Жазық  фигуралар

Пән: Математика

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1В. Геометриялық фигуралар

Күні:17.1017ж

Сынып:1

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:  

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы Жазық  фигуралар
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.3.1.2 жазық фигураларды (үшбұрыш, шеңбер, шаршы, тік төртбұрыш)/ кеңістіктегі фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида) ажырату және оларды қоршаған ортаның заттарымен байланыстыру
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:жазық және кеңістік фигураларымен  танысады,атауларын біледі.

Көптеген оқушылар:жазық фигуралар мен кеңістік фигуралардың айырмашылықтарын ажыратады,жазық фигураларды салады.

Кейбір оқушылар:жазық фигуралар мен кеңістік фигураларды қоршаған ортаның заттарымен байланыстырып, фигуралар туралы өз ойын дәлелдейді.

Тілдік мақсат Үшбұрыш,шеңбер, шаршы, тік төртбұрыш,дөңгелек
Құндылықтарды дарыту

 

 

Ұқыптылыққа,дәлдікке,еңбекқорлыққа, өзара көмек
Пәнаралық байланыстар Сауат ашу,көркем еңбек
АКТ қолдану дағдылары
Бастапқы білім

 

Геометриялық фигуралар туралы  түсінік
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

 

Ресурстар
Сабақтың басы

 

1.Ширату

( Психологиялық ахуал туғызу)

Домалақ шар аспанға ұшады,

Домалақ шар аспаннан жерге  түседі.

Пух деп жарылады.

2. Топқа бөлу

Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу.

3.Сабақтың  тақырыбын ашу:

Ал, балалар қолдарыңдағы фигураларды атап жіберейікші. ( үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш)

Бұларды  ортақ қалай атауға  болады? (геом.фигуралар)

Кешегі танысқан кеңістік фигураларына жатқызуға бола ма?

Бүгінгі сабағымыз ендеше жазық фигуралары туралы болмақ

(түсіндіру жұмыстарын жүргізу)

 

 

 

 

 

 

 

Геометриялық  фигуралар

Сабақтың ортасы

 

1.      Мағынаны  тану

1 тапсырма : (Т)

Әр топ қолдарындағы  фигураларды  сипаттайды.

(постер  қорғайды)

Оқулықпен жұмыс.

2 тапсырма : (ҰЖ)

«Суреттер  сөйлейді»

Үйлерінің ерекшелігін  айту.

3.Тапсырма.(Т)

Салу жұмысы

«Орындап көр» айдарымен жұмыс. (Әр топ айналадағы қоршаған ортадан  дөңгелекке ,үшбұрышқа, шаршыға ұқсас заттарды табады,айырмашылықтарын дәлелдейді және фигураларды салады)

Сергіту  сәті

Доп, доп, доп жоғалды

Доп жоқ.

Тап, тап….

4 тапсырма (Ұ)

Шығармашылық  жұмыс

Геом.қима фигуралармен  заттардың  пішінін  құрастыру

 

 

 

Фигуралар

 

А3

 

Оқулық

 

 

 

Оқулықтағы суреттер

 

 

Сызғыш, қарындаш

 

 

 

Доп

 

 

 

 

 

 

 

А4

Қима фигуралар

Сабақтың соңы Рефлексия  «Баспалдақ»

1-      баспалдақ. Еш нәрсе түсінбедім

2-      баспалдақ. Түсіндім, бірақ өзіме сенімді емеспін

3-      баспалдақ . Жаңа тақырыпты түсіндім. Жазықтық және кеңістік фигураларды ажырата аламын.

 

 

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

 

1.Геометриялық фигуралар салдыртуға көбірек тапсырмалар беру.

2. Ғаламтордан геом. фигураларға ұқсайтын ғимараттар туралы біліп келу

 

Бас бармақ әдісі;

Смайлик;

Үш шапалақ;

.

Қауіпсіздік  ережелері:

Қайшымен , желіммен жұмыс

Сабақ бойынша рефлексия

 

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
 
Жалпы баға

 

 

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?

1:

 

2:

 

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

 

2:

 

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?