Эстафеталық жарыс

№372 бастауыш мектебі

 

                                          

 

 

 

 

 

 

 

Орындаған дене шынықтру пән

мұғәлімі: Иманусенов Сағит

Маханбетқарыұлы.

 

 

 

Арысь қаласы

27.04.2012

 Жоспар

 

  1. 1. 30-60метрге жүгіру.

 

  1. 2. Бір орыннан ұзындыққа секіру.

 

  1. 3. Биік кермеде тартыну.

 

  1. 4. Гантел көтеру .

 

  1. 5. Қап киіп жарысу.

 

  1. 6. Допты нысанаға лақтыру.

 

  1. 7. Эстафета тайағын беру.

 

  1. 8. Шеңбер эстафетасы.

 

  1. 9. Ұзындыққа секіру.

 

  1. Арқан тартыс.

 

 

   Сабақтын тақырыбы:

Эстафеталық жарыс.

 

 

 Өтелетін жері:    Спорт алаңы.

 

 

 

 Құрал жабдықтары: доп, ысқырық, секундомер, қап, арқан, метр.

 

 

 

Сабақтын мақсаты:  Оқушыларды шеберлікке жылдамдыққа,

                                         шапшандыққа ептелікке үйрету.

                                        Оқушылардын қимыл қозғалыстарын

                                         іс   әрекеттерін   дамыту.

 

 

        

 

 

Дайындық бөлім:

 

Оқушыларды сапқа тұрғызып сынып кезекшінің рапорты. Бір ор-

 

ында бұрылу оңға, солға, артқа. Жүгіру және жүгіруге арналған

 

жатығулар. Екі қолды жоғары көтеріп айяқтын ұшымен жүру.

 

Екі қолды белге қойып айяқтын сыртымен жүру.Екі қолды белге

 

қойып оң жақпен және сол жақпен жүгіру. Еркін жүру тыныс

 

алуорындарын қалпына келтіру жаттығулары. Бір орында

 

жасалатын жаттығулар. 

 

      Негізгі бөлім: 

 

 

 

 

30-60 метрге жүгіру.

 

Негізгі сабықтын30 – 60 метрге жүгірен кезде , оқыушыларды

 

дайындалу оларға жүгіру тасілін үйретіп оларға түсіндіріп

 

жүгірту қажет.Оқушылар жүгірген кезде алғашқы басталған

 

кезде өзінің бойындағы күш қуатын сол 30 – 60 метрге үнемдеп

 

жұмсай    білуін қадағалап үйретіп түсіндіру қажет.Ең соңғы

 

айналымда қатты күш қуатын қосып жүгіру тиіс.

 

 

 

 

Бір орыннан ұзындыққа секіру:

 

Бір орыннан ұзындыққа секіруге оқушылар дайындау қажет.

 

Оларға қалай орныдау екеніен түсіндіру. Бір орнынан ұзындыққа

 

секіру кезекпен іріктеп секіреді. Бұл жаттығыудыорындау оқушы

 

сызыққа екі аяғын қосып тұрылатын болған соң қолды алға секіру

 

қажет. Оқушының қапнша метірге секіргенін айтып оған тиысты

 

бағасы қойылады.

 

 

 

 

 

 

 

Гантел көтеру:

 

 Әр оқушыға уақыт бөліп кезектесіп гантелді өзін

 

қарсыластарыннаң озу үшін тезірек қимылдауы қажет.

 

 Қай оқушы көп көтергеніне байланысты сол оқушы көп            

 

ұпай жинайды. Қанша көтергеніне байланысты тиысті бағасы

 

қойылады.

 

 

 

 

 

Биік кермеге тартылу:  

 

Екі қолмен асылып тұрып тербелу. Екі аяқтын

 

 

қалыптастырып асылып тұру. Бір аяқты іліп арқылы кермеге

 

 

шығу және екі қолға тайанып тұру. Кермеге тайанып тұрып

 

 

алдыға аударлып түсу. Шалқадан асылып тұрып кермеден

 

 

ұстап тартылу. Барынша күш қуатынмен тартылу.

 

 

 

 

 

 

 

Қап киіп жарысу:

 

 

Жарысатын қашықтықтын ені 1,5 метрдей болады және ол

 

жерге 4-5 қатар шолақ жол сызылып қойылады. Сол жолдын қақ

 

ортасына жарысатын адамдардын  санына сайкес етіп кенеп

 

қаптын аузын ашып қою керек. Ойын басқарушынын камандасы

 

бойынша жүгіру сызығына келіп қатарласып тұрған ойыншылар

 

жүгіре жөнеледі. Әр қайсысы жолында жатқан қапқа жетісімен

 

екі айяғын қап тез кигізіп екі қолмен жоғары жағыннан ұстап

 

ілгері қарай секіріп жүгіреді осы ретпен ойын қайтлына

 

береді.Оған барлық талапкер кезектесіп қатысады ойынның

 

мақсыты мәреге өзгеден бұрын жетүге тырысу арқылы

 

жылдамдықты асыруы қажет.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Допты нысанаға лақтыру:

 

 

Оқушыларды сапқа тұрғызу сабақтын негізі бөлімнен таныстыру. 

 

Допты нысанаға қалай лақтыру ережесін түсіндіру. Допты

 

лақтыру үш рет лақтыруға мүнкіндік береді. Сол үш мүнкіндіктін

 

ішіндегі екі жақсы және жоғары көрсеткіш алады. Нысанаға

 

лақтырған кезде ұл балдар  20м ал қызбалдар 15 м лақтыру керек.

 

 

 

 

 

Эстафета тайағын беру:

 

 

Эестафеталық жүгіру оқушыларды 2-3 топқа бөліп оларды 4-

 

топқа бөліп топ-тарға бір-бірімен жарыстырып эестафета

 

тайақшасын беру кобинациясынұйрету қажет жүгірген кезде

 

тайақшаны оң қолда болуы қажет. Екінші тайақшаны алатын

 

оқушы сол қол артқа созу қажет. Жүгіріп келе жатқан серігіне

 

кедергі жасамай жаймен жүгіріп тайақшаны қабылдап алу керек. 

 

 

 

 

 

 

 

Шеңбер эстафетасы:

 

 

 

Шеңбер эстафетасы оқушыларды екі топққа бөліп оларды топ –

 

топпен жарыстыру .Екі каманда шеңбердін ішінде бір – бірімен

 

доппен алмасады және оз камандасына допты лақтыру керек. Қай

 

каманда допты тез алмастырғанына байланысты тиісті

 

ұпайын алады. Қай каманда тез орындаса сол каманда женіске

 

жетеді әр топқа 3 рет мүнкіндік беріледі.

 

 

 

Ұзындыққа секіру.

 

 

Ұзындыққа секіруге оқушыларды дайындай қажет. Оларға қалай

 

екенін түсіндіру тиыс. Ұзындыққа секіруге кезекпен іріктеп

 

секіреді. Бұл жаттығуды орындайтын оқушы ұзындыққа секіру

 

екі айяғын сызыққа қойып тура белгіленген жерге секіру.

 

Оқушының өкшесі түскен жерге белгілеп метрмен өлшенеді.

 

Оқушының қанша метрге секіргенін айтып оған тиісті бағасын

 

қойады.

 

 

 

 

                                                                                                    

 

 

Арқан тартыс:

   

 

 Ойын үшін 8-10 м арқан керек. Жерге әрқайсының  аралығы 2-3

 

метр үш параллель сызық сызылады. 8-10 м-лық,арқаның

 

ортасына қызыл немесе көк т.б. түсті шүберек байланады. Ол

 

орталық сызыққа дәл келтіріп қойылады. Ойыншыларды екі

 

камандаға бөліп арқанның ортасына 1 м қашықтықта бір-біріне

 

қарама-қарсы тұрады.Белгі бойынша әрбір каманда арқанды өз

 

жағынақарай тартады.Үш рет тартқаннан кейін екі н/м үш

 

ретінде арқанды өз жағына тартып шығарған  каманда жеңеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қортынды бөлімі:

 

Оқушыларды сапқа тұрғызып сабақ соңындағы орындалатын

 

тыныс орындарын қалпына келтірілетін жаттығулар .

 

Оқушылардын жақсы және нашар жақтарын айтып бағалау  

 

керек. Топтарды сапқа тұрғызып эстафеталық жарыстын

 

қортындысын қабарлау.  Топтарды орындары бойынша

 

                       м   а  р  а   п  а  т  т  а  у ! ! !