Көктем жыры.М.Хакімжанова

Оқу ісінің меңгерушісі………………………………..

Әдебиеттік оқу Уақыты: 15.02.2017ж Кабинет: Мұғалім:Досқанаева Махаббат
Сабақтың атауы Көктем жыры.М.Хакімжанова
Сілтеме Әдебиет оқулығы
Сабақтың жабдығы Мәтін,сөйлем құрауға қажетті тапсырмалар
Жалпы мақсаттар 1. Оқушыны Мәриям Хакімжанованың « Көктем жыры» атты өлеңін мәнерлеп, түсініп оқуға үйрету, өлеңнің өзекті түйінді ойын ашуға жағдай жасау, өз бетінше шығармашылықпен жұмыс істеуге баулу;

2. Байланыстырып сөйлеуін, шығармашылық ойлауын, талдау қабілеттерін, оқу мәнерін, дамыту;

3.Табиғатты қорғауға, қамқор болуға жетелеу; Топпен жұмыс істей отырып, өзгенің пікірін құрметтеуге, ұйымшылдыққа, ауызбіршілікке тәрбиелеу.

Оқыту  нәтижесі
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Ынтымақтастық атмосферасы Психологиялық дайындық.
І. Ұйымдастыру кезеңі.                           Ақ тілек ,әсем күлкі.                                  -Көңіл күйлерің қалай?                           -керемет!                                                     -Сабаққа дайындықтарың қалай?                                                           -Тамаша!                                                      -Ынталарың қалай?                                        -Ғажап                                                          -Ендеше сабағымызды бастайық!                                                     -О-О-О
 

 

Оқушылар мұғалім сұрағына жауап береді

Үй тапсырмасын сұрау

 

 

Топқа бөлу

«Көктем»Қ.Аманжолов жаттау.Өлеңдегі тірек сөздерді пайдаланып, «көктем келді» тақырыбына әңгіме жазып келу.

Оқушы оқыған әңгіменің ішінен сөздерді пайдаланып,табиғат құбылыстарына орай топқа бөлу.1-топ бәйшешек , 2 — топ бүршік, 3 — топ жаңбыр,  4 — топ найзағай  болып бөлінеді.

Топ аттарын анықтап алу.

-Ең алғаш гүлдейтін өсімдік  қалай аталады екен? /бәйшешек/

-Көктем мезгілінде ағаштарда қандай өзгеріс болады екен?/бүршік/

-Көктем мезгілінің ерекше құбылысы не екен? /жаңбыр/

-Табиғаттағы жиі болып тұратын құбылыс тағы не екен? /найзағай/

Үй тапсырмасын бекіту

«Иә,жоқ» дискуссиялық карта

Сұрақтар Иә жоқ
Өлең қысқы өзгерістер туралы    
Ақын бұлақты адам кейіпінде суреттеген    
Кейіптеу- адамның сыртқы түрін суреттеуді айтамыз    
Тарау «Мәуелі бақ» деп аталады    
Қ.Аманжоловтың өлеңі Көктем деп аталады    
Қызығушылықты ояту -Тағы да осы көктем туралы жырлаған кім екен?

Венн диаграммасы

Қ.Аманжолов                                                  М.Хакімжанова

 

Мағынаны тану

Өлеңді мәнерлеп  оқу

Оқулықпен жұмыс

Өлеңді мәнерлеп оқушыға оқыту. /әр топтан бір оқушы бір шумағын оқиды,өлеңді талдау/

-Өлең неше шумақ?-Өлең неше тармақ?-Өлең неше бунақ?

Топтық жұмыс

1-топ

-Көктемді неге жасыл туға теңеп отыр?/жердің бәрі жап-жасыл/

-Ненің демі маужыраған  /көктемнің демі /

-Көк пен жерді деген сөзін қалай түсінесің?/аспан мен жер/

-Қаһарланған не?/қаһарланған қарлы тау/

-Қаһарына мінсе де табиғат қайтті?/тау етегі гүлге бөленді/

2-топ.

-Өлеңнен екпінді дауыс,көңіл-күйі берілген тұсты тауып оқы /Ғажап қой табиғаттың құдіреті/

-Осы шумақ не туралы айтылды?/мал мен құстар тіршілігі/

3-топ.

-Бұл шумақта не туралы айтылған?

-Осы шумақ кімдердің еңбегі жайында айтылған?/адамдардың еңбегі/

4-топ

-Бірінші  шумақтан ақын  адам кейіпінде суреттеген құбылыстарды тап/тауды қаһарлы адамға теңеген/

-Соңғы шумақтағы өлең ұйқасын тап,қандай ұйқас?

 

Сергіту сәті Жаңбыр

Сергіту сәті әнімен

 

Оқушылар денелерін жатықтырады

Ой толғаныс Жұптық жұмыс                                                                                                        Шығарма кестесі

Шығарма тақырыбы  
Шығарма авторы  
Жанр  
Өлеңнің басталуы  
Өлеңнің аяқталуы  
Көркем сөз  
Өлеңдегі негізгі ой  
Не үйрендік?  

Өзара жұпта тексереді

Кері байланыс Ойды аяқта: 1 Бүгін мен білдім ……..

2Қиындық тудырды ……….

3Мен үйрендім ………………

4Қолымнан келеді ………

 
Үй тапсырмасы Өлеңді жаттау: «Табиғатты қорғайық» эссе
 Бағалау  Топ басшысы бағалау парағындағы ұпайларын санау      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.