« Талантты және дарынды балаларды анықтау »

Күні  
Коучинг сабақтың

Тақырыбы:

« Талантты және дарынды балаларды анықтау »
Сілтеме: Үлестірмелі материалдар, слайдтар
Мақсаты: «Дарынды және талантты оқушыларды анықтау» жолдарын табу. Мұғалімдердің жаңа әдіс-тәсілдерді меңгеруне ықпал ету, жаңалыққа құштарлығын ояту.

Өзінің тәжірбиесі туралы ойлану.

Пән мұғалімдеріне оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер, олрды оқу мен тәрбие жұмыстарында қалай қолдануға болатындығын жайлы, ол әдіс-тәсілдердің тиімділігі туралы түсінік беру:

Оқыту нәтижесі: Мұғалімдер түрлі тапсырмалар орындау барысында дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолын табады.

Дарынды және талантты оқушылармен жұмыс жасау тиімділігі жайлы мағлұмат алады, оны тәжірибелерін қолданады.

Негізгі (түйінді)

идеялар:

Талантты және дарынды балалардың деңгейі мен оқу қарқынына бейімделген әрі кеісілген білім беру ортасын құру.

Оларға қалыпты жұмыс істеу мүмкіндігін жасау.

Тапсырмалар:

Сабақтың өту барысы:

 

 

 

 

Психологиялық атмосфера құру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Білу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топқа бөлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Түсіну

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қолдану

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Талдау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жинақтау

 

 

 

Тапсырманың сипаты Берілген тапсырманы

орындаудағы

қолданылған тәсілдер

 

Тренинг: «Құлақ, мұрын», «Екі қолды жұмысқа жұмылдыру»

«Қарын мен төбе»

Мидың екі жарты шарын жұмысқа жұмылдыру үшін бала кезден белгілі мынандай әрекет жасауға болады: оқушылар сол қолымен қарындарын сипалап, оң қолдарымен төбелерін ақырындап шапақтайды. Олар қолдарын алмастырып отыру қажет.

«Мұрын мен құлақ»

Мидың екі жарты шарын іске жұмылдыру үшін бала кезден мынандай әрекет жасауға болады: оқушылар сол қолымен мұрнын ұстаса, оң қолымен сол құлағын ұстайды. Мұғалімнің командасы бойынша қолдарын алмастыруы қажет.

«Екі қолды жұмысқа жұмылдыру»

Бұл ой сергектікті мақсаты мынандай:

Әдетте оңқайлардың миының сол жақ жарты шары жұмысқа жұмылдырылады да, ал оң жағы жұмысқа белсене араласпайды. Екі қолмен бір мезгілде әртүрлі әркеттер жасағанда, мидың екі жағы да іске жұмылады.

Оқушылар екі қолымен бір мезгілде мынандай әркеттер атқарады:

1.     Оң қолымен бес үшбұрыш, сол қолымен бес төртбұрыш салу;

2.     Оң қолымен бес шеңбер, ал сол қолымен бес үшбұрыш салу;

3.     Оң қолымен өзінің есімін, ал сол қолымен фамилиясын жазады.

Топқа бөлу

Топқа ат қойғызу

 

«Есте сақтау» тренингі

Үстелдегі заттарды 30сек көз жүгіртіп жазу және айту

Үстелде алма, қияр, өрік, қызылша, шалқан, айна, тарақ, қалам, флешка, ққарындаш, сызғыш, ұялы телефон, доп, штрих, ойыншық, ермексаз, балмұздақ, үйшік, білезік, скотч, бор тұрады. Мұғалімдер 30 сек көз жүгіртіп есте сақтап жазу керек.

Леонарда да Винчи жұмбағы:

Қандай зат одан неғұрлым көп алған сайын, соғұрлым ұлғая береді.

(Шұңқыр)

«Джон және Билл»

Джон және Билл бір бөлмеде болғанды. Кенет есік ашылды да, сынған әйнектің сыңғыры естілді. Джон Билге қарап еді, Билл өліп жатыр екен. Сұрақ: Билл неліктен мерт болды?

