§11.  Көрсеткіштік теңдеу және олардың жүйелері

11-алгебра және анализ бастамалары

Сабақ №54-3

Күні:  19.01.2017 ж

Тақырыбы §11.  Көрсеткіштік теңдеу және олардың жүйелері
Сілтеме Алгебра 11- сынып, слайдтар «Замира»,электронды оқулық
Жалпы мақсаты Көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйесімен танысып, көрсеткіштік теңдеулерді шешудің тәсілдерімен таныстыру
Міндеттер

 

1.Көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйесімен танысып, көрсеткіштік теңдеулерді шешудің тәсілдерімен таныстыру

2.Көрсеткіштік теңдеулерді  шешу тәсілдерін меңгерту

3.Көрсеткіштік теңдеулерді  шешу арқылы түбірін,бөгде  түбірін таба білуге  тәрбиелеу.

Мұғалім үшін оқу нәтижелері Оқуға бағыт-бағдар беру;

Топта жұмыс істеу  арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу;

Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау

Әдіс- тәсілдер Жұпта жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту
Сабақтың түрі Аралас сабақ
Сабақтың көрнекілігі тақырыпқа сай слайдтар, видеокамера,  үлестірме парақтар, бағалау парағы, Е-кітапхана №1015, электрондық оқулық
Күтілетін нәтиже 1.Көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйесімен танысады, көрсеткіштік теңдеулерді шешудің тәсілдері үйренеді

2.Көрсеткіштік теңдеулерді  шешу тәсілдерін меңгереді

3.Көрсеткіштік теңдеулерді  шешу арқылы түбірін,бөгде  түбірін таба біледі

Дарынды,үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс Дарынды  оқушымен жұмыс.

Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс:

Сабақ кезеңдері

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті бағалау
Сабақтың басталуын ұйымдастыру

5  мин

Психологиялық көңіл-күйді  реттеу.   Мақсаты:  жағымды эмоция орнату. Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар. Оқушыларды ң сабақққа қызығушылығын  ояту,белсенділігін арттыру.

 

Оқушылар сәлемдеседі

Оқушылар  тақтада  орындайды

Жақсы, жарайсыңдар
БІЛУ 

Қажетті өткен тақырыпты қайталау

 

5 мин

№175-2 №176-2 Үй тапсырмасына берілген тапсырманы айтады. Топтағы оқушылар бір-бірінің дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп бір-бірлеріне   баға қояды Үй-жұмысын тексеру. §11. Көрсеткіштік теңдеу. Теңдеу түрлері.№170-2 №173-2

Оқушылар  мұғалімнің  қойылған  сұрақтарына жауап  беріп  сабақ  тақырыбын,мақсатын  ашады.

 
Түсіну.

10 мин

  Оқушылар  түсінбеген  сұрақтары болса  қояды. Бесбұрыш,төртбұрыш,үшбұрышпен бағалау
Қолдану

Есептер шығару

10 мин

Әр  топтан  жауап  береді.Топпен  бірігіп  жұмыс  жасайды.топтар  бір-біріне  көмектеседі.Тақатаға  оқушы  шығып  есепті  орындайды.

 

Жарайсыңдар!

Смайликтермен,бесбұрышш төртбұрышш үшбұрышпен бағалау

Талдау  5  мин Оқушылар  мәтінмен  танысып  теңдеу  құру  арқылы тақтада  орындайды

 

Жарайсыңдар!

Смайликтермен,бесбұрышш төртбұрышш үшбұрышпен бағаау

Жинақтау

E-Learning.

Е-кітапхана №

5 мин

Оқушы компьютерде E-Learning кітапханасынан. Е-кітапхана №……есепті  компьютерде орындайды Жарайсыңдар!

Смайликтермен қошеметтеу

Бағалау 3 мин

Рефлексия 2 мин

Оқушылардың  жауап беру  бойынша  білімдерін  бағалау.Үйге.№173-2    

 

 



11-алгебра және анализ бастамалары. №60-4

Дарынды  оқушымен жұмыс.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………11-алгебра және анализ бастамалары. №60-4

Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс:

………………………………………………………………………………………………………………………………………….

11-алгебра және анализ бастамалары. №60-4

Дарынды  оқушымен жұмыс.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………11-алгебра және анализ бастамалары. №60-4

Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс:

………………………………………………………………………………………………………………………………………….

11-алгебра және анализ бастамалары. №60-4

Дарынды  оқушымен жұмыс.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………11-алгебра және анализ бастамалары. №60-4

Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс:

………………………………………………………………………………………………………………………………………….

11-алгебра және анализ бастамалары. №60-4

Дарынды  оқушымен жұмыс.