңдеудің сол жақ бөлігіндегі дәреженің көрсеткішін оң жақ бөлігіндегі дәреже көрстекішіне теңестіріп, алгебралық теңдеу алу; шыққан теңдеуді шешу; табылған түбірлерді берілген теңдеуге қойып, тексеру; Берілген теңдеудің шешімін жазу, Жаңа айнымалы енгізу тәсілімен көрсеткіштік теңдеулерді шығару үшін келесі алгоритмі қолданылады: Айнымалыларды жаңа айнымалымен ауыстыру арқылы алгебралық теңдеу алу; шыққан теңдеуді шешу; алгебралық теңдеудің табылған түбірлерін алмастырылған теңдікке қойып, алғашқы айнымалының мәндерін анықтау;; табылған мәндердің берілген теңдеуді қанағаттандыратынын тексеру Берілген теңдеудің шешімін жазу, |
Оқушылар түсінбеген сұрақтары болса қояды. | Бесбұрыш,төртбұрыш,үшбұрышпен бағалау |
Қолдану
Есептер шығару 10 мин |
№168-3 2^(x^2+x-6) — 2^(x^2+x-9) = 56 2^(x^2+x-6) — (2^(x^2+x-6))/2^3 = 56 2^(x^2+x-6) — (2^(x^2+x-6))/8 = 56 8*2^(x^2+x-6) — 2^(x^2+x-6) = 8*56 7*2^(x^2+x-6) = 448 2^(x^2+x-6) = 64 2^(x^2+x-6) = 2^6 x^2+x — 6 = 6 x^2+x-12 = 0 D =1+48 =49 x1 =(-1-7)/2= -4 x2 =(-1+7)/2 = 3 |
Әр топтан жауап береді.Топпен бірігіп жұмыс жасайды.топтар бір-біріне көмектеседі.Тақатаға оқушы шығып есепті орындайды.
|
Жарайсыңдар!
Смайликтермен,бесбұрышш төртбұрышш үшбұрышпен бағалау |
Талдау 5 мин | Оқушылар мәтінмен танысып теңдеу құру арқылы тақтада орындайды
|
Жарайсыңдар!
Смайликтермен,бесбұрышш төртбұрышш үшбұрышпен бағаау |
|
Жинақтау
E-Learning. Е-кітапхана №1015 5 мин |
Оқушы компьютерде E-Learning кітапханасынан. Е-кітапхана №1015есепті компьютерде орындайды | Жарайсыңдар!
Смайликтермен қошеметтеу |
|
Бағалау 3 мин
Рефлексия 2 мин |
Оқушылардың жауап беру бойынша білімдерін бағалау.Үйге.№170-2 №173-2
|
11-алгебра және анализ бастамалары.№58-2
Дарынды оқушымен жұмыс. Есептеңдер. 12х+1 =144 ………………………………………………………………………………………………………………………………………….11-алгебра және анализ бастамалары.№58-2 Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс: Есептеңдер 13х =28561 |
………………………………………………………………………………………………………………………………………….
11-алгебра және анализ бастамалары.№58-2
Дарынды оқушымен жұмыс. Есептеңдер. 12х+1 =144 ………………………………………………………………………………………………………………………………………….11-алгебра және анализ бастамалары.№58-2 Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс: Есептеңдер 13х =28561 ………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
11-алгебра және анализ бастамалары.№58-2
Дарынды оқушымен жұмыс. Есептеңдер. 12х+1 =144 ………………………………………………………………………………………………………………………………………….11-алгебра және анализ бастамалары.№58-2 Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс: Есептеңдер 13х =28561 |
………………………………………………………………………………………………………………………………………….
11-алгебра және анализ бастамалары.№58-2
Дарынды оқушымен жұмыс. Есептеңдер. 12х+1 =144 ………………………………………………………………………………………………………………………………………….11-алгебра және анализ бастамалары.№58-2 Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс: Есептеңдер 13х =28561 |