Жауабы: Есік желдің лебінен ашылып, үстелде тұрған аквариум еденге құлап, сынып қалды. Ал-Билл-аквариумдағы балық.

 

-Сіздер қандай тапсырма орындадыңыздар?

-Бұл тапсырма арқылы оқушылардың несін арттыруға болады?

-Қандай оқушылардың есте сақтау қабілеттері  жоғары болады?

(Дарынды және талантты оқушылар туралы мәлімет ұсыну)

 

 

 

Топқа тапсырма  (ауызша) кластерге түсіру.

1)    «дарынды»  және «талант»  деген  ұғымдарға түсінік беру

 

2)    Дарынды және талантты балаларды қалай анықтайды?

 

3.Бейнефильм «Менің атым қожа»

Дарынды балалардың бойында қандай ерекшеліктер болуы керек?

 

Дарындылық деген:

Адам психикасыныңөмірбойыжүйелітүрдедамып, басқаларменсалыстырғандаадамныңбірнемесебірнешеіс-әрекеттөңірегіндеәдеттентыс, сиреккездесетінжоғарынәтижелергежетумүмкіндігі.

Дарынды бала дегеніміз:

Өзқатарларынанәлдеқайдадамыған, ерекшезейіні бар, белгілібіріс-әрекетбойыншаасқанқабілеттіліктанытып, жоғарыжетістіктерімендараланатын бала!

 

—         Дарындылық туралы көзқарас. Әр топ  берілген тақырып бойынша топта 2 минут ой бөліседі.

—         Ортаға салады.

Балалардыңбарлығы да дарындыболады…
Кейбірбалалардыңдарындылығы тез байқалып

тез жоғалады…

1-топ:

2- топ.

3- топ      Дарынды балалар сирек кездеседі.

—         Дарындылықтың көріну деңгейіне байланысты: айқын, жасырын.

 

—         Жас ерекшелігіне байланысты: ерте жастан, ересек жастан байқалады.

 

—         Дарындылықтың түрлері:

—         Интеллектуалдыдарындылық;

—         Академиялықдарындылық;

—         Көркемдікдарындылық;

—         Шығармашылықдарындылық;

—         Лидерлікнемесеәлеуметтікдарындылық; *Спорттықдарындылық.

Сергіту сәті  ән айту.

 

І-топ.  Киімге қатысты ән.

ІІ-топ. Ойынға қатысты.

ІІІ-топ.Салт дәстүрге байланысты ән.

 

Рефлексия

 

Бағалау

Табыс  критерийі

Бағалау критерийі Тақырыпқа шығу 1-кезең 2-кезең Қорытынды балл
Топтың белсенділігі        
Уақытты тиімді пайдалануы        
Тапсырманы орындауы        

 

Сағат тілі бағытымен топтар бірін-бірі бағалайды.

Белсенділік:

10 балл – топтың барлық мүшелері түгел қатысты.

8 балл –топтың тек жартысы ғана қатысты.

6 балл – топтың жартысынан аз бөлігі қатысты.

Уақытты пайдалануы:

10 балл – белгіленген уақыт ішінде тапсырманы орындады.

8 балл – белгіленген уақыттан көп уақыт алды.

6 балл  — белгіленген уақыттан  өте көп уақыт алды.

Тапсырманы орындауы:

10 балл – тапсырманы толық орындады.

8 балл – тапсырма толық орындалмады.

6 балл  — тапсырманың тек жартысы ғана орындалды

Шеңберге тұрғызу арқаларын уқалату, «Құлақ, мұрын», «Екі қолды жұмысқа жұмылдыру»

 

 

 

Миға шабуыл.

«Есте сақтау» тренингі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тақырыпқа шығу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өз ойларын білдіру.

 

 

 

Дарынды және талантты оқушыларды

анықтайды және нақты дәлелдер келтіреді.

 

 

 

Топпен жұмыс

 

 

 

 

 

АКТ