«Оқыту мен оқудағы кедергілерді жою»тақырыбындағы екінші коучинг сабақ

 

 

                                                                                                 

                                                                                                                   «Бекітемін»                                                              

                                                                                                                                       «Қазанның ХХХ жылдығы»

                                                                                                          жалпы орта  мектеп

                                                                                                                  директоры:                                                                                                                                                                                    

                                                                                                _________Н. А. Тұрсынқұлов

    

 

«Оқыту мен оқудағы кедергілерді жою » тақырыбындағы                

                       коучинг сабақ

 

   коучинг  сабақ                       коуч: Карнакбаева Ш
Күні –айы 16.11.2015ж  
Сабақтың

тақырыбы :

«Оқыту мен оқудағы кедергілерді жою«тақырыбындағы екінші коучинг сабақ
Жалпы

мақсаты :

Сыныпта оқушыларды оқытуда туындауы мүмкін кедергілерді анықтау.Мұғалімдердің өз оқыту және оқу тәжірибелері туралы ойланып, оны өзгерту себептерін талқылауы.
Сілтеме

 

МАН    беттер, бірінші бетпе бет кезінде алған материалдар, бейнероликтер.
Күтілетін  нәтижелері: Коучинг соңында мұғалімдер:

Оқудағы кедергілер зияткерлік, әлеуметтік және эмоциялық сипатта болатынын түсіну.

Негізгітүйіндіидеялар: Өздерінің оқуға қабілетті екендігіне сенімді оқушылар материалды тез әрі жақсы игереді. Олар ойларын оңай жинақтайды, терең ойланады, оқудан ләззат алады, ішкі бақылау жұмыстары мен сыртқы тексерістерде жоғары нәтижеге қол жеткізеді. Оларға оқу оңай, олар оқу үдерісінен рахат алады.Оқушылардың ынтасын басқара алатын мұғалімдер оларды дамыту жолдарын белгілеуде негізгі рөл атқарады.
   
Сабақта қолданылатын  материалдар Бейне жазба, сурет, үлестірмелі материалдары , флипчарт, стикер, интерактивті  тақта .
Оқыту әдістері

 

 

 

Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер

АКТ

СТО

1.Жеке жұмыс

2.Диалог

3.Жұптық жұмыс

4Топтық жұмыс

Дерек көздері Видео , слайдтар

 

Тапсырмалар Сұрақтарға жауап беру , үлестірмелі материалдар орындау, постер қорғау.

 

 

 

 

 

Сабақ   бойынша  коуч пен   мұғалімдердің іс- әрекеті

  Коучтің     іс-әрекеті Мұғалімнің  іс-әрекеті
1.Кіріспе.

Мұғалімдерге психологиялық  ахуал туғызу

(5мин)

 

 

 

1. «Пойыз кедергісі» сергіту сәті

 

2. «Коучинг кассасы» бойынша топқа бөлінеді. Мұғалімдерді коучинг кассасынан билеттер алуға шақырады

 

1. Қатысушы мұғалімдер тізбектеліп пойыз секілді тұрып, бірінші турған мұғалімнің көзін екінші мұғалім жауып тұрадады да, қалғандар алдағы пойызға кедергі жасайды.

2. Билеттердегі тілектер бойынша топқа бөлінеді. «Жұлдызың жансын!», «Бақыт тілейміз!», «Сыйластық тілейміз!», «Махаббат тілейміз!».

2. Ой қозғау. Қызығушылығын ояту.

(15 мин)

1.Коучингке қатысушыларға сұрақ қояды:

— Сергіту сәтінен қандай әсер алдыңыздар?

-Әріптестер арасында қандай байланыс орнады

 

2. . Интербелсенді тақтадан «Оқушылардың оқуына әсер ететін факторлар» кестесімен таныстыру. Мұғалімдер «Аялдама» әдісі арқылы кестені толтырып,түсіндіреді

 

Сұрақтарға жауап бере отырып,өздерінің ойларын айтады.

Айтылған ойлары арқылы тақырыпты ашады

 

 

 

Мұғалімдер «Оқушылардың оқуына әсер ететін факторлар» кестесін толтырады

3.Мағынаны тану.

(20мин)

3. «Оқушылардың оқуына әсер ететін факторларды қалай жоюға болады?» тақырыбында постер қорғату

 

 

4.Әр топқа салмақты ойлар жазылған парақшаны жәрмеңкеге қойып  шығады. «Жәрмеңке» әдісі арқылы мұғалімдерге таңдауға ұсыныс жасалады

 

 

 

Әр топтан бір-бір спикер шығып, өз ойларымен бөліседі

 

 

 

Мұғалімдер  салмақты ойлармен танысады. Өздеріне ой салған ойларды таңдап, керексіз немесе келіспеген пікірлерді алмайды. Аудиторияны шарлап жүріп, бір-бірінен неге осы ойларды алғаны туралы сұрайды.

 

4.Сергіту сәті

(5мин)

4. «Саябақтағы орындық»

Отырған адамның орнын ауыстыртуда қандай рөлдер мақсатқа жете алды? Кім нақты сендіре алды, неге? Кедергіні жеңу қызметтің қай саласына жатады

 

 

Әр түрлі рөлдік ойындар арқылы кедергіні жеңеді
5.     Рефлексия

(5 мин)

Сабақтан алған әсерлерін блоб ағашын бояу арқылы көрсетеді. Блоб ағашын бояу арқылы ұсыныстарын білдіру.

 

                                                                                                                                                                                                                                                  

                                                                                                                                                                                            

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

                                                                                                                          №29  Ұлықбек атындағы жалпы

                                                                                                                                                                                                                         

                                                                                                                         орта  мектеп директоры:

                                                                                                                                                                                                                          

                                                                                                                          ___________А. С. Айтбаева

 

 

 

 

 

 

 

Тақырыбы: « Менің Отаным Қазақстан»