Көктем жыры.М.Хакімжанова
Оқу ісінің меңгерушісі………………………………..
Әдебиеттік оқу | Уақыты: 15.02.2017ж | Кабинет: | Мұғалім:Досқанаева Махаббат | |||||||||||||||||||
Сабақтың атауы | Көктем жыры.М.Хакімжанова | |||||||||||||||||||||
Сілтеме | Әдебиет оқулығы | |||||||||||||||||||||
Сабақтың жабдығы | Мәтін,сөйлем құрауға қажетті тапсырмалар | |||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаттар | 1. Оқушыны Мәриям Хакімжанованың « Көктем жыры» атты өлеңін мәнерлеп, түсініп оқуға үйрету, өлеңнің өзекті түйінді ойын ашуға жағдай жасау, өз бетінше шығармашылықпен жұмыс істеуге баулу;
2. Байланыстырып сөйлеуін, шығармашылық ойлауын, талдау қабілеттерін, оқу мәнерін, дамыту; 3.Табиғатты қорғауға, қамқор болуға жетелеу; Топпен жұмыс істей отырып, өзгенің пікірін құрметтеуге, ұйымшылдыққа, ауызбіршілікке тәрбиелеу. |
|||||||||||||||||||||
Оқыту нәтижесі | ||||||||||||||||||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||||||||||||||
Ынтымақтастық атмосферасы | Психологиялық дайындық. І. Ұйымдастыру кезеңі. Ақ тілек ,әсем күлкі. -Көңіл күйлерің қалай? -керемет! -Сабаққа дайындықтарың қалай? -Тамаша! -Ынталарың қалай? -Ғажап -Ендеше сабағымызды бастайық! -О-О-О |
Оқушылар мұғалім сұрағына жауап береді |
||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасын сұрау
Топқа бөлу |
«Көктем»Қ.Аманжолов жаттау.Өлеңдегі тірек сөздерді пайдаланып, «көктем келді» тақырыбына әңгіме жазып келу.
Оқушы оқыған әңгіменің ішінен сөздерді пайдаланып,табиғат құбылыстарына орай топқа бөлу.1-топ бәйшешек , 2 — топ бүршік, 3 — топ жаңбыр, 4 — топ найзағай болып бөлінеді. Топ аттарын анықтап алу. -Ең алғаш гүлдейтін өсімдік қалай аталады екен? /бәйшешек/ -Көктем мезгілінде ағаштарда қандай өзгеріс болады екен?/бүршік/ -Көктем мезгілінің ерекше құбылысы не екен? /жаңбыр/ -Табиғаттағы жиі болып тұратын құбылыс тағы не екен? /найзағай/ Үй тапсырмасын бекіту «Иә,жоқ» дискуссиялық карта
|
|||||||||||||||||||||
Қызығушылықты ояту | -Тағы да осы көктем туралы жырлаған кім екен?
Венн диаграммасы Қ.Аманжолов М.Хакімжанова
|
|||||||||||||||||||||
Мағынаны тану
Өлеңді мәнерлеп оқу |
Оқулықпен жұмыс
Өлеңді мәнерлеп оқушыға оқыту. /әр топтан бір оқушы бір шумағын оқиды,өлеңді талдау/ -Өлең неше шумақ?-Өлең неше тармақ?-Өлең неше бунақ? Топтық жұмыс 1-топ -Көктемді неге жасыл туға теңеп отыр?/жердің бәрі жап-жасыл/ -Ненің демі маужыраған /көктемнің демі / -Көк пен жерді деген сөзін қалай түсінесің?/аспан мен жер/ -Қаһарланған не?/қаһарланған қарлы тау/ -Қаһарына мінсе де табиғат қайтті?/тау етегі гүлге бөленді/ 2-топ. -Өлеңнен екпінді дауыс,көңіл-күйі берілген тұсты тауып оқы /Ғажап қой табиғаттың құдіреті/ -Осы шумақ не туралы айтылды?/мал мен құстар тіршілігі/ 3-топ. -Бұл шумақта не туралы айтылған? -Осы шумақ кімдердің еңбегі жайында айтылған?/адамдардың еңбегі/ 4-топ -Бірінші шумақтан ақын адам кейіпінде суреттеген құбылыстарды тап/тауды қаһарлы адамға теңеген/ -Соңғы шумақтағы өлең ұйқасын тап,қандай ұйқас?
|
|||||||||||||||||||||
Сергіту сәті | Жаңбыр
Сергіту сәті әнімен |
Оқушылар денелерін жатықтырады |
||||||||||||||||||||
Ой толғаныс | Жұптық жұмыс Шығарма кестесі
Өзара жұпта тексереді |
|||||||||||||||||||||
Кері байланыс | Ойды аяқта: 1 Бүгін мен білдім ……..
2Қиындық тудырды ………. 3Мен үйрендім ……………… 4Қолымнан келеді ……… |
|||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасы | Өлеңді жаттау: «Табиғатты қорғайық» эссе | |||||||||||||||||||||
Бағалау | Топ басшысы бағалау парағындағы ұпайларын санау |
.