Музыка және поэзия

Сабақ жоспары

6 сынып

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:                                          Мектеп: Қабанбай

                                 

Күні:                                                                                          Мұғалімнің аты-жөні: Заханова Б.А

 

                                                                                                   Қатысқандар саны:

                                                                                                   Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы Музыка және поэзия
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 6.1.1.1; 6.1.2.3; 6.1.3.1; 6.2.2.1
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:

—          Қазақ поэзиясының заңдылықтары және өлшемдерімен танысады;

Оқушылардың көпшілігі:

—          Қазақ дәстүрлі өлең түрлері және Абайдың жаңашылдығы жайында мағлумат алады;

Кейбір оқушылар:

—          Тиісті жағыдайларда басқаларды қадағалайды.

Бағалау критерийлері Егер оқушылар:

—          Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алса;

—          Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алса;

—          Әннің екпіні мен ырғағын сақтай отырып орындай алса, онда олар оқу мақсатына жеткен.

 

Тілдік мақсаттар Оқушылар:

Музыканы талдау білулері, тыңдалған музыкалық шығарма туралы пікірін айта білулері керек.

 

Құндылықтарды дарыту

Пәнаралық байланыстар

Классикалық музыканы тыңдауға қызықтыруға дағдыландыру;

Жалпыға мәлім мәдениет құндылықтарын құрметтеуге тәрбиелеу мен эстетикалық талғамды қалыптастыру.

Пәнаралық байланыстар Бейнелеу өнері, әдебиет
Бастапқы білім Алдыңғы тарауларды өткенде игерген білім
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
 
Сабақтың басы Сабаққа сай әдісімен топтарға бөлу.

1.        Сыныпты талқылау. Тақырыпқа шақыру:

 

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кесте қағаздар және әртүрлі заттар.
Сабақтың ортасы 2 тапсырма

Тыңдау және талдау.

-әуеннің көңіл-күйі мен көркем бейнесін жеткізе отырып, екі дауысты немесе канон элементтерін пайдаланып, әртүрлі стильдегі және жанрдағы әндерді орындау.

 

               3 тапсырма

Тыңдау және талдау

— музыкалық аспаптар мен дауысын қолдана отырып, музыкалық компохициялар шығару және импровизация жасау.

 

                       4 тапсырма

Әнді үйрену

«Қамажай»

 

 

Интонациямен жұмыс,

Әуенмен жүмыс,

Ырғақпен жүмыс.

 

 

Топтық тапсырмалар, кері баланыс, стикер.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Магнитофон, флешка

Сабақтың соңы 5. Рефлексия: «Табыс баспалдағы»

Сабақтағы өз әрекетіңнің рефлексиясын жаса.

Табыс баспалдағындағы өз орныңды анықта.

Табыс баспалдағы суретінің парақтары
Саралау оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақталуы
Тыңдалған  музыкаға сүйемелдеу жасау барысында мұғалім кейбір оқушыларға көмек ретінде ырғақ үлгілерін ұсына алады. Бақылау;

Бағалау өлшеидерімен дескрипторлар бойынша;

Ән орындау кезінде оқушылар бірін-бірі өзара бағалайды.

 

Десаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Сабақ бойынша рефлексия Бұл бөлім сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?     Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезендері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

   
Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1.

2.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1.

2.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?