«Ондық  бөлшектерді қосу және азайту» тақырыбына   есептер шығару. (5-сынып)

 

Келес Маншук 

Ақмола облысы. Қарөткел  ауылы

№2 орта мектебінің

математика пәнінің  мұғалімі.

 

 

Сабақ тақырыбы:  «Ондық  бөлшектерді қосу және азайту» тақырыбына   есептер шығару. (5-сынып)

 

Сабақ

мақсаты

Оқушылардың  логикалық ойлау қабілеттерін, есеп шығару білім-білік дағдыларын қалыптастыру  
Сабақ түрі: Топтық сайыс  сабағы  
Көрнекіліктер,құралдар: оқулық,  интерактивтік  тақта , слайд, деңгейлік тапсырмалар, үлестірмелер.  
Ұйымдастыру

кезеңі:

 -оқушыларды психологиялық дайындау.

Амандасу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Бүгінгі сабақ топтық сайыс сабағы. Оқушыларды үш топқа бөлеміз. І топ: «Аралас сандар» тобы; Ұраны: «Оқу — білім бұлағы, білім —  өмір шырағы»;             ІІ топ:   « Жай  бөлшектер» тобы. Ұраны: «Қандай сынақ болса дағы  беріспей, әрқашанда үміткерміз жеңіске». ІІІ топ: «Ондық  бөлшектер» тобы. Ұраны: « Білікті бірді жығады,білімді  мыңды жығады»

3мин
 

«ОЙ ҚОЗҒАУ»

кезеңі: 

 

                                                             Үтір үтірдің астына келетідей етіп

                                                                               «бір бағанға» жазу.

 

Бөлшектердегі үтірден кейінгі

 цифрларр санын теңестіру  

 

 

 

 

 

Үтірге мән бермей  қосуды                  Шыққан қосындының

(азайтуды) орындау                                                                            (айырманың) мәніндегі

үтірді үтір астына қою керек

6мин
Оқулықпен жұмыс «Білім көзі кітапта» І топ:     №747 (4,5,6);   №756 (1,2,3)

ІІ топ:   №747 (1,2,3);    №756 (4,5,6)

ІІІ топ:  №747 (1,2,3);   №756 (1,2,3)

8мин
«Деңгейлік тапсырмалар»

бойынша өздік жұмыс орындау

І деңгей:

1) 8,312 + 1,052 =

2) 19,02 — 8,233 =

3)  31,1 + 6,432 =

2) 62,4 — 45,06 + 4,238 =

   

ІІ деңгей

1) 28,365 + 8,003 – 25,894 =

2) 62,4 — 45,06 + 4,238 =

3) 72,04 — 35,06 + 2,238 =

ІІІ деңгей: (5 ұпай)

1)    Қанттың салмағы 50,5кг, ал күріштің салмағы қанттың салмағынан 0,9кг кем. Ал ұнның салмағы күріштің салмағынан 2,9кг артық болса, ұнның салмағын табыңдар

9

мин

Сабақты қорытындылау: Теңдеудің түбірін табыңдар:

1)     90 – (36,6 + x) = 12,5

2)     10,15 + (х – 8,5) = 22,77

3)     85 – (26,6 + x) = 22,45

Өрнекті ықшамдап, оның мәнін табыңдар:

20,1 +  α + (5,38 +4,38)            мұндағы  α = 0,088

b + 42,7 + (39,825 – 2,74)         мұндағы b  = 14,61

32,1 +  α + (6,38 +4,38)            мұндағы  α = 2,88

b + 63,7 + (33,525 – 3,74)         мұндағы b  = 12,67

8 мин
Сергіту сәті: (Сандарды дұрыс тапса, сандардың астындағы әріптерден ертедегі грек математигінің есімі шығады)

Он бүтін мыңнан бір (Е)                                   10,01  ;      10,001;       10,1

Жүз екі бүтін жүзден алпыс екі (в)             102,062;       102,62;     102,0062

Алпыс алты бүтін оннан бір    (к)                 66,01;        66,1;             66,001

Он сегіз бүтін он мыңнан алты   (л)                18,006;       18,0006;      18,06

Ноль бүтін мыңнан екі     (и)                             0,02;           0,002;      0,2

Екі бүтін жүзден төрт   (д)                                  2,4;     2,04;          2,004

Жауабы: Евклид —  “ Бастамалар” деген кітабында жай сандардың шексіз екенін дәлелдеген ертедегі грек математигі

5 мин
Бағалау: — жекелеген оқушылар мен сынып жұмысына баға беру.Сабақтың кемшілігі мен қорытындысын шығару. Баға қою. 2 мин
Рефлексия  Ондық бөлшектерді  қосқанда және азайтқанда нені ескеру керек?  Сабақтың қай кезеңі ұнады? 2 мин
Үй тапсырмасы:

 

1. Үй тапсырмасын орындауға берілетін нұсқаулар.

2.Дәптерге жазғандарын тексеру .

3. Күнделікке жазғанын тексеру

№ 755.  223-бет

2 мин

 

 

